Oh ik kom er net vandaan en ik zou hem wel een voldoende geven maar niet zo goed als dat ik op basis van de reviews dacht! Ik vond hem over het algemeen spannend, maar ook best wat plotholes en dingen waarvan ik dacht ???
[
Spoiler barbarian
Sowieso dat die vrouw superkrachten zou hebben, dat ze een val van 10 meter overleeft, een man zijn arm eraf kan rukken etc. Daar ben ik nooit zo van. En waarom heeft een hollywood acteur zo’n skeer huis gekocht als vastgoed? En hoezo is dat huis als enige in een hele buirt een beetje decent? En beeetje irritant dat ze 1000 mogelijkheden had om te ontsnappen maar het niet deed. En hoe is het mogelijk dat er een dubbele booking is gedaan, hebben die mensen daar wat mee te maken? Wie wist hier allemaal vanaf. Nou ja meer dingen die ik vaag vond. Vond het wel heel goed hoe je in het begin continue aan Keith ging twijfelen; ben jij de goeie of de slechte hier? En wel goed acteerwerk op zich, prachtige hoofdrolspeelster ook.
Oh en ook die opa die zichzelf door zijn hoofd schoot. Waarom deed hij dat? Mocht hij niet overlijden van zijn kind? Hoe bekeek zij hem? Hoe was hun relatie? Hoe overleefde hij daar, bracht zij hem eten?