Ik heb net de laatste 365 film gekeken op netflix en deze was zo mogelijk nog slechter dan de eerste twee
Ik ben “Fall” aan het kijken en aan de ene kant hou ik ervan omdat het inspeelt op een hele specifieke angst/fobie, maar het is ZO slecht. Ik zit al een uur tegen m’n scherm te schreeuwen over de domheid van de personages. Hoort allemaal bij zo’n soort film natuurlijk, maar helaas ziet het er allemaal te CGI/Green screen uit om het gevoel van hoogte goed over te brengen.
Het doet me denken aan 47 Meters down maar dan precies andersom. Vond die film wel beter geacteerd overigens want de meiden die ze in deze b-film hebben gecast hebben moeite. Ze moeten het wel doen met allemaal slecht geschreven dialogen dus wat dat betreft proberen ze er nog wat van te maken.
Nog iemand excited voor het vervolg op Knives Out? Vond dat een hele leuke film. Ik dacht van vorig jaar, maar blijkbaar komt ie al uit 2019?
Ja zin in, vond het ook een hele leuke film.
Ja! Wij doen nog regelmatig hier thuis het piano-tingeltje. En mijn vriend heeft de mok.
(We vinden zelden dezelfde films leuk dus het is redelijk uniek dat het nu wel het geval is.)
Ik kom echt niet door Elvis heen.
Ik heb deze vandaag in de bios gezien en ik vond het juist geweldig dat chaotische haha. Ook een beetje hoe mijn brein werkt denk ik? Dus ik vond het juist erg prettig. Heb best een korte spanningsboog, en keek er een beetje tegenop om zo lang te zitten terwijl ik niet per se wat heb met Elvis, maar echt leuke middag gehad.
Ik denk wel dat het een enorm toegevoegde waarde is om deze in de bios te zien ivm de muziek.
Ahh wat leuk haha! Knives Out deed me een beetje denken aan Murder on the Orient Express dus misschien is dat ook wat voor jullie.
Mocht iemand trouwens tips hebben voor soortgelijke films, hit me up! Vooral het detective/murder mistery zonder dat het meteen eng/een thriller is vonden wij leuk.
Het is een serie, maar mss is the Afterparty wat? Elke afl volgt een andere personage en een andere genre. Er zitten ook allemaal hints in. Ik heb het a la Wie Is De Mol gevolgd
Enola Holmes (Netflix) en Game Night misschien?
O dat ziet er wel leuk uit idd! Ga het even opslaan mocht ik ooit denken dat ik ook nog apple tv nodig heb
@Marquez Enola Holmes heb ik gezien maar vond ik toch een wat andere vibe hebben (beetje kinderlijk ook), Game Night ga ik even opzoeken.
Thanks voor de tips!
Death on the Nile
Dat is inderdaad een soort vervolg op Murder on the Orient Express, maar die vond ik toch wat minder goed in elkaar zitten Vibe was wel weer erg nice
Net Hustle gekeken, nieuwe film met Adam Sandler. Moest er even inkomen maar vond ‘m uiteindelijk wel mooi! De hoofdrolspeler, Bo Cruz, is echt goed gecast.
Ik heb net loving adults gezien op netflix. Wel vermakelijk maar get einde is een beetje onbevredigend.
Ja ik vond deze echt de slechtste van allemaal. Ik snapte het einde ook niet goed dus ik zocht het even op google. Blijkt dat in het boek het laatste deel heel anders gaat. Dat zij toch voor die ander kiest ipv Massimo (ben ff die ander zijn naam kwijt) en dat Massimo dat dan niet accepteert. Dan ontvoert hij haar, houdt hij haar gevangen, probeert haar zwanger te maken, geeft haar drugs enz. Uiteindelijk kan ze toch ontsnappen. Ik snap gewoon niet dat ze hier niet voor hebben gekozen ipv deze anti climax.
Ik weet dat je niet veel hoeft te verwachten van dit soort films maar kijkt meestal lekker weg. Alleen had toch echt wel een eindverhaal oid verwacht ipv dit einde.
Dit ziet er ook wel leuk uit! Thanks
Heb See how they run gisteren gezien. De film neemt het hele murder mystery/agatha christie genre op de hak, dus het gaat soms heel meta over het verhaal, dat is heel erg leuk gedaan. En love Saoirse zoals altijd.
Uiteindelijk vond ik 'm wel matig, omdat hij niet heel grappig of spannend was en de eerste helft ook best wel saai. Het karakter van Saoirse zegt achter ELKE zin ‘sir’, wat me echt ging irriteren.
Dus hij zat leuk in elkaar en aardige film voor tussendoor. Niet per sé iets wat je in de bioscoop moet zien als je 't mij vraagt.
Ik heb Nope gezien, op zich aardige film maar een beetje te actie voor mij. Get Out blijft het beste