Ik ook niet en het lijkt me ook echt vreselijk. Ik heb heel veel niet gezien en het doet me allemaal niks
@George @Luzarl Ja ja, blijf maar tegen jezelf liegen. Twilight is gewoon iets wat je ervaren moet hebben. Desnoods dronken en ga je met een paar vrienden erop shitten. Maar niet liegen dat je niks mist, want je mist gewoon een belangrijk deel in cinematic history. Ken je klassiekers!
beter ik heb pas opnieuw gekeken en echt elke seconde is cringe. de boeken vond ik ooit leuk maar als tiener heb ik die dichtgeklapt en nooit meer geopend de seconde dat ik zag dat die baby renesmee heette
Donât hate the baby
Heel creepy die baby
Maar echt, nachtmerrie materiaal
Dat heb ik dus ook .
Ik vond de boeken ook leuk maar dat concept van âimprintenâ wel een beetje stalker pedo-ish
En niet minder creepy
Ik vandaag ook geweest! Vond hem echt beter dan de rating deed vermoeden. Zou âm zelf een 7.8 ofzo geven, vond hem echt heel leuk! Spoiler Woman King: Toen Igozie doodging heb ik echt lopen huilen, en toen ze zo geschokt reageerde dat Nawi een wees was dacht ik eigenlijk al direct is haar dochter. Vond de film dus af en toe wat voorspelbaar, maar alsnog heel goed & zoân mooie omgeving ook! En eens met wat je op hwt laatst zegt, was niet per se nodig geweest.
Moet al dagen lachen om die dansmoves
Ik ben gisteren naar Black Adam geweest, best vermakelijk, maar ik vind dat superheldenfilms elkaar allemaal erg na proberen te doen. Als in; bij Iron Man en GOTG werkt oude muziek goed, laten we hier ook Rolling Stones in gebruiken. Deadpool was leuk met de grapjes, hier doen we ook meer grapjes in etc.
Hij was wel geinig, maar ik vond het verder niet zo bijzonder. Ik heb wel de trailer voor Black Panther gezien en daar ben ik heel benieuwd naar! Net als Amsterdam met Christian Bale volgende week.
Jaaa ik kan nog steeds niet geloven dat ik Team Jacob was. Echt toxic die gozer. Alhoewel⊠Midnight Sun was ook creepy met dat hoofdstuk over hoe Edward de hele school zou vermoorden om Bella te bijten.
@George Ik ga zo naar Black Adam. Ben benieuwd!
Ik heb ook Midnight Sun gelezen en eigenlijk bizar hoe obsessief Edward is en alles over heeft voor Bella. Hij claimed haar ook al voordat ze ĂŒberhaupt echt een nornaal gesprek hebben gehad. En zo jaloersâŠ
Net terug van Black Adam en idd wat @George zegt: het is best vermakelijk.
Verwacht niet iets vernieuwends ( behalve een âskinny Rockâ voor zover dat kan ). Je merkt ook heel erg dat de film door de regisseur van Jungle Cruise geregisseerd is met de flashbacks en hoe het gefilmd is.
De outfits vond ik een beetje typisch, maar ik vond die van Cyclone wel geweldig. Plus de effecten die ze haar gaven 10/10
Mensrobots zijn wel echt een populair filmonderwerp afgelopen jaar. After Yang, Ich Bin Dein Mensch, en nu deze.
Net âPearlâ gezien. Wat was dit fantastisch
Ik vond âXâ al een van de betere horror films van de afgelopen paar jaar maar ik vond deze prequel nog beter. Niet echt horror, maar wel een briljante film met horror elementen.
Mia Goth is zo belachelijk goed.
De robots beginnen bij cinema maar uiteindelijk nemen ze de wereld over!