Iemand al naar France geweest? Wil daar misschien vanavond heen
Alleen duurt 2 uur en weet niet of ik daar zin in heb haha
Nou ik ben er heen geweest maar weet niet zo goed wat ik ervan vond, niet per se een aanrader. En vond m te lang duren.
Ah jammer. Ik vind de recensies tot nu toe wel echt veelbelovend. Ga de film binnenkort wel lenen bij de bieb. De hoofdrolspeelster was wel goed denk ik?
Oh ik vind de recensies niet zo heel positief juist?
Ja Lea seydoux is wel heel goed!
Veelbelovend is niet echt goed gekozen net door mij denk ik. Dat past misschien eerder
bij een film die echt super fantastisch gerecrnseerd is. Geen idee. Ik bedoel er mee dat ik de film an sich wat duf vond klinken maar nu anders denk. De recensies klinken juist goed en ik ben nieuwsgierig geworden naar de film. Maar ik weet niet of jij deze recensies ook had gelezen?
Ah nee deze had ik niet gelezen!
Ik heb ook eindelijk Everything Everywhere All At Once gekeken (loop weer erg achter met films kijken), maar vond het maar niks. Goeie cinematografie en goed geacteerd, maar het verhaal was me iets te vaag.
Ik heb m 2 keer gezien en uiteindelijk is het verhaal helemaal niet zo vaag als het lijkt.
De kern van het verhaal is dat moeder haar lesbische dochter niet accepteert en dat ze door het âzienâ van al de versies van haarzelf in diverse universa gaat begrijpen hoe ze de beste versie van haarzelf kan worden, zonder oordelen etc. Het is eigenlijk gewoon een soort âScroogeâ verpakt in een lange gekke trip.
Ik vind het ook wel overrated, maar wel heel erg goed!
Ik heb dus het gevoel dat dat achteraf een beetje in het script gefrommeld is. Zo van âoh shit het heeft nog een typisch 21e eeuw verhaallijn nodig. Get the rocks!â
Nee dat is echt niet zo, daarom moet je hem eigenlijk meerdere keren zien. Ik dacht dat na de 1e keer ook een beetje, maar als je nog een keer kijkt merk je dat alles toch heel goed klopt.
Ja dat snapte ik wel haha, maar ik vond het gewoon vaag overkomen.
Ik zag net deze trailer en ik ben heel benieuwd haha, issie eng?
Ben net begonnen aan The Fallout op Hbo. Gaat over een school shooting⊠stond niet in de beschrijving dus was erg heftig, zeker na het nieuws uit Texasđą
Op HBO staat de film âunpregnantâ. Het gaat over een meisje van 17 jaar die zwanger is en een abortus wil, zonder dat haar ouders dit weten. Daarvoor moet ze een hele reis maken. Dit doet ze met een oude vriendin. Onderweg gebeurt er van alles, het meeste is niet zo geloofwaardig maar dat maakt niet uit. De film kijkt vlot weg, de hoofdrolspeelsters hebben een leuke chemie Ă©n dit is een hele belangrijke film in het abortus debat.
Het is trouwens een verfilming van een boek. In het Nederlands heet die âonverwachtâ van Jenni Hendriks. Ik denk dat ik het boek nog een tikkeltje leuker vind dan de film.
Ja die is best leuk, ik heb die een keer in het
vliegtuig gekeken en was verrast!
Ik heb zin in Jurassic World!!!
Oké misschien ben ik een zeiksnor maar ik vind het soms wat lastig dat het filmtopic en bioscooptopic door elkaar heen lopen!
Ik ga echt specifiek naar deze topics voor tips en recensies. Maar ik merk dat hier ook bios-films besproken worden en vice versa
Is het een idee om Ăłf de topics samen te voegen Ăłf wat âstrengerâ letten op wat we in welk topic plaatsen?
Ik ging net the power of the dog kijken, maar ik vind hem maar matig?! Wordt hij ook heel naar? Heb hem ook afgezet en ga nu the girl next door kijken.