Satanic Panic en We Summon the Darkness op Pathe voor de cheesy Halloween vibes.
Apostle op Netflix een aanrader - als je op zoek bent naar folk horrors.
Satanic Panic en We Summon the Darkness op Pathe voor de cheesy Halloween vibes.
Apostle op Netflix een aanrader - als je op zoek bent naar folk horrors.
Net Joker gezien. Gelukkig issie nou dood.
Onhandig dat ik hierop klikte en zo ga
Scary Stories To Tell In The Dark en Practical Magic! Staan allebei op Pathé Thuis volgens mij
Niet mijn schuld!!!
Ik zit op de helft van de Joker, maar had even de memo gemist dat het een halve musical is?
Niet volgens Lady Gaga:
I wouldnât necessarily say that this is actually a musical; in a lot of ways, itâs very different. The way that music is used is to really give the characters a way to express what they mean to say because the scene and just the dialogue is not enough.
(alsof dat niet precies is wat een musical is
)
Ja joh, is al een paar jaar bekend
Oeps.
Ik vond het vreselijk. En dat terwijl Joaquin Phoenix mân fave is. Echt een blamage naast de eerste film.
Al vond ik Napoleon trouwens ook kut. Misschien toch niet meer mân fave.
Ik had dat ook volledig gemist. Heb 'm ook gister in de bios gezien en vond 't echt tijdverspilling. Heb me zo geërgerd aan het zingen de hele tijd. Vond ook het plot echt slap, en dat terwijl ik me nog herinner dat ik behoorlijk onder de indruk was van de eerste film. Dit voelde echt als een deceptie.
Ik vond precies hetzelfde. En de halve bioscoop met ons. Zo rond het eind zei de Joker âik wil dat je stop met zingenâ en zei de bioscoop hardop âik ookâ en werd er hard gelachen dat was ook de enige keer dat er gelachen werd. Er zaten ook ontiegelijk veel mensen op hun telefoons tijdens de film, normaliter echt niet zo veel, dus dat zegt ook wat.
Het was inderdaad een slap plot en grote stukken ronduit saai.
Ik heb echt genoten van Salemâs Lot die nu op HBO staat. Lekkere horrorfilm met genoeg momenten dat ik even van de bank omhoog kwam van de schrik.
Ik vond the substance kut! ik had waarschijnlijk te hoge verwachtingen maar man wat een voorspelbaar plot, teveel agressie/bloederige vechtscenes en een veeel te lang uitgemelkt laatste stuk met het monster. Wou dat ik al eerder was weggegaan want dan was die inkopper van de bezemmachine over haar hoofd op haar ster me bespaard gebleven
Ik vond hem ook echt vreselijk. Ik zat al niet te wachten op een deel 2 want ik vond de eerste echt fantastisch, heb die héél vaak gezien en die film was voor mijn gevoel echt klaar gewoon, mooi afgerond. Maar ja, dan komt deel 2 en toen was ik toch benieuwd natuurlijk⊠Maar heb echt de minuten zitten tellen tot het klaar was. Halverwege weggaan doe ik dan ook weer niet.
Oh n.a.v. jullie berichten over The Joker heb ik mijn kaartje voor vanavond maar geannuleerd. Jammer!
Ik had blijkbaar per ongeluk uglies (Netflix) gedownload op mijn telefoon. In het vliegtuig terug van mijn vakantie had ik niks anders op mijn telefoon staan. Maar amai wat een draak van een film haha. Een soort aliexpress hungover games
Vreselijk he? Ik heb hem ook niet af kunnen kijken want ik kwam er gewoon maar niet in.
Ja echt afschuwelijk
Ik heb gister loverboy gezien en de film heeft echt indruk gemaakt. Ik raad het aan.