Filmtopic (Deel 1)

Ik heb laatst We Need To Talk About Kevin gekeken en ik vond hem echt heel goed! Tilda Swinton en Ezra Miller zijn allebei zo overtuigend. Ik weet dat Ezra de laatste tijd heel raar in de media is, maar als je er verder geen probleem mee hebt om een film met hen erin te kijken is het echt een aanrader.

6 likes

Eng!!!

Ik vond the menu ook bijzonder. Echt zo’n film waar je even over moet napraten

5 likes

Als iemand nog van plan was naar Holy Spider te gaan: doe! Zo’n intense en spannende film (en bizar te bedenken dat het een waargebeurd verhaal is en ook gewoon heel actueel in het licht van nu).

4 likes

Ik ga zometeen! Ben benieuwd

2 likes

Ik vond The Menu echt super super goed. Zou hem echt tegen de 9.0 aan geven. Zo’n intrigrerende originele film. Love de masterchef aspecten erin. Top acteerwerk voornamelijk van de chef. Ik vond hem eeecht geweldig gewoon. Ben helemaal enthousisast de zaal uitgelopen.
Vriend kan zich goed vinden in het imdb cijfer van een 7,6, hij vond het een hele goede film maar een beetje incompleet. Ben ik het niet mee eens. Loved it.

6 likes

The Invitation was leuk, beetje langdradig maar niet zo voorspelbaar dus 7/10. Dacht dat de trailer de hele film al liet zien maar dat was niet zo gelukkig!

Oh en vond de “lord” best knap, wat een kaaklijn joh

2 likes

Ik zag trouwens gisteren de trailer van ‘Bones and All’ leek me ook heel bijzonder!

1 like

Net Primal Fear op netflix bekeken. Echt goed. Aanrader voor wie hem nog niet heeft gezien, edward norton goed as always.

1 like

Gisteren the barberian gezien. Ik vond hem goed en orgineel!

1 like

Ik twijfel om zo naar The Menu te gaan, maar ik kan wel slecht tegen vieze horrors (kotsen ed, of heel vies eten en zo. Kan iemand mij dan vertellen of het dan wel of niet een goed idee is om te gaan haha.

3 likes

Ben net geweest, en ik vond ‘m geweldig. Wist niet wat ik ervan moest verwachten, maar ben heel aangenaam verrast. Snap nu wat je bedoelt @Luzarl

Echt vaak moeten lachen ook.

6 likes

Oh ik ben nu ook heel benieuwd door jullie!! Ik ga dit weekend.

2 likes

The Menu is idd heel goed!

1 like

Ik ook, ben echt heel benieuwd!

3 likes

Ik ben net naar Emily geweest en vond het echt een mooi kostuumdrama. Morgen ga ik denk ik naar She Said.

1 like

Ik ga ook vnv, heel benieuwd!!

Heb ook Amsterdam gezien, wat een chaotische film zeg. En jammer ook dat ie best lang duurde, maar het plot in een kringetje verteld werd :face_with_raised_eyebrow: wel goede acteurs, Christian Bale was :ok_hand:

2 likes

Boiling point was zo goed! En heel vet dat het maar in 1 take is gefilmd, net een toneelstuk is het dan

4 likes

Via rente punten van ing kan je weer Pathé abbo (gold) afsluiten!

3 likes

Oh leuk! Ga ik het weer proberen :grin:

2 likes