Filmtopic (Deel 1)

Geen grote naam, maar wel de vader van een grote naam; de vader van Leonardo DiCaprio heeft er ook een (kleine) rol in.

1 like

Oh wat leuk!! :smiley:

Ik ben gisteren naar ‘The worst person in the world’ geweest en I loved it!! Super goeie film :slight_smile:

5 likes

Ik heb hem ook gezien en kan beamen dat het vrij ingewikkeld is. Ik heb de eerdere delen vorig jaar voor het eerst gezien en vond deel 1 heeeel leuk, maar was nu dus al veel vergeten weer en dat maakt het wel lastig.

Het gaat door op het oorspronkelijke verhaal dus als je dat niet meer helder voor je hebt is het ff vaag, maar kwam er uiteindelijk wel weer in en vond het toch een vermakelijke film. Niet vergelijkbaar met de eerste films, maar op zich wel leuk om te zien.

Ik ben net naar death on the nile geweest. Ik had iets anders verwacht dus was het eerste kwartier in verwarring maar vond het uiteindelijk wel een leuke film. Zondag naar die met maluma (@Soy.peor let je op) en J-Lo en Owen Wilson hahaha

1 like

Ik ben fan van bad bunny

3 likes

Ik zie geen verschil đŸ„ž zie jou wel eens over hem posten (of dacht ik dat?)

Nee dat waren @Zemraluani en @Gato

Oh nou attentie!!

1 like

Haha bij het eerste kwartier ben ik serieus mijn kaartjes gaan opzoeken om te kijken of ik wel in de goede zaal zat :sweat_smile:

Ik vond het echt een slechte film trouwens, op zich wel vermakelijk maar volgens mij was alles qua decor super nep? voornamelijk de landschappen van Egypte. Voelde een beetje alsof ik naar een old school Indiana Jones keek

2 likes

Hahaha ik ook!!! Maar het is naar een boek van agatha christie dus ik denk dat dit een beetje de vibes waren. Ik wist tot het einde echt niet wie het had gedaan dus dat vond ik ook positief

1 like

leuk, ik ga morgen! haha ik ga echt steeds iets later naar dezelfde films als jij

2 likes

ahhh hij was echt leuk

1 like

Ja he!!! :slight_smile:

1 like

Ik ben net bij blacklight geweest, typische liam neeson actiefilm, ik vond hem vermakelijk

Ik vond Death on the Nile erg leuk! Het is een cliché murder mystery met een absurdistische sfeer en mooie aankleding.

1 like

The Power of The Dog bekeken! Heel mooie film zeg, vond het heel goed in elkaar zitten met prachtige shots van de natuur.

4 likes

Ik kom er net achter dat Dune nog draait in één bioscoop in mijn stad, dus daar ga ik vanmiddag heen! Dacht dat ik hem definitief gemist had, maar niet dus (:

6 likes

Ik ben gister naar Jackass geweest :joy: heb er geen woorden voor :joy:

7 likes

Ik ooook zat er helemaal in en nog steeds!

2 likes

In goede of slechte zin?
Lijkt me wel lollig om heen te gaan maar ik denk ergens ook dat ik er na 10 minuten wel weer klaar mee ben.

1 like