Ja ik kwam er later ook achter dit echt een populaire films is/was!
Mocht je nog andere must-see klassiekers hebben, laat me vooral weten! ![]()
Waar is deze te vinden? Ik heb ‘m ook nog nooit gezien!
Ik heb hem gekeken op Disney+ ![]()
Ik hou ook van dit soort films. Mijn favoriet is Willow! Love Val Kilmer daar
Weet niet of je die al hebt gezien? Legend is ook leuk
A young farmer is chosen to undertake a perilous journey in order to protect a special baby from an evil queen.
Haha dit kan nu al niet missen. Ik ga een poging wagen. Dank! ![]()
Alvast veel kijkplezier! Ben benieuwd of je het ook net zo leuk zal vinden als The Princess bride ![]()
Ik heb deze film niet gezien, maar ik vind films van vroeger juist een beter tempo hebben dan films van nu
Was het nog gelukt?
Ik vond het een leipe film maar hij had een kwartier tot twintig minuten korter mogen duren.
Ik kom er net uit en vond precies hetzelfde! Vond hem echt heel vet in elkaar zitten, goed verhaal, maar het einde zo disturbing en te lang.
Ik ga morgen naar loverboy: emoties uit. Ik heb een verleden met geweld in relaties dus ben een beetje bang dat het een soort exposure therapie wordt
. We gaan het meemaken
Hahaha klopt, op een gegeven moment tijdens dat bloedbad kreeg ik ook gewoon de slappe lach. Desondanks een toffe film!
Ik wil hem echt graag zien, maar gezien de cryptische verhalen die rondgaan over flauwvallende mensen en veel gore ben ik bang dat deze loser het niet aan kan.
Ik heb dus echt niks met horrorfilms normaliter maar zelfs ik kon dit aan. Het is vooral heel absurd en af en toe nasty maar niet dusdanig dat ik kotsdrang had haha.
Nou dat flauwvallen vond ik echt heel overdreven. Dat zeggen ze volgens mij met elke horrorfilm die uitkomt, lijkt wel een marketingtechniek voor dit genre.
Er zit wel echt bodyhorror in, vooral op het eind, toen heb ik een paar keer mijn hoofd omgedraaid. Overall valt het qua horror wel mee. Vooral het eerste deel. Het einde vond ik inderdaad zo disturbing dat het lachwekkend was.
Wat vonden we eigenlijk van de boodschap achter die film? Even in een spoiler:
Ik vond die innerlijke strijd wel mooi in beeld gebracht.
Weten dat het je niets meer oplevert maar ook niet willen stoppen en ook hoe bizar het eigenlijk is dat alles steeds jonger, mooier en perfecter moet etc.
Ik heb gisteren the substance gezien en ben best onder de indruk. Zat echt heel veel symboliek in zoals de zelfhaat naar haar lelijke zelf wat er in de vorm van geweld uit kwam, en die shots dat ze als lelijk oud mensje op een hele gore manier aan het koken was en je de hele tijd shots tussendoor zag van haar andere prachtige zelf, zodat je de aftakeling echt als iets slechts en vies gaat zien…
Vandaag ook wat interviews gelezen en vind het heel knap hoe demi moore zich letterlijk en figuurlijk zo blootgeeft en kwetsbaar opstelt!
the substance
ik vond de scene waar elizabeth heel lang voor de spiegel stond en steeds terugging om toch nog iets te veranderen ook heel treffend en herkenbaar? tijdens de film dacht ik alleen maar GA NAAR DIE DATE je ziet er prachtig uit, wat doe je?! elk detail aan jezelf helemaal kapot analyseren en steeds denken dat het niet goed genoeg is. terwijl ja, dat heb ik zelf ook zó vaak gedaan en ik denk elke vrouw.
Ja same!
Ik heb hem vandaag weer gekeken en was helemaal vergeten dat Val Kilmer mijn favoriere film Himbo is.