Ik heb dus echt niks met horrorfilms normaliter maar zelfs ik kon dit aan. Het is vooral heel absurd en af en toe nasty maar niet dusdanig dat ik kotsdrang had haha.
Nou dat flauwvallen vond ik echt heel overdreven. Dat zeggen ze volgens mij met elke horrorfilm die uitkomt, lijkt wel een marketingtechniek voor dit genre.
Er zit wel echt bodyhorror in, vooral op het eind, toen heb ik een paar keer mijn hoofd omgedraaid. Overall valt het qua horror wel mee. Vooral het eerste deel. Het einde vond ik inderdaad zo disturbing dat het lachwekkend was.
Wat vonden we eigenlijk van de boodschap achter die film? Even in een spoiler:
Ik vond die innerlijke strijd wel mooi in beeld gebracht.
Weten dat het je niets meer oplevert maar ook niet willen stoppen en ook hoe bizar het eigenlijk is dat alles steeds jonger, mooier en perfecter moet etc.
Ik heb gisteren the substance gezien en ben best onder de indruk. Zat echt heel veel symboliek in zoals de zelfhaat naar haar lelijke zelf wat er in de vorm van geweld uit kwam, en die shots dat ze als lelijk oud mensje op een hele gore manier aan het koken was en je de hele tijd shots tussendoor zag van haar andere prachtige zelf, zodat je de aftakeling echt als iets slechts en vies gaat zienâŚ
Vandaag ook wat interviews gelezen en vind het heel knap hoe demi moore zich letterlijk en figuurlijk zo blootgeeft en kwetsbaar opstelt!
the substance
ik vond de scene waar elizabeth heel lang voor de spiegel stond en steeds terugging om toch nog iets te veranderen ook heel treffend en herkenbaar? tijdens de film dacht ik alleen maar GA NAAR DIE DATE je ziet er prachtig uit, wat doe je?! elk detail aan jezelf helemaal kapot analyseren en steeds denken dat het niet goed genoeg is. terwijl ja, dat heb ik zelf ook zĂł vaak gedaan en ik denk elke vrouw.
Ja same!
Ik heb hem vandaag weer gekeken en was helemaal vergeten dat Val Kilmer mijn favoriere film Himbo is.
En is het meegevallen? Ik twijfel ook nog om te gaan.
Ik ben ook gegaan dus wil even mijn ervaring delen. Ik vond het qua geweld wel een redelijk heftige film, alles wordt wel echt duidelijk in beeld gebracht. Maarrrr⌠er zat niet echt een verhaal in vond ik, je kon niet Êcht meeleven met een personage. Het kwam gewoon allemaal heel erg nep en gekunsteld en overdreven over en daarom raakte het mij ook totaal niet. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel. Bijvoorbeeld een vechtscene in fast & furious doet de meeste mensen ook niks terwijl de geweldsscenes in it ends with us veel losmaakten.
Snap helemaal wat je bedoelt, wat zonde. Vooral bij zoân onderwerp. Denk dat ik lekker gewoon wacht totdat je âm ergens kunt streamen.
Ik vond dat ook een erg goede scène, knap geacteerd.
Wel echt een bizarre film trouwens, the substance. Heb hem net gezien en ben nog te hyped om te gaan slapen. Lange tijd geleden dat ik weg zakte in mân bioscoopstoel van afschuw.
Ik weet niet wat je bedoelt?
Ik ga deze week vier keer naar de film, maandag naar the substance, dinsdag naar de sneak, woensdag speak no evil en donderdag interstellar ben benieuwd!
Ik vond het een heftige film, maar heb er geen last van of paniek van gekregen! Mn gewelddadige relatie is wel al 5/6 jaar geleden ofzo, denk dat ik de film een paar jaar geleden niet aan had gekund zeg maar haha
Ik vond de geweldscenes in it ends with us erg slap en totaal niet het gevoel overdragen
Ik geef geen enkel oordeel over de scènes, ik zeg alleen dat er veel over werd gepraat. Dat gebeurt doorgaans niet over een vechtscène in een actiefilm.
Ik ga zo naar the fabulous four in relax seat, perfect voor zondagochtend
Haha same!
Gisteren gekeken!
Erg leuke film met een heerlijk sfeertje, dank voor de goede tip!!
Vandaag wou ik met mijn vriend eens gezellig naar een film gaan. Hij wou eigenlijk naar Deadpool of iets soortgelijks, maar daar had ik niet zoân zin in. Dus ik had toch een beetje het voortouw genomen in het kiezen van een film. En uiteindelijk had ik âThe substanceâ uitgekozen. Hij was op zich ook wel geĂŻnteresseerd erin. Het zou een comedy horror zijn, dus we hadden deze film uitgekozen. Ik had er niet heel veel verwachtingen van ofzo en dachtâŚzo lekker gezellig een filmpje kijken. Nou ooooh mijn god ik heb nog nooit zoân fucked up film gezien als dit Ik vond het een goede film, maar damn ik heb me nog nooit zo oncomfortabel en fucked up gevoeld bij het kijken van een film. Meerdere scènes kon ik niet eens kijken en zat echt te squirmen in mijn stoel. Ik heb ook echt wel een gave voor het uitkiezen van de meest fucked up films om een of andere reden haha. Dus voor iedereen die deze film wil zien en net zoals ik denkt naar een beetje een grappige horror film te gaan wees fucking voorbereid hahaha.