bij the substance ga je niet in slaap vallen haha
Ik ga vanavond naar deze film. Heb normaal gesproken echt niks met horror films maar deze sprak me direct aan door het Black Mirror gehalte.
Je abonnement opzeggen en dan een nieuwe aanvragen misschien of is het een jaarabonnement?
Volgens mij is het maandelijks opzegbaar, maar ik heb ‘m al 12 jaar. Gek genoeg voelt het een beetje stom om op te zeggen.
Heb gisteren The Princess Bride gekeken.
Klassiekertje uit 1987 met het risico dat het al snel ouwe trage meuk is.
Maar heb echt enorm genoten!
Door de film er tevens achter gekomen dat ik erg goed ga op mannen met vlassnorretjes
Ik ga ook! Tenminste, dat hoop ik. Ik heb eigenlijk Loverboy gereserveerd maar Substsance begint om dezelfde tijd. Hoop dat ik bij de balie kan ruilen want online of per mail lukt niet.
Heb een abo dus zou niet moeten uitmaken denk ik
Nog nooit eerder gezien? Echt een klassieker, een vak mijn favoriete films
Ja ik kwam er later ook achter dit echt een populaire films is/was!
Mocht je nog andere must-see klassiekers hebben, laat me vooral weten!
Waar is deze te vinden? Ik heb ‘m ook nog nooit gezien!
Ik heb hem gekeken op Disney+
Ik hou ook van dit soort films. Mijn favoriet is Willow! Love Val Kilmer daar Weet niet of je die al hebt gezien? Legend is ook leuk
A young farmer is chosen to undertake a perilous journey in order to protect a special baby from an evil queen.
Haha dit kan nu al niet missen. Ik ga een poging wagen. Dank!
Alvast veel kijkplezier! Ben benieuwd of je het ook net zo leuk zal vinden als The Princess bride
Ik heb deze film niet gezien, maar ik vind films van vroeger juist een beter tempo hebben dan films van nu
Was het nog gelukt?
Ik vond het een leipe film maar hij had een kwartier tot twintig minuten korter mogen duren.
Ik kom er net uit en vond precies hetzelfde! Vond hem echt heel vet in elkaar zitten, goed verhaal, maar het einde zo disturbing en te lang.
Ik ga morgen naar loverboy: emoties uit. Ik heb een verleden met geweld in relaties dus ben een beetje bang dat het een soort exposure therapie wordt . We gaan het meemaken
Hahaha klopt, op een gegeven moment tijdens dat bloedbad kreeg ik ook gewoon de slappe lach. Desondanks een toffe film!
Ik wil hem echt graag zien, maar gezien de cryptische verhalen die rondgaan over flauwvallende mensen en veel gore ben ik bang dat deze loser het niet aan kan.