Ik ben sowieso niet heel enthousiast over een vervolg, ik vond Joker echt geweldig en heb hem heel vaak gezien, en voor mij was de film gewoon ‘af’, klaar, afgerond. Dus ik was eigenlijk al een beetje huiverig over een vervolg… en dan nu ook nog dit?? Musical?? Lady Gaga?
Jaa ik ben zo benieuwd hier naar! Margot Robbie is barbie.
Ik wil dit zien.
Geweldig, ziet eruit alsof ze all-in zijn gegaan, ook de enige manier denk ik
Maar wat zal het in godsnaam voor plot hebben?
Ik hoop dat het een beetje weird is
Volgens mij heeft de schrijver ook meegewerkt aan een aantal Wes Anderson films dus denk het wel.
Maar Kate McKinnon en Will Ferrell zitten er ook in dus denk grappig/weird. Ben echt benieuwd, ik heb deze film al een jaar op mijn watchlist staan ofzo
Oh! Ik ben hier heel benieuwd naar.
Ik weet het niet… Gaat Barbie dan een monoloog over feminisme in de film gepropt krijgen?
Love de aesthetics though
Truman Show meets Lego Movie? Of een Barbie Multiverse film
Ik zag dat Barbie dezelfde US release date heeft als Oppenheimer. Ben benieuwd
Hahaha ja Truman show meets Lego movie zou best nice zijn! En een goede twist.
Ik dacht zelf meer aan een soort Mean Girls, maar dan in de Barbie wereld.
Ik moest bij Oppenheimer gelijk denken aan de oppenheim group van Selling Sunset niet best dat dit mijn referentie is haha ben ook benieuwd!
Mijn eerste gedachte was ook ??? maar Greta Gerwig inderdaad en nu keek ik net even naar de cast en ben toch echt wel benieuwd eigenlijk. De acteurs die Maeve, Eric en Adam spelen in Sex Education zitten erin, en Hari Nef, en Rhea Perlman die forever in m’n hart zit als Mathilda’s moeder
Ja ik ook! Zie ik op zich wel gebeuren met deze cast inderdaad
Jaaa! “But make it pink”
Ben heel benieuwd welke kant Greta’s en Noah’s visie gaat. Vond Lady Bird tof, maar had niks met Little Women.
Ik vond deze echt prachtig. Heb hem 2 weken geleden gezien en denk er nog dagelijks aan.
Hahaha ik heb twee keer gekeken of die vrouw die er achter stond niet naakt was.
Oprecht een nude bikini haha
Wilde dit net ook posten
Ah dit lijkt op de aerobics Barbie die ik vroeger had!! Ik heb echt zin in deze film haha
Deze:
Oke lijkt niet echt maar doet me wel denken aan
Is dat Wouter peelen