Filmtopic (Deel 1)

Ik doe niet aan trailers kijken (of echt de eerste 30 seconde om de vibe te vangen) want ik vind dat daar teveel spoilers in worden weg genomen. Daardoor had ik smile lichtelijk onderschat hahaha. Ik ging potver ook nog eens alleen want mijn abbo loopt bijna af en mijn abbo-vriendinnen konden niet. Het verhaal was niet bijster origineel maar ik vond het enorm spannend!!

3 likes

Nou ik heb het overleefd! Het was idd echt een goede met veel jumpscares! Ik heb wel veel van de film gezien door mijn vingers😆

3 likes

Pff misschien ga ik wel gewoon hahaha

Vanochtend naar Ticket to Paradise geweest. Echt een ouderwets, leuke film zoals ze “vroeger” gemaakt werden.

6 likes

Vanavond naar Smile geweest. Vond het voor een horror best een goede film, creepy stukjes hoorr. Einde wijst op een deel 2??

Oh en die muziek vond ik echt creepy iew

4 likes

Ik vond het een soort typisch horror open einde film. Waarna dan na 100 jaar opeens een vervolg komt.

Net terug van Don’t Worry Darling. Omg moesten jullie niet lachen om Harry Styles die er “lelijk” uitziet? Mijn hemel het vet droop van zijn haren
Oh en ik voelde me awkward toen hij (wat voor mij zo voelde) minutenlang met zijn armen en benen zwaaide en ronddraaide alsof zijn leven ervan afhing. Mijn enige kritiek is dat hij slecht gecast is. Niet dat hij er niks van kan, maar dit is niet de rol voor hem.

1 like

Deze was echt heel leuk! Niet alles was even logisch, maar het is erg goed geacteerd. Toffe kleding en de kleuren van de film zijn goed. Lekker kleurrijk en een tikje hysterisch. Bedankt voor de tip. Oh en ik vond de referentie naar Taylor Swift erg leuk gedaan. Ik dacht dat je die scĂšne met verf wle als knipoog naar the Princess diaries kon zien. En dan die rokjes vond ik wel op clueless lijken . Er waren vast nog veel meer referenties.

2 likes

Ik was gister naar see how they run en vond hem heel flauw, niet echt een aanrader. Vorige week Don’t worry darling en die vond ik heel leuk (wel eens met de kritiek die hier eerder werd gepost). En laatst naar Corsage en die vond ik ook top!

Nu wil ik nog graag naar Pink Moon.

5 likes

Ik ben benieuwd naar de film over David Bowie! Zin in om binnenkort te gaan als het regent ofzo

Bij See How They Run waren voor mij alle grappen al in de trailer gestopt, vind dat heel stom als dat gebeurt.

2 likes

Ik kan het echt aanraden om te stoppen met trailers kijken. Heb al zoveel films gezien die echt verpest waren door de trailer.

5 likes

Wat vond je? Ik heb m gister gezien en weet het niet zo goed. @Nysmn @Neusklem @JuneOsborne

spoilers Smile

Wisten jullie dat de hoofdpersoon de dochter is van Kevin Bacon en die Kyra Sedgwick van CSI of zoiets? Ik vond haar goed acteren, maar vond haar gezicht wel een beetje afleidend op een of andere manier.
Vond de acteur die die man in de gevangenis speelde zo fucking goed!! Echt overtuigend. En ik vond die politieman/ex een cutie.
Het geluid was echt zo goed gedaan, ik schrok wel van die laptopscene met de gil, maar je hoorde ook steeds allerlei geruis enzo, vond dat wel bijdragen aan het idee dat ze zichzelf aan het verliezen was. Maar de hele Soundmix was top, deed me denken aan It Follows. En de beelden ook heel cool gedaan, denken jullie dat de op-z’n-kop beelden van de omgeving betekenis hadden? Het was opvallend iig.

Dacht alleen dat ie veeeeeeel enger was, en de trailer spoilt echt te veel jumpscares, die met dat hoofd van de zus was totaal verpest. Vond die met de dokter/patiënt bij de auto wel cool. En het verhaal an sich
? Ik weet niet echt wat ik vond. Trauma is wel een heel erg terugkerend thema in moderne horror en vond deze niet per se iets toevoegen, maar ik was wel de hele film entertained, was nooit bored. Was ook wel cool dat sommige dingen achteraf niet waar waren (die messcene, dat huis in brand). Had de kat in cadeau al zien aankomen helaas, maar vond de verjaardagsscene wel heel cool. Einde was een beetje frustrerend (die agent wíst dat de zelfmoord een getuige nodig had, maar goed hij hield van haar en wilde helpen). Ik zou eigenlijk wel graag een vervolg willen over de agent (die een voorsprong heeft natuurlijk) en meer backstory over wat het nou is (al kan dat het ook verpesten).

Ik vond het een 7.2 ofzo

3 likes

Ik zou het echt overslaan, maar ik ga vaak met mensen naar de film en die willen al meteen naar de zaal dus al voordat de trailers draaien. Misschien oordoppen en een slaapmasker meenemen :weary:

Net naar Boiling Point geweest, erg goed! One take in een Brits restaurant op een drukke avond. Goed gespeeld en de sfeer kwam megagoed over door de single take.

7 likes

Ik ben net geweest, vond hem supervet wel zegmaar cinematografisch maar idd wat plotholes. Maar wat is zij prachtig en ik vond het heel cool hoe ze harry lelijk hadden gemaakt

3 likes

Ik ben gisteren geweest, en ik vond om 'm echt prima. Had me al voorbereid op echt een best slechte films nav reviews die ik had gezien, maar vond het een prima film. Ben vooral echt enorm fan van Florence, en ook wel van Chris Pine. Harry deed 't okĂ©, vond hem ook niet zo slecht als online werd gezegd (behalve z’n accent, dat ging alle kanten op).

Ik moest ook echt van binnen beetje lachen bij die scene dat Harry langer haar had en d’r echt een beetje greasy uitzag, terwijl ik nog van die periode weet dat z’n langere haar 'm zo goed staat als 't niet zo’n greasy hoopje is haha

2 likes

Jaa ik dacht ook echt wow hoe hebben ze hem zo crusty gemaakt? Hahaha echt een talent

1 like

Ja en ik dacht ook: kunnen mensen die er wel zo uitzien dat ook weer heel knap gemaakt worden? :joy:

6 likes

Ja waarom swipe ik nog mensen weg op tinder???