Filmtopic (Deel 1)

Leuk, veel plezier! Laat maar weten wat jij er van vond :slight_smile:

Ik ben vanmiddag naar ‘The last ride of the wolves’ geweest en ik viel bijna in slaap haha. Ik vond er echt niets aan. M’n vriend vond hem wel leuk!

2 likes

Sorry scream is echt zooooo slecht hahaha

1 like

Leuk, ik vond hem vermakelijk! Tijd vloog ook voorbij.

2 likes

Hard disagree. En zet je telefoon uit in de bioscoop :joy:

1 like

Ik vond het er allemaal zoo dik bovenop liggen en ik wist meteen wie het was. Dat hoort er ook wel een beetje bij maar ik vond het niet geslaagd

zaterdag was het mislukt om hem te zien, want ik was per ongeluk 20 minuten te laat. had de verkeerde tijd in mijn hoofd haha. maaaar toen ben ik gisteren gegaan (yay jaarkaart).

vond het een leuke film! inderdaad vrij lang (2,5 uur), maar doordat hij zo spannend en meeslepend is, heb je dat niet echt door. heb me geen minuut verveeld. vond hem soms best luguber haha, had me daar niet helemaal op ingesteld. hele toffe setting wel, vooral die kermis.

zag trouwens dat de film is gebaseerd op een boek: Nightmare Alley (novel) - Wikipedia

4 likes

Ja ik vond het gedeelte van de film dat zich op de kermis afspeelde leuker dan het gedeelte daarna!

Ik ben inmiddels weer naar twee films geweest ghehe, naar “Sun Children” en naar “Tout s’est bien passĂ©â€ Allebei een mega aanrader!!!

2 likes

Ik vond Licorice Pizza echt geweldig. Ik wist eigenlijk niet wat ik moest verwachten maar het was echt tof. Ik heb ook echt heimwee naar LA, die sfeer daar werd zo goed neergezet.

4 likes

Iemand eigenlijk al de nieuwe Matrix film gezien? Die draait inmiddels ook, toch?

Ja! Ik ben geen fan van de eerdere films (als in: wel gezien en prima maar niet fantastisch), dus of ik een goed referentiekader hebt weet ik niet
 Ik vond hem wel vermakelijk, alleen vrij ingewikkeld, snapte er niet veel van en daardoor haakte ik een beetje af. Er komen wel veel dingen terug van de oude films, wel leuk om te zien. Maar al met al vond ik het best tegenvallen.

Geen grote naam, maar wel de vader van een grote naam; de vader van Leonardo DiCaprio heeft er ook een (kleine) rol in.

1 like

Oh wat leuk!! :smiley:

Ik ben gisteren naar ‘The worst person in the world’ geweest en I loved it!! Super goeie film :slight_smile:

5 likes

Ik heb hem ook gezien en kan beamen dat het vrij ingewikkeld is. Ik heb de eerdere delen vorig jaar voor het eerst gezien en vond deel 1 heeeel leuk, maar was nu dus al veel vergeten weer en dat maakt het wel lastig.

Het gaat door op het oorspronkelijke verhaal dus als je dat niet meer helder voor je hebt is het ff vaag, maar kwam er uiteindelijk wel weer in en vond het toch een vermakelijke film. Niet vergelijkbaar met de eerste films, maar op zich wel leuk om te zien.

Ik ben net naar death on the nile geweest. Ik had iets anders verwacht dus was het eerste kwartier in verwarring maar vond het uiteindelijk wel een leuke film. Zondag naar die met maluma (@Soy.peor let je op) en J-Lo en Owen Wilson hahaha

1 like

Ik ben fan van bad bunny

3 likes

Ik zie geen verschil đŸ„ž zie jou wel eens over hem posten (of dacht ik dat?)

Nee dat waren @Zemraluani en @Gato

Oh nou attentie!!

1 like

Haha bij het eerste kwartier ben ik serieus mijn kaartjes gaan opzoeken om te kijken of ik wel in de goede zaal zat :sweat_smile:

Ik vond het echt een slechte film trouwens, op zich wel vermakelijk maar volgens mij was alles qua decor super nep? voornamelijk de landschappen van Egypte. Voelde een beetje alsof ik naar een old school Indiana Jones keek

2 likes

Hahaha ik ook!!! Maar het is naar een boek van agatha christie dus ik denk dat dit een beetje de vibes waren. Ik wist tot het einde echt niet wie het had gedaan dus dat vond ik ook positief

1 like