Ik hou ook niet van films zoals “Booksmart”. Het stijltje spreekt me niet aan, van die “De meiden en ik hebben in ons broek gepiest van het lachen” humor, kan t niet echt verwoorden
Post ze!! Ik blijf er aan denken en vind het leuk om erover na te praten
Ik vind de nieuwe Hellraiser tot nu toe donker dat ik echt de neiging krijg om er een zaklamp bij te pakken. Dat een horrorfilm het goed doet in schaduw en donkere belichting is logisch, maar het moet er niet uitzien alsof je beeldscherm op minimale helderheid staat. Krijg er oogpijn van maar wil de fllm (die verder best spannend is) afzien.
Edit:
Het was buiten deze frustratie een hele enge film, een van de engste die ik in tijden heb gezien. Gewoon echt horror!
Ga hem denk ik binnenkort eens herkijken want het was wel overweldigend en ik heb denk ik veel details gemist.
Nog iets dat me opvalt in veel films tegenwoordig, vooral als er jongeren in voorkomen, roken. Dat was echt zo’n film trope uit die in de jaren 2000 uitstierf maar nu is het weer terug, en ik weet niet wat ik er van vind. Heb t idee dat het met ‘cool’ word geassocieerd in veel films.
Hahaha hier ook hoor, want niks wordt in de film doorgezet
Als jij chirurg oid bent en je werkt shifts van 30 uur… dan zullen je collega’s je wel missen wanneer je niet op komt dagen
Hoezo heeft Jack opeens werk gevonden nadat hij Alice heeft “gekidnapt” waarmee hij zoveel verdient dat hij dit kan betalen
Waarom vond die tuttebel met het rode haar het belangrijk om mee te doen aan Victory om haar kinderen te zien als ze alleen op haar kinderen zeikt
De aardbevingen… what happened? En nee kom niet met die bullshit van “dat is wanneer mannen het verlaten” want dat is niet zo
Chris Pine is dood. Was het niet zijn idee?
Als het Gemma’s plan was… komt er eeb deel 2 dan?
De mensen zonder partners… zijn dat de modellen? Of zijn ze nep.
Waarom is JackHarry wel dood, maar Margaret niet?
Niet inhoudelijk: Maar waarom bied je zoveel op een script als je hem helemaal aan gaat passen?
Trailer van de kerstfilm met Lindsay Lohan is uit. Ziet er heerlijk cheesy uit, maar ben wel blij voor haar dat ze haar leven soort van op de rit heeft. Haar comedic timing was wel altijd on point, dus ga dit ws wel kijken.
I LOVE ITTTT
Ik kannie wachten
Soms ben je toe aan zo’n mierzoete film, waar het glazuur van je tanden afspringt.
Hopelijk is het wat
Spoilers voor Don't worry Darling
Ik heb veel van dezelfde vragen die jij ook hebt, maar ik had deze twee niet:
Omdat haar kinderen door zijn in de echte wereld, tenminste dat begreep ik.
Ik denk dat Margaret ook dood is.
Samenvatting
Maar waarom dan steeds dat gezeur op die kinderen. Zal wel typisch jaren 50 huisvrouwen iets zijn
Nee ze is niet dood, want er zijn scènes geknipt waarin ze met een enorme ketting om haar nek te verbergen terugkwam
Maar als ze in een soort simulatie zitten kan die Margaret dan niet fake zijn?
Hoezo heeft Jack opeens werk gevonden nadat hij Alice heeft “gekidnapt” waarmee hij zoveel verdient dat hij dit kan betalen > ik dacht dat ze nu in de echte wereld ook voor Frank werkte
De aardbevingen… what happened? hier zou het nog kunnen zijn dat de simulatie ff lagde/crashte ofzo maar weer geen uitleg dus is totaal invulling omdat films dat vaker doen voor werelden die niet echt zijn (bijv inception)
Chris Pine is dood. Was het niet zijn idee?
Als het Gemma’s plan was… komt er eeb deel 2 dan? dit vond ik ook superrandom ineens idd, en dan niet op terugkomen…
De mensen zonder partners… zijn dat de modellen? Of zijn ze nep. > Ik dacht dat het een keuze was? Ik dacht dat Jack kon aangeven of hij met iemand kwam of niet?
Ja dit was mij ook al opgevallen! Ik vind het ook dubbel. Het alcoholgebruik in films en series is ook zo gewoon. Wiet nog niet echt, dat is vast een kwestie van tijd.
Wiet is ook wel meer genormaliseerd maar daar heb ik gewoon veel minder problemen mee dan sigaretten. Je kunt wiet immers in zoveel vormen consumeren tegenwoordig, maar peuken (tabak) zijn gewoon gif. Ik ben er jarenlang verslaafd aan geweest die sigaretten en het is ook niet alsof ze het op een ‘nare’ manier nu tentoonstellen maar vooral vaak weer als een soort accessoire.
Hoe bedoel je “hoezo heeft hij opeens werk gevonden?” Van wat ik denk van de film is dat hij in de echte wereld een soort recruiter geworden.
Dat vroeg ik hahaha.
Nee joh, zag je hoe hij eruitzag? Niemand neemt een vettig, sneu mannetje aan. Hij leek niet zijn best te doen
Ik snapte dat ook niet. Want in mijn ogen was het jack is werkloos, alice werkt meer en daarom zakt hun relatie in. Maar hij gaat overdag dus uit victory om te werken. dan had hij toch ook gewoon door zelf te gaan werken en alice minder te laten werken de rela kunnen fixen?
O dat heb ik er echt helemaaal niet uitgehaald… heb je voorbeelden hoe dat voor jou duidelijk was?
Ahh ja op die manier! Ik dacht dat het om een veel groter geheel ging zeg maar, maar zo snap ik het wel! Thanks!
Ja echt de meest rare gedachtegang van hem
@Tas volgens mij konden mannen hun vrouw kiezen. Maar hoe doe je dat? Ontvoeren?