Filmtopic (Deel 1)

Dat bioscoop eten is voor mij juist deel van de ervaring haha anders mis ik echt wat. Het geluid staat ook altijd super hard bij pathe dus ik hoor nooit andere mensen eten eigenlijk (of dat komt omdat ik zelf de hele tijd loop te eten)

2 likes

Dat vonden mijn vriend en ik allebei ook inderdaad! Ik vond het na de scenes met Bradley Cooper een beetje ‘inkakken’ ofzo haha.

1 like

Ik heb de komende dagen nog geen tijd maar ik heb zo’n zin om weer naar de bioscoop te gaan! Ik wil sowieso nog naar Licorice Pizza, The Tragedy of MacBeth en House of Gucci. Denk dat ik House of Gucci maar als eerste doe want die draaide natuurlijk al voor de lockdown dus geen idee hoe lang dat nog kan

Vandaag Matrix Resurrections gezien. Ik vond het echt een leuke film, ondanks de vele negatieve recensies.

1 like

Ik heb ook super veel zin om veel naar het filmhuis te gaan maar ik heb bijna alles wat nu draait al gezien haha. Morgen nog naar “Nightmare Alley”. En ik twijfel om naar “Amélie” te gaan omdat ik die film al meerdere keren heb gezien, maar wel leuk om hem weer eens op groot scherm te zien.

2 likes

Licorice Pizza was zo leuk, wat een leuke sfeer hebben ze gecreëerd! Hij had inderdaad iets korter gemogen, maar niet echt storend of zo. Ah ben er helemaal vrolijk van, en ook gewoon dat naar de film gaan weer kan yessss :sparkles:

9 likes

Ik ga vanavond naar House of Gucci maar zie dat die 3 uur duurt, 3 uur?! dat is me bij voorbaat te lang

Heb de trailer echt 50 keer gezien, ken hem uit m’n hoofd. Verhaal lijkt me eigenlijk niet boeiend maar Lady Gaga is goed.

Het viel wel mee qua gevoel hoe lang ie was. En hij is gewoon wel tof!!

1 like

Ik vond hem helemaal niet zo lang voelen! Vond hem tof.

Aah ik wil hem ook zien! Hij komt bij ons pas vanaf 3-3…

2 likes

Hahaha we zeggen echt precies hetzelfde

Oeps haha, had jouw reactie niet gelezen. Direct gereageerd gewoon op de post😂

Juist goed toch!! Weet @boemboem dat we het niet verzinnen

3 likes

Gisteren C’Mon C’Mon gekeken en was eventjes wennen om een hele film in zwart-wit te kijken, maar het was niet storend. Mooie film! Heel leuk ook die interviewstukjes met de antwoorden van de kinderen.

1 like

Ik vond ‘Nightmare Alley’ een leuke film! Hij duurde me wel net iets te lang (2,5u) en ik vond vooral de laatste +/- 45 min een beetje langdradig worden. Maar zeker een aanrader als je houdt van een beetje ‘onderhuidse’ creepy films met een steengoeie cast + mooi decor etc. (Het speelt zich af van 1939 tot 1941 in Amerika).

4 likes

Oh, ik wist niet dat er verschillen waren qua releasedata, maar inderdaad in België gezien!

2 likes

Gisteravond eindelijk weer eens naar de bios geweest :heart: Naar Spiderman! Vond hem best goed, en dat zeg ik als niet-Marvel fan.

5 likes

Ah yes! Ik hou ook niet van Marvel, maar wil graag naar een 4D film dus dan gaat dit ‘em worden :partying_face:

2 likes

Ik ga lekker in mn eentje naar scream, zin in! Heb er nog helemaal niks over gezien of gelezen dus ik ga me laten verrassen

5 likes

ik ga morgen naar nightmare alley, ben benieuwd!

3 likes