Filmtopic (Deel 1)

Ik denk het ja? Zo denk ik dat dat bij bill en violet de situatie is geweest. Jack en alice hadden natuurlijk wel al een relatie

Ik hoop overigens niet dat er een deel 2 komt. Dat vind ik de charme van een psychologische thriller, achterblijven met heel veel vragen waar je zelf je antwoorden op kan bedenken.

2 likes

Niemand neemt een vettig sneu mannetje aan, hij werkt toch voor het victory project? Ik denk dat hij daarvoor in “de echte wereld” een recruiter is geworden.

1 like

Kunnen jullie voor de spoiler vermelden over welke film het gaat. Dan klikken mensen er niet per ongeluk op als ze het niet willen lezen.

14 likes

Ik ben begonnen aan The Batman omdat ik naar Robert Pattinson wou kijken, maar hoe kunnen mensen dit serieus nemen met dat pakje en masker
?

4 likes

Hij is nog meer emo dan in Twilight en daar zag hij er al uit alsof hij schoenen van legoblokken droeg

1 like

Ik vind het behoorlijk cringe allemaal

1 like

Ik ben vandaag naar the woman king geweest en ik ben normaal gesproken niet zo’n liefhebber van films met veel vecht scùnes maar ik vond hem super tof!

3 likes

Wil deze zo graag zien! Maar vind de imdb score wel teleurstellend.had hoger dan een 6.6 verwacht op basis van de trailer en op basis dat het Viola Davis (:heart_eyes:) is.

1 like

Ow ik vond de 6.6 ook tegenvallen dus ik ben de reviews eens gaan bekijken. Best een aantal mensen vonden er te weinig vechtscenes in zitten (ben ik juist geen voorstander van en vind het juist een mooie balans haha) & er is ook wel veel commentaar op de historische incorrectheid. De film zou de geschiedenis herschrijven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ĂŒberhaupt historisch wise geen zinnig woord over de film kan zeggen, maar ik kan me wel voorstellen dat wanneer je meer ingelezen bent of meer kennis van zaken hebt, je dit als een groot minpunt kan ervaren.

Ikzelf heb wel ontzettend genoten van de film! Wat een prachtige vrouwen, prachtige kostuums, prachtige muziek & prachtige natuur shots

de verhaallijn van

de opbloeiende liefde tussen nawi en malik vond ik niet goed.

5 likes

Ik heb zojuist “Halloween Ends” gezien en ik ging er echt in met het idee dat ik de flopfilm van t jaar ging bekijken omdat alle recensies zo bagger waren, maar ik vond het fantastisch.
Ik snap dat velen teleurgesteld zijn en dat komt omdat het eigenlijk geen standaard slasher is en Michael er amper in voorkomt, en een bijzondere keuze om de trilogie af te sluiten, maar ik genoot echt van deze compleet andere aanpak. Vond het van begin tot eind boeiend en het E=EINDE was satisfying as fuck.

5 likes

Ik ga naar de sneak preview film, erg benieuwd

Het was iets met fishermans friends met james purefoy en hij was mooi, heb veel gehuild

2 likes

Gisteren een deel gezien van The School of Good and Evil (Netflix) maar dat viel me aardig tegen. De wijze was acteren is zo theatraal, dat is niet mijn ding. Had me verheugd op een fantasyfilm met een wat serieuzere ondertoon. Jammer.

1 like

Ik denk dat je dan de sequel hebt gezien, die is net uit. (Fisherman’s friends one and all volgens mij)
De eerste film is uit 2019, die heet gewoon Fisherman’s friends.

2 likes

Dat kan kloppen ja!

4 likes

Ik ben opnieuw begonnen aan Twilight en ik geef geen reet om de mening van anderen. Twilight is een cinematic masterpiece! De muziek, het verhaal, de nostalgie, Charlie, Carlisle en Alice :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:
Het beste wat uit het Millennial-tijdperk gekomen is.
De wolven in New Moon zien er 20.000 keer beter uit dan alle CGI anno 2022. Marvel could never
 En hoe die film ook eindigt. Het aanzoek en Bella die in shock is :popcorn:

12 likes

Goed idee! Ik ga ook weer eens Twilight kijken :heart:

3 likes

Zeker doen!

2 likes

Misschien moet dit in het biecht topic, maar ik heb Twilight dus nog nooit gezien đŸ«Ł

7 likes

HOE DAN?!?!
Dit is ernstig! Open Netflix nu! :scream:

Als kind vond ik de boeken echt fantastisch, dan had je hem uit en moest je nog maanden wachten tot het volgende deel uit kwam. Maar bij de films ben ik na deel 2 gestopt, wat een cringe en het verhaal is eigenlijk ook super slecht haha.

5 likes