Thanks voor de reacties! Ga wel proberen om hem dan gewoon in de bios te kijken aangezien ik toch Unlimited heb
Ja ik vond het echt een top film! Zeker de moeite waard
Hoezo komt er nou weer een nieuwe versie van Matilda Nergens voor nodig, dat is toch gewoon een tijdloze klassieker!
Edit: Neeee en het is een musical? Hou op zeg.
Ja dit kan alleen maar kut worden
Matilda was echt mn favo film vroeger (L) heb die op videoband gekocht voor 10 gulden ofzo van mn zuurgespaarde zakgeld
Mijne ook! Wij hadden hem opgenomen op videoband toen 'ie op TV was
Ik bedoel, de jaren '90 special effects van deze scène zijn toch iconisch… Zonde om een remake te doen.
De musical is wel erg populair, maar ja… dat is Mamma Mia ook en die films zijn ook kut
Dit en het is ook in sommige gevallen een handige manier om de ‘nieuwe generatie’ met klassiekers bekend te maken. Net zoals dat boeken ook hertaald worden in hedendaags Nederlands als ze al echt heel oud zijn.
Wat jammer. Misschien dat ik hem dan toch oversla. Recensies waren ook al niet erg positief.
Ik vond Dokata in de trailer wel goed gecast overkomen eigenlijk. De sfeer is die wat te modern neergezet?
Ik heb hem wel uitgekeken maar vond hem ook tegenvallen helaas. Ik vond Dakota helemaal niet Brits overkomen, vond sommige dingen te modern (diep uitgesneden kleding).
Ik ga persuasion straks wel kijken, maar waarschijnlijk wordt het meer hate-watching. In de trailer leek het al niet echt het boek te volgen en ook die makeup
Neeeeee
Eindelijk “The Black Phone” gezien waar ik echt naar uit keek, en het was zo’n tegenvaller.
Het begon allemaal heel veelbelovend in de eerste 20 minuten hoe ze de personages opbouwden, hoe sfeervol het er allemaal uitzag en de dreiging van een moordenaar, maar zodra de hoofdpersonage heel anticlimactisch werd ontvoerd (wat je al vanaf t begin van de film zag aankomen) en de film echt zou moeten beginnen, werd het een langdradige en saaie bedoening. Heb geen moment ook maar een fractie van suspense gevoeld, dit komt ook omdat de jongen die de hoofdrol speelt acteert als een houten plank, ik snapte eigenlijk nooit welke emotie hij nou wilde uitdrukken omdat hij maar een expressie heeft.
Waarom deze film zo gehyped is is me weer eens een raadsel.
Daar zijn al goede films van
Wegwegweg met die schrijvershandjes van jullie
Oef, dat wordt teleurstellend.
Ik ga nu lekker Pride & Prejudice (2005) opzetten. Helemaal zin in gekregen door deze posts over Jane Austen.
Kan Fire Island aanraden. Het is een moderne re-telling van P&P en staat op Disney +.
Ik heb net ‘Watcher’ gezien in een filmhuis, volgens mij binnenkort te streamen. Vond het een hele goeie film maar zo creepy! Ik had alleen de premise gelezen en verder geen trailers bekeken dus ik dacht dat het een soort cliché “Single white female” zou zijn, maar het was echt veel spannender en enger. Het gevoel wat je hebt als je alleen ergens bent/je onveilig voelt in een willekeurige omgeving kwam zo sterk naar voren! Nog de rillingen ervan. Geen aanrader als je echt bang bent om gestalkt te worden etc. maar wel als je een creepy film wil zien.
of de 1995 mini-serie bingen
Jaa die van de bbc! Echt love die serie, zoveel leuker dan die film.
Edit: love Colin Firth als Mr Darcy. En Mr Collins is ook zo perfect neergezet. Heb die serie toen een aantal keer gekeken met een vriendin (op dvd toen nog) en ik weet dat toen we naar de film gingen dat we dachten, hm, is dit het?
Waar kan je die kijken? Die staat echt al jaren op mijn lijstje maar zie m nooit op streamingsites
NPO plus