Filmtopic (Deel 1)

Ik ben vandaag naar Flee geweest, echt een mooie/zielige/ontroerende film. Wel een aanrader!

3 likes

Heb weer een pathé abbo aangeschaft :grinning:
Naar Uncharted & Scream geweest. Beide niet echt van hoog niveau. Ik vond Scream echt niet eng of spannend, terwijl ik best een bange poeperd ben als het gaat om horror. Uncharted nog wel leuk om naar te kijken!

1 like

‘Marry mee’ gisteren gezien, vond het echt verrukkelijk!!! Heerlijke feelgoodfilm.

3 likes

Ik was dit topic vergeten maar ik was laatst naar een Nederlandse film, volgens mij heet ie “ik wist het” en het is de allerslechtste Nederlandse film die ik ooit heb gezien :joy:

2 likes

Jammer want het boek is enig

Ik zag net de trailer van ‘Where the crawdads sing’, ben benieuwd! Heb het boek gereserveerd bij de bibliotheek, hoop dat ik die nog kan lezen voor de film uitkomt :slight_smile:

4 likes

Ik heb net Moonfall gezien. Ik vond het superleuk. Het is echt Independence Day en Armageddon meets Twister, Deep Impact, etc. Dus als je van dat soort type films houdt is het echt een aanrader.

3 likes

Ik lees dit tijdens de bioscoopreclame voordat Moonfall begint. Yes, zin in!!

1 like

En wat vond je ervan?

Ja heerlijk! Ik hou echt van spektakels als dit. Dat de maan zo enorm dichtbij staat, geweldig. En het verhaal ging ook nog wel dieper dan zomaar een rampenfilm.

Was ervoor ook naar Ambulance, dat is ook echt een aanrader. Is een actiefilm, maar ik vond 'm echt vele malen beter dan heel veel actiefilms van de afgelopen jaren. Ook echt een spektakel en heel goed geacteerd.

1 like

Leuk, ja gelukkig was het minder oppervlakkig.

Ambulance staat ook nog op mijn to watch list. De trailer vond ik niet heel bijzonder, maar de acteurs wel. Dus ik ben benieuwd.

Ik vond Ambulance leuk maar wel echt te lang. Had half uur korter gekund voor een net zo goed verhaal

Ik ben afgelopen week voor de tweede keer naar The Batman geweest, was weer net zo goed als de eerste keer, en ook naar Drive My Car maar die vond ik vreselijk. Mooie cinematografie maar echt te lang.

Heeft iemand trouwens The Alpinist gezien? Docu over een free solo klimmer, echt bizarre beelden!

1 like

Ik wil mijn moeder mee naar de bios nemen want ze heeft even een stressvolle en moeilijke periode. Maar ik heb even inspiratie nodig voor een film. Ze houdt van drama of een thriller. Actie horror SF of zo’n typische slechte Nederlandse rom-com is niet haar ding. Wat zouden jullie adviseren. Ik ben zelf wel geïnteresseerd in ambulance, maar ik weet niet of ik haar daar een plezier mee doe

Misschien de film ‘Belfast’ ?

2 likes

The duke!!

1 like

Madres paralelas, mocht je in regio Groningen wonen! Vind The Duke ook een goede suggestie :slight_smile: Leuke film.

1 like

Thanks allemaal!! Precies de vibes welke ik zocht. Ik heb Belfast of the Duke voorgesteld, maar dat had ook puur te maken met de draaitijden en of hij überhaupt in de buurt draaide. Ik ben benieuwd!

Ambulance zojuist gekeken. Ik vond het écht een hele spannende en goede film. Goed acteerwerk, grappig, zielig. Ik heb drie keer gehuild (wel als enige in de hele zaal like always :rofl:).

2 likes

Ik ook vanmiddag, huilen! Ik was helemaal alleen haha.

2 likes