Hij was laatst voor opnames achter mijn huis . Ik heb een vriendin uitgenodigd en we hebben samen echt stiekem staan gluren lees: kwijlen achter het raam hahaha.
Ik vond hem ook leuk. Hopelijk Lindsay’s comeback met deze film
Woop! Heb tickets voor donderdag en zaterdag! Donderdag naar The Menu en zaterdag naar Strange World.
Ik hoop dat volgende week Amsterdam nog op een gunstige tijd gedraaid wordt.
Omg the menu
Ik heb er geen woorden voor
Hahah is het zo slecht? Dat is wel mijn gevoel door de trailers, maar ik wil hem toch zien.
Nee juist heel goed en bizar en bijzonder!! Ik kan het echt niet uitleggen @monkeyslut echt nergens mee te vergelijken
Ohhh nou nu ben ik benieuwd! Even tickets scoren voor zaterdag dus.
Ja echt doen!!! Het is echt een ervaring
Oehh nu wil ik ook echt graag! Goed overtuigd haha
Ik ben ook echt super benieuwd naar The menu! Maar eerst morgen nog naar The Invitation. Laatst ook naar Barbarian geweest, die was wel leuk!
Ik heb laatst We Need To Talk About Kevin gekeken en ik vond hem echt heel goed! Tilda Swinton en Ezra Miller zijn allebei zo overtuigend. Ik weet dat Ezra de laatste tijd heel raar in de media is, maar als je er verder geen probleem mee hebt om een film met hen erin te kijken is het echt een aanrader.
Eng!!!
Ik vond the menu ook bijzonder. Echt zo’n film waar je even over moet napraten
Als iemand nog van plan was naar Holy Spider te gaan: doe! Zo’n intense en spannende film (en bizar te bedenken dat het een waargebeurd verhaal is en ook gewoon heel actueel in het licht van nu).
Ik ga zometeen! Ben benieuwd
Ik vond The Menu echt super super goed. Zou hem echt tegen de 9.0 aan geven. Zo’n intrigrerende originele film. Love de masterchef aspecten erin. Top acteerwerk voornamelijk van de chef. Ik vond hem eeecht geweldig gewoon. Ben helemaal enthousisast de zaal uitgelopen.
Vriend kan zich goed vinden in het imdb cijfer van een 7,6, hij vond het een hele goede film maar een beetje incompleet. Ben ik het niet mee eens. Loved it.
The Invitation was leuk, beetje langdradig maar niet zo voorspelbaar dus 7/10. Dacht dat de trailer de hele film al liet zien maar dat was niet zo gelukkig!
Oh en vond de “lord” best knap, wat een kaaklijn joh
Ik zag trouwens gisteren de trailer van ‘Bones and All’ leek me ook heel bijzonder!
Net Primal Fear op netflix bekeken. Echt goed. Aanrader voor wie hem nog niet heeft gezien, edward norton goed as always.
Gisteren the barberian gezien. Ik vond hem goed en orgineel!