Filmtopic (Deel 1)

leuk, ik ga morgen! haha ik ga echt steeds iets later naar dezelfde films als jij

2 likes

ahhh hij was echt leuk

1 like

Ja he!!! :slight_smile:

1 like

Ik ben net bij blacklight geweest, typische liam neeson actiefilm, ik vond hem vermakelijk

Ik vond Death on the Nile erg leuk! Het is een cliché murder mystery met een absurdistische sfeer en mooie aankleding.

1 like

The Power of The Dog bekeken! Heel mooie film zeg, vond het heel goed in elkaar zitten met prachtige shots van de natuur.

4 likes

Ik kom er net achter dat Dune nog draait in één bioscoop in mijn stad, dus daar ga ik vanmiddag heen! Dacht dat ik hem definitief gemist had, maar niet dus (:

6 likes

Ik ben gister naar Jackass geweest :joy: heb er geen woorden voor :joy:

7 likes

Ik ooook zat er helemaal in en nog steeds!

2 likes

In goede of slechte zin?
Lijkt me wel lollig om heen te gaan maar ik denk ergens ook dat ik er na 10 minuten wel weer klaar mee ben.

1 like

Het is gewoon heel raar :sweat_smile:

1 like

Ik ben ook net terug van Jackass Forever, echt weer grappig zoals vanouds! (Vind de oude films ook nog steeds hilarisch en ben sowieso fan van Steve-O). Wel extreem veel piemels en bijbehorend leed in de film đŸ„Č

2 likes

Gisteren dus naar Dune geweest en er zaten mensen uit allerlei steden in de zaal omdat hij blijkbaar bijna nergens meer draait, vet leuk. Ik vond de film tof, vooral heel mooi! Qua verhaal merk je natuurlijk heel erg dat het voornamelijk setup is voor de volgende film maar ik vond het niet heel storend. Hoop wel dat we dan iets meer van de personages te zien krijgen, maar ik ga er een beetje vanuit dat het grootste deel worldbuilding in deze film zit en dat er dan ruimte is voor ontwikkeling van de personages in de volgende :grimacing:

1 like

Ik heb Belfast gezien. Normaal gesproken vind ik kindacteurs superirritant, maar deze was echt sympathiek en kwam heel natuurlijk over.

Ik vind het een degelijke prima film. Mooi geschoten, goed geacteerd, sterk verhaal en sfeervol muziek. Maar ik vond hem niet perse 7-Oscar-nominaties-goed. Ik denk dat als je dat van tevoren weet dat je verwachtingen dan zo hoog gespannen zijn, dat het alleen tegen kan vallen.

Maar als je gewoon denkt ik ga naar een ‘gewoon’ goede film dan is het een aanrader.

2 likes

Ik was dit weekend naar King Richard en vond hem top! Aanrader :blush:

4 likes

Is er hier iemand naar blacklight geweest?

Ja. Ik “review” altijd bioscoopfilms op mijn instagram, dit heb ik er vorige week neergezet:
3 van de 5 sterren:
Spannende, typische Liam Neeson thriller, dit keer is hij fixer voor de FBI. Leuk voor tussendoor, maar omdat hij al veel van dit soort films heeft gemaakt, kennen we het trucje nu wel.

1 like

Is er al iemand naar Grosse Freiheit geweest? Ik vind het echt een bizar verhaal, dat dit echt zo gegaan is vroeger! De trailer ziet er goed uit.

Net alvast kaartjes gekocht voor de premiere van het derde deel van “Fantastic Beasts and where to find them” :heart_eyes: Heb gister deel 1 teruggekeken en ga morgen deel 2 weer kijken!

4 likes

Vanochtend naar The Batman geweest, wat een fantastische film, wauw!! Ik zat er echt helemaal in en moet er de hele dag aan terugdenken.

6 likes