Aanrader: the duke. Vond hem erg vermakelijk
Per ongeluk watched aangeklikt ipv watchlist
Ik lees nu in ātussen licht en donkerā van A.H.J. Dautzenberg en Diederik Stapel. Staan allemaal essays in over themaās uit de filmcultuur en geschiedenis. Vet veel verwijzingen dus ook naar films en regisseurs. De meesten films heb ik niet gezien of ken ik alleen van naam of nog nooit van gehoord. Dat maakt verder niet uit voor het lezen. Er staan genoeg leuke gedacht sprongen in en ideeĆ«n over film.
Heeft iemand de documentaire āthe story of filmā al gezien? Die ligt hier op de te kijkenstapel maar duurt gewoon 15 uur! Is wel verspreid over 5 dvdās.
Het boek ākijken maakt gelukkigā van Gawie Keyser ben ik ook van plan om te lezen. In dit boek zet de de schrijver uiteen hoe film ons leert om beter te leven. Een iets vrolijker uitgangspunt dan ātriomf van de angstā door Dominique MoĆÆse over series. Al zet die in dit boek een interessante filosofische gedachte uiteen.
https://www.forumfeminarum.nl/t/filmtopic/17193/83?u=marquez
Heeft iemand Memoria al gezien? Ik heb een kaartje gereserveerd voor 13:00 maar twijfel heel erg of ik ga
Gia staat op HBO, had hem nog niet eerder gezien. Deed me erg denken aan andere films van Angelina uit die periode, en vreemd genoeg heel actueel toen ze het hadden over de invloed van onrealistische beelden van vrouwen in de media, wat nu natuurlijk ook heel erg speelt.
Pohh net naar Ambulance gegaan en ik heb me een partijtje genoten haha! Ging mee voor mijn vriend maar vond het echt een heerlijke adrenaline rush. Misschien moet ik het verdere repertoire van Michael Bay toch een kans geven
Heb pas Letterboxd gedownload dankzij dit topic en ik vind het echt leuk om het nu bij te gaan houden. Weet niet of het door jou was maar Tnx voor het noemen van deze app!
DM gestuurd! Leuk om mensen te volgen idd, al staat er bij mij nog niet veel op haha. Maar dan kom je via anderen wel op ideeƫn lijkt mij. Als ik meer forummers mag volgen hoor ik het graag.
Ik dm je ook
Ik heb vandaag Drive My Car gezien, was er niet kapot van. Duurde echt veel te lang voor mijn gevoel en er gebeurde ook niet zo veel⦠Was stiekem blij toen de credits verschenen
Die film is wel echt lang ja, ik heb vorige week de eerste 2 uur gekeken en ik moet het laatste uur nog. Tot nu toe gebeurt er niet veel dus ik weet niet of dat nog anders wordt in het laatste gedeelte maar toch boeit het me wel ofzo.
Ah ja ik vond hem ook veel saaier dan de vorige. Heb hem na een dik uur maar afgezet ook. Had echt zin in een komische actiefilm maar dit was teleurstellend
Captain Nova is echt een hele leuke originele kinderfilm van Nederlandse bodem. Hedendaagse klimaat dingen vermengt met beetje spanning, niet te voorspelbaar, een geniale geweldloze oplossing en een hele grappige robot. Goed geacteerd ook. Staat op Netflix. Ik denk dat je deze wel leuk vind @anon50301661
Ik heb nu HBO Max en ik vind het zo leuk dat ze klassieke films hebben. Hopelijk gaan ze nog meer films plaatsen, want ik ben nu echt into de Golden Age
Casablanca Volgens mij ook een paar van Hitchcock!
Oh echt?
Ik vind het zoeken naar films op die app wel echt een ramp. Wie die onderwerpen verzonnen heeft, moeten ze ontslaan
Ik heb nu Casablanca, The Wizard of Oz en Singinā in the Rain gezien. Allemaal, vind ik, tijdloze films.
Gone with the Wind staat er ook op, maar die heb ik al eens gezien.
Btw voor de liefhebbers: ik heb Wuthering Heights met Merle Oberon gewoon op YouTube kunnen vinden. Vond ik zelf ook goed.
Volgens mij kan je ergens op HBO Max een overzicht vinden van A-Z!
Ja I know en gelukkig maar! Hoop wel dat ze in de toekomst nog alle onderwerpen bijwerken
Heeft iemand tip voor een leuke film? Gewoon iets dat lekker wegkijkt, drama/comedy/actie/thriller. Waarbij je niet te veel hoeft na te denken, leuk voor een zaterdagavond.