Oh hij is zeer zeker wel over the top op sommige vlakken haha maar niet op een manier dat ik het storend vond!
@Blush oh dat klinkt ook fijn, die ga ik dan weer opslaan haha!
Oh hij is zeer zeker wel over the top op sommige vlakken haha maar niet op een manier dat ik het storend vond!
@Blush oh dat klinkt ook fijn, die ga ik dan weer opslaan haha!
Jaaaa ik heb hem gister gekeken en ik vond hem ook heel leuk!
Eindelijk Bodies x3 kunnen zien en het was inderdaad een hele toffe film. Niet eng, maar wel spannend en vooral erg grappig. Af en toe enorm moeten lachen, er wordt de spot gedreven met de gen z generatie (en in bepaalde mate ook de millennials) maar niet op een judgy manier, het is meer zelfspot. En het klopt ook echt. âMijn vriend is een Libra Moon dus hij kan niet politiek incorrect zijnâ (dit is geen spoiler) dat soort opmerkingen. Heerlijk.
Verder zag het er geweldig uit, goed geacteerd en blijf je tot t einde raden.
Ja echt leuk he, ik denk er ook steeds met plezier aan terug
Heerlijke film, Thanks voor de tip!
Net door alle YouTubefilmpjes Do Revenge gekeken. Mijn hemel wat een kutfilm. Ik weet dat er echt geen goede tienerfilms meer gemaakt worden, maar dat betekent niet dat Do Revenge goed is.
Ik snap niet waarom deze saaie, middelmatige film zo op YouTube gehypet wordt.
Haha lol, heb je de reacties hierboven niet gelezen?
Ik heb âm gister ook gekeken en vond âm leuk! Met een verrassende wending. Wel langdradig, maar ben gewoon geen films meer gewend
Ja de wending en de kleding waren de grootste pluspunten
Ok ik ben nu wel benieuwd geworden door deze post, want door de trailer kreeg ik echt het idee dat het zo een heel slechte scary movie achtige film was.
Nee hij is echt heel tof! Ik heb hem een paar weken geleden gezien en zou hem zeker nog een keer willen zien. Leuke muziek, leuke grappen, goed plot en super tof einde. En de personages zijn spannend en heel eigen.
Voel me zo gemindfuckedâŚik heb net âComplianceâ gekeken, een film over de manager van een fastfood restaurant die door een cop wordt gebeld over een vermeende misdaad van een van haar medewerkers.
Ik heb de hele film zo ontzettend naar mân scherm zitten schreeuwen echt met âHOE, DOM ZIJN JULLIEâ, âDIT IS ZO FAKKING ONGELOOFWAARDIGâ etc. etc.
Zoek ik toen de film voorbij was recensies op, blijkt dat de film gebaseerd is op een waargebeurd verhaal, en niet losjes gebaseerd maar bijna letterlijk zoals het in het echt gegaan is.
Nu vind ik de film met terugwerkende kracht opeens heel goedâŚmaar WTF. Dat er zulke DOMOREN van mensen bestaan.
Ann Down was overigens echt meesterlijk, zoals altijd.
Heb de film gezien en vond het echt heel leuk. Ik vond het een aanrader en ook echt gelachen. Heel erg vermaakt met Saoirse Ronan en Sam Rockwell!
Ik ben naar dont worry darling geweest en ik vond hem goed! Niet geweldig, maar ik heb me vermaakt. En wat ziet alles er mooi uit en florence pugh is zo een mooie vrouw!
Ja zelfde mening! Had wel vrij laat pas door hoe alles zat dus de laatste 15 min. zat ik zo:
Terwijl er nog van alles gebeurde haha
Vond 'm ook heel erg vermakelijk! En idd wat is Florence stunning!
Ik had trouwens wel al vanaf de trailer een idee wat nou de twist ging zijn, en dat was dus ongeveer precies zo. Misschien teveel films gezien, dan is alles al een keer voorbij gekomen.
Geen echte spoiler maar een vergelijking, die je wel een idee geeft over waar de film heen gaat dus niet lezen als je er blanco in wil gaan:
Eigenlijk was het net een hele lange Black Mirror aflevering. Maar dan wel met prachtige visuals!
Ben er achteraan naar Smile geweest, nieuwe horrorfilm, voor de liefhebber:
Ik vond âm zelf leuker en spannender dan verwacht (heb ongeveer alle horrorfilms gezien). Niet bijster origineel en soms voorspelbaar maar wel goed uitgevoerd. In de bioscoop heeft het meisje naast me de hele film lang gehuild tegen de schouder van haar vriend uit angst :â) Maar achter me werd ook gelachen.
Flink wat jumpscares, ook voor de geoefende kijker een paar keer goed schrikken.
Zooo leuk
Ja hè, ik had ook wel meer willen zien over het waarom en hoe van de hele situatie.
Idee een 9, uitwerking 6,5.
Ja klopt, dat gedeelte van het waarom was me ook wel duidelijk hoor. Meteen Jordan Peterson (etc.) vibes. Ik had daar dus alleen wel meer van willen zien dan alleen wat korte fragmentjes, en hoe die Frank dit zo heeft opgezet, wat de mannen onderling nou deden en wisten. Lange opbouw naar een gehaast einde.
Ik ga zo naar smile en ik ben echt zenuwachtig
Ik zou een sjaal ofzo meenemen om een beetje voor je gezicht te houden doe je hier verslag?