Naar aanleiding van je post gekeken, en ik was positief verrast! Dit had echt heel erg slecht kunnen zijn, maar er zat echt een hele chille vibe in die film. En hij laat je ook op een lowkey manier over het leven nadenken. Ja, aanrader!
Ik heb twee films op Netflix gekeken die me makkelijk vermaak leken in tijden van ziekte, maar vielen vies tegen: Wine Country en Two Weeks Notice. Dus afraders, haha
Nee is wel die! Denk dat het vooral de tijdsgeest was die me totaal niet (meer) aanstond haha
Ik heb die niet al te lang geleden gezien en vond 'm eigenlijk wel leuk!
Ik heb die gekeken toen hij uitkwam en ik vond hem toen ook al vreselijk haha, zulke vervelende stereotypes en onleuk. Terwijl mijn standaarden voor romantische komedies nou niet extreem hoog zijn, daar kan ik vaak veel van hebben.
Hele leuke film idd! Best confronterend hoeveel er niet veranderd is, zelfs eerder erger geworden is. Ik vond dat concert en die voetbalwedstrijd echt heel goed gedaan! Wat een acteurs ook bij dat concert, zo snel praten.
Hoe kwam je eigenlijk bij deze film? Goed geluk met scrollen op Netflix of door een tip van iemand anders?
Tof dat jij m ook leuk vond! Mijn moeder tipte ‘m aan mij, geen idee hoe zij er bij kwam
Ah leuk! Ik vond het trouwens grappig dat ik de vrouw van de dokter herkende uit dix pour cent en emily in paris. Ze heeft een heel herkenbaar gezicht blijkbaar.
Ik ben gisteren naar de nieuwe Downton Abbey film geweest geweldig!
Ik zag dat The Reason I Jump op Disney+ staat. Wat een kutfilm zeg. Zo saai, zo nietszeggend en zo schadelijk.
97% op Rotten Tomatoes zegt dus kennelijk ook niks. Slechter dan Sia’s Music is het niet, maar dat zegt naturlijk niks
The prom op Netflix is echt een leuke wegkijkfilm!
Ik ga zo ‘Everything everywhere all at once’ kijken en mijn verwachtingen zijn bijzonder hoog, want het lijkt wel of dit unaniem tot een van de beste films ooit wordt gerekend.
Heeft iemand Senior Year al gezien? Met Rebel Wilson
Ja prima film om tijdens het hobbyen te kijken. Verder is het je tyische Rebel Wilsonfilm met Rebel Wilson die een Rebel Wilsontypetje speelt. Geen hoge kwaliteit dus
@Hejira heb meteen door jou een kaartje voor morgen gescoord
Haha duidelijk
Ja vond 'm echt vreselijk. Maar het is typisch Rebel Wilson zoals @Vaiana zegt, dus als je daar van houdt zit je goed.
Ik kom er nu dus achter dat de film die naar mijn idee ‘The prom’ heette, eigenlijk Senior year heet haha. Ik vond hem dus wel lekker wegkijken
Oh ik wilde al reageren op je vorige post dat ik The Prom echt een vreselijk gedrocht vond maar dat vond ik zo onaardig klinken dus ik had het niet gedaan
Maar kijk dus beter niet The Prom
Over EEAAO: Wat een unieke ervaring was dat zeg. Nog nooit zoiets gezien. Heb er een mix van gedachten bij maar vooral WTF. Vond het wel echt heel goed.
En nooit gedacht dat ik ooit zou huilen om een steen
Ik vond Everything Everywhere All At Once… prima. Snap de hype niet zo. Het is een mooie film om te zien, maar het verhaal zelf vond ik best zwak.