Ja die vond ik ook leuk! Deed me denken aan het boek ‘tijger tanga’s en tongzoenen’ wat ik vroeger verslond haha
Ik wil morgen een hapje eten met mijn man en evt. naar de film. Is Spiderman leuk? Of andere aanraders van wat nu in de bios speelt?
Spiderman is leuk!
Dog hoor ik ook goede verhalen over, maar zelf nog niet gezien.
Dank je! Wij twijfelden tussen Spiderman, The 355 of Jackass ( man zijn keuze haha). Ik denk dat we voor Spiderman gaan.
Veel verrassingen bij de BAFTA’s (voor mij iig) Had alleen Best Director en Best Non English Film op mijn lijst geraden.
Net Drijfzand gekeken op Vitamine, vond ‘m mooi en sterk gespeeld!
Ik vond ‘Hello, my name is Doris’ verrassend leuk! Op netflix. Weet niet of dit bericht hier of in het netflixtopic hoort
Hier is goed! Het Netflix topic is nu het series topic geworden voor alle series. Hier kunnen dan de films besproken worden!
Ik heb sinds kort HBO Max en ben werkelijk shooked dat er geen onderscheid is tussen thrillers en horror
Nou inderdaad!!! Ik vind dat ZO stom en irritant??? Horror is gewoon een genre hoor, HBO
(Edit, het is precies andersom )
THRILLER is gewoon een genre hoor, HBO!
Ik wil janken, welke netflix/hbo/videoland film moet ik kijken?
Een man die ove heet op Videoland, of paddleton op Netflix? Zijn niet echt hele toegankelijke typische tranentrekkers alleen, maar ik heb er wel flink bij gehuild. Beide wel echt mooie films vind ik
Zit je nou series op letterboxd te reviewen
Is dit een app? Dit wi ik ook!
Ik heb Jackass Forever gekeken maar ik kon het niet aan. Vroeger vond ik dit geweldig maar nu moet ik er letterlijk van kokhalsen. Zoveel piemels ook
En wat ze met die dieren doen kan toch ook echt niet???
Ik ga een poging doen om de hele Harry Potter serie af te kijken. Ik begin bij 3, want die 1e 2 heb ik vroeger echt 20 keer gezien, maar ik ben ergens bij #5 afgehaakt en wil toch het plot een beetje volgen.
Safe haven?
Ohhh helemaal flashbacks naar mijn MBO tijd toen ik deze echt elke maand keek samen met Charlie St Cloud.
Wilde al eerder The Power of the Dog kijken maar was er nog niet van gekomen. Nu n.a.v. de Oscar toch gedaan maar we hebben hem ja 45-60 minuten uitgezet, kwamen er echt niet in
Het heeft een wat vage ondertoon ja maar echt de moeite waard wel. Mooie beelden, goed acteerwerk