Filmtopic (Deel 1)

Ik heb m laatst ook gezien! Ik vond Get Out ook beter, vond dit te veel scifi en das nie echt mn ding

3 likes

Ik verwacht hier niet heel veel van, maar Ik kijk wel enorm uit naar Hocus Pocus 2 :woman_mage: :jack_o_lantern:.

Grappig dat Billy de zombie ook terug is hahahah.

3 likes

Ik heb van het weekend ‘I came by’ gezien op netflix, vond hem wel spannend! Niet een heel uitgediept verhaal maar wel vermakelijk

1 like

Dit weekend 3000 years of longing gezien in de bios. Tilda Swinton en Idris Elba, dat alleen al is genoeg reden om hem te kijken natuurlijk :smile::smiling_face_with_three_hearts:. Niks spectaculairs, maar gewoon mooi, en visueel echt prachtig

6 likes

Ja, love Saoirse! Ik heb de trailer alleen half gezien dus ik ging er indd vanuit dat het zo typische murder mystery was. Dacht eerst ook even dat het van Wes Anderson was. Het heeft ook wel wat acteurs die overeenkomen met een film van Wes Anderson. Ik ben er toch heel benieuwd naar. Ik heb een pathé abo dus denk wel dat ik hem in de bios ga zien. Ligt eraan of die om gunstige tijden draait.

2 likes

Haha ja ik heb ook een movie pass dus ik ga naar bijna alles. Dan zeker prima filmpje voor tussendoor!

2 likes

Ik heb gister last night in soho gekeken en ik vond het echt zon slechte film :cry:
Ik had er echt meer van verwacht

Ja! Had erover gepost in het bioscooptopic. Ik vond m goed! Anders dan verwacht maar positief.

@moderators zouden jullie het bioscooptopic en filmtopic willen samenvoegen?

2 likes

Heb daar niet veel anders gezegd dan hier :yum: ben niet goed in recensies schrijven haha

1 like

Hebben jullie nog aanraders voor zielige films op npo, hbo of Netflix? Zit in een ongesteldheidsdip

1 like

Marriage story vond ik grappig en zielig en alles tegelijkertijd. Staat op Netflix.

1 like

Brothers en A Star is Born op hbo en Now is Good op Netflix zijn films waar ik echt bij moest janken. The Fault in Our Stars en Me Before You ook maar die zag ik niet op die 2

2 likes

The best of me op Netflix misschien?

Als iemand nog een coming of age / feel good film zoekt kan ik Apollo 10 1/2: A Space Age Childhood op Netflix aanraden. Typisch Linklater.

Hij is ook nog 98 minuten :ok_hand:

5 likes

Damn ik heb gisteravond “Speak no evil” gekeken. Vond het eigenlijk best een goeie film maar volgens mij was mijn gezicht constant in een soort “Huhhh??” expressie. Op t eind had ik t gevoel alsof alle vreugde mijn ziel had verlaten.

Uitstekende rol door Fedja van Huet, die ik niet altijd even sterk vind acteren. In deze film komt hij helemaal tot z’n recht.

2 likes

Iemand Do Revenge al gekeken? Staat op Netflix. Ik vond 'm goed! Vond alle referenties naar Clueless, Mean Girls, 10 Things I Hate About You en andere oudere teen flicks erg leuk, soundtrack was 10/10 en love Maya Hawke dus dat hielp vast ook haha

14 likes

Jaa! Ik vond hem ook heel leuk!

4 likes

Ja!! Ik vond hem ook echt leuk

1 like

Ik vond de trailer war overdreven, maar in de film valt het mee? Ik vind al die films die je noemt wel leuk namelijk dus misschien toch een kans geven. Ik ben wel nieuwsgierig ook hoe ze de referenties hebben gedaan.

1 like

Ik heb gister weer eens zo’n dramatische (tiener?) film gekeken, ik vond het heeeerlijk: Purple Hearts op Netflix.

Voelde me weer even helemaal alsof ik terug was in de tijd toen ik films als The Vow, Notebook etc keek.

@Dazed die sla ik op voor vanavond!

2 likes