Filmtopic #2

Eindelijk Kinds of Kindness gezien, mijn 7e Lanthimos, maar wát een kutfilm zeg

10 likes

Iemand al eens naar het Pathé Festival geweest? Is het wat?

Ja, het is gewoon wat het is, vier films achter elkaar kijken. Ik weet niet echt wat ik er verder over kan zeggen, heb je specifieke vragen?

2 likes

Oki! Wilde weten of er nog poespas was, maar dit klinkt prima!

Kan beter

5 likes

Ik heb Gerald’s Game gezien vanavond en wat een film. Vond hem niet super goed, maar wel vermakelijk.

2 likes

Oh wat vond je van afraid? Volgens mij zou ik daar echt bang van worden :joy:

2 likes

Niks aan
Totaal niet eng :joy:

1 like

7 likes

Wedding crashers was zo absurd slecht niet te geloven
Ik bedoel ik had geen verwachtingen behalve dat het wss niet echt lekker oud geworden is maar het was gewoon echt saai en kut en niet grappig

6 likes

Deze maand is een combi van een aflopend disney+ abonnement waardoor ik veel van m’n watchlist op die app heb gekeken, paar bioscoopfilms, en 4 films in het vliegtuig en daarna bijna niks meer want op reis.

Favoriet deze maand was The Substance, fantastische film. En erg genoten van een oudere classic: Little miss sunshine, wat een geweldige karakters allemaal.

6 likes

Ik heb eindelijk weer wat meer gekeken na een paar hele matige filmmaanden.
Love lies bleeding vond ik (zoals verwacht) top en ik was ook heel positief verrast door Kajillionaire, aanrader! Staat op Netflix

En ik ben alweer lekker in de Halloween-stemming aan het komen, mocht iemand nog pareltjes op de streamingdiensten weten hou ik me aanbevolen

8 likes

Ik heb afgelopen maand veel comfort-films opnieuw gekeken, maar van de films die nieuw voor mij waren, was The Wind mijn favoriet

4 likes

the substance was wel favoriet afgelopen maand

gisteren nog naar de sneak geweest en dat was de film over lee miller, beetje cheesy film maar indrukwekkend verhaal! had al wel eens een kleine tentoonstelling van haar werk gezien maar kende haar verhaal nog niet goed

6 likes

Die staat nu op netflix!

3 likes

Jezus wat zijn filmkaartjes duur tegenwoordig. €13,50 voor the substance. Goed excuus voor een cinevillepas (€18,50), dat dan weer wel!

5 likes

Ja zonder abbo is het echt niet te doen meer. Twee keer film en je haalt het eruit.

2 likes

Ja bizar hè! Ik heb gelukkig 6 spaarkaarten van de AH dus dan valt het mee, maar “even” een avondje bios tussendoor zit er niet meer in. Een bak popcorn kost ook al 4,95 🫠 dat is ook het enige wat ik nog in de bios koop

2 likes

Ja, mijn Pathé is ook wel duurder geworden, maar de gewone film is ook duurder geworden. Ik moet geloof ik met mijn pas 25 keer gaan om het eruit te halen.

3 likes

Vanavond naar The Joker. Ben benieuwd!

2 likes