Ik heb op Netflix The In Between gezien, vond ik wel leuk, wel klein beetje tranentrekker.
Of bijv the Hangover, Horrible Bosses? Of The Guilty met Jake Gyllenhaal
Ik heb op Netflix The In Between gezien, vond ik wel leuk, wel klein beetje tranentrekker.
Of bijv the Hangover, Horrible Bosses? Of The Guilty met Jake Gyllenhaal
The Princess diaries of baby driver
the mauritanian!! Echt een goede film en gebaseerd op een waargebeurd verhaal. En je hoeft strak op te letten om het verhaal te volgen
Haha maar vond deze wel heftig hoor, echt geen luchtige wegkijkfilm. Wel super goed inderdaad.
Heftig ja, maar niet je 12 verhaallijnen tegelijk in de gaten moet houden ofzo. Dat vind ik vaak het moeilijkste wanneer ik âgewoonâ iets wil kijken
Uiteindelijk The Princess Diaries gekeken en Shaun of the Dead. Allebei makkelijke wegkijkers, maar vond ze helaas allebei niet echt leuk. Volgende keer beter!
Heeft iemand een tip voor een goede thriller op netflix/amazon/hbo. Beetje silence of the lambs / Se7en achtig?
Ik vond El hoyo (the platform) wel tof. Maar ik moet zeggen dat ik de films die jij noemt niet heb gezien, dus durf niet geheel zeker te zeggen dat dit erop lijkt
Prisoners, zodiac (netflix)
En niet echt vergelijkbaar met seven of silence of the lambs maar wel goede thrillers
Nocturnal animals, contratiempo (netflix) no country for old men (prime)
Red dragon staat ook op netflix, zelf niet gezien maar is ook met Hannibal uit dezelfde reeks als Silence of the lambs
Thanks!!!
Law aboing citizen, the bone collector! End at lijstje hierboven!
Sicario op Netflix
TLDL: erg nat, erg lang, erg stil⊠en ik snapte geen kut van deze film of iig waarom die zo lang moest. De meeste bad guys waren niet van belang. En teeering mijn keel doet nu pijn
Dat fluisteren is me helemaal niet opgevallen tijdens het kijken van de film, maar nu je het zo brengt herken ik het wel haha
Ik vond de film wel leuk, ook al was hij wat te lang en ik hou van Robert en de emovibe. Er was een fantastische Letterboxd recensie over dat vettige hahah, maar ik vond het top
Edit: found it: ââI just love how fucking disgusting Bruce looks in this. Nasty ass stringy ass translucently pale goth boy in his dank disgusting batcave hunched over his computer with bloodshot eyes and black eye paint scrolling through footage of the previous night and journaling his fucked up thoughts. When he finally emerges from the cave to talk to Alfred and gets disturbed by the natural sunlight and has to put on sunglasses I wanted to get up and cheer. Yeah thatâs right put on those sunglasses you little freak.ââ Dit beschrijft echt precies de vibes haha
Hahahaha omg ja die recensie is geweldig!
Hele leuke Netflix-tip: Belle Verte. Grappige Franse film over âaliensâ (mensen van een andere/betere planeet) die hier een kijkje komen nemen. Vind âm heel chill, plus bonus lekkere mannen in crop tops @kali
Ik heb gisteren Zola gekeken, die wilde ik echt graag zien en stond ineens op Netflix.
Echt een hele toffe en absurde film, het is gebaseerd op een bizarre twitter thread van iemand, dus dat het echt gebeurd is is al helemaal bizar.
Hahaha ja inderdaad het had ook makkelijk gekund?
Ik ga me wagen aan de 3 uur durende nieuwe Batman. Benieuwd naar Robert
Edit; Was er al bang voor. Zoooo traag, ik kannie meer.