Filmtopic (Deel 1)

Ik ben echt onder de indruk van luckiest girl alive, fantastisch geacteerd door Mila Kunis. Heel heftig om te zien maar echt mooi gemaakt vind ik

10 likes

Ik kijk echt uit naar The Menu! Veel goede spelers en klinkt interessant

5 likes

Gisteren Triangle of Sadness gezien, vond ‘m best wel geniaal en echt een film die je in de bioscoop moet zien. Wel niet gaan als je emetofobie hebt.

5 likes

Ja daar ben ik ook benieuwd naar! Vind het wel jammer dat Boiling Point niet in de grote bioscopen draait.

Ik ga zondag in ieder geval naar Amsterdam!

2 likes

Laat dan ff weten hoe die is! :grin:

3 likes

Ik heb die film ook gezien en vond hem wel oké. Theatraal is wel een goede omschrijving van hoe er geacteerd werd. Het verhaal is ook wel erg bekend. Maar ik heb mij er prima mee vermaakt. Hoe ze er nog een vervolg aan willen plakken is mij wel een raadsel.

1 like

Huh wel toch? Ik heb deze gewoon bij een Pathé bioscoop gezien! Ik heb me er goed mee vermaakt.

Maar, kleine kanttekening. Ik ben altijd iets minder kritisch op het moment dat ik een film kijk vanuit mijn Pathé abbo. Want dan denk ik bij mezelf: ach, het was gratis (who am i kidding), het hield me van de straat en het was wel vermakelijk. Als ik geen abbo heb en ik ga regulier naar de film, ben ik significant kritischer want dan vind ik het sneller zonde van mijn geld

9 likes

Ah bij mij in de buurt alleen bij de kleinere bioscooen/filmhuizen. Ik heb inderdaad ook een abo, dus dan ga ik voor deze film niet nog naar een andere bioscoop. Dan maar wachten tot hij op een streamingdienst staat.

1 like

Hahaha het hield me van de straat

5 likes

Uhmmm… net Us voor het eerst gekeken, want mijn moeder wilde iets spannends kijken.
Ik heb de hele tijd naar de tv zitten gillen. Waarom is iedereen in deze film dom? Goed geacteerd, maar verhaal… meh

Vanmiddag heb ik Rosaline gezien. Grappig, maar snap wel waarom die niet in de bios is geweest.

3 likes

Kom maar op met alle cheesy kerstfilms. Ik zit al klaar!

6 likes

Ik ga vanavond naar Barbarian, horror night! Ben benieuwd

2 likes

Wilde hier net over posten want heb m net gezien. Vond m echt geweldig. In t begin zat ik met m’n ogen te rollen maar op t eind was ik euforisch haha. Enjoy!

2 likes

Oh ik kom er net vandaan en ik zou hem wel een voldoende geven maar niet zo goed als dat ik op basis van de reviews dacht! Ik vond hem over het algemeen spannend, maar ook best wat plotholes en dingen waarvan ik dacht ???
[

Spoiler barbarian

Sowieso dat die vrouw superkrachten zou hebben, dat ze een val van 10 meter overleeft, een man zijn arm eraf kan rukken etc. Daar ben ik nooit zo van. En waarom heeft een hollywood acteur zo’n skeer huis gekocht als vastgoed? En hoezo is dat huis als enige in een hele buirt een beetje decent? En beeetje irritant dat ze 1000 mogelijkheden had om te ontsnappen maar het niet deed. En hoe is het mogelijk dat er een dubbele booking is gedaan, hebben die mensen daar wat mee te maken? Wie wist hier allemaal vanaf. Nou ja meer dingen die ik vaag vond. Vond het wel heel goed hoe je in het begin continue aan Keith ging twijfelen; ben jij de goeie of de slechte hier? En wel goed acteerwerk op zich, prachtige hoofdrolspeelster ook.

Oh en ook die opa die zichzelf door zijn hoofd schoot. Waarom deed hij dat? Mocht hij niet overlijden van zijn kind? Hoe bekeek zij hem? Hoe was hun relatie? Hoe overleefde hij daar, bracht zij hem eten?

1 like

Ik heb net Yesterday gekeken (Netflix) en als je van the Beatles houdt is dit zeker een aanrader. Beetje cheesy, feel good en veel Beatles muziek. Kijkt lekker weg en zingt lekker mee.

4 likes

Haha ik heb barbarian ook gezien en vond hem leuk, maar had precies alle 1000 vragen en plotholes. Ik kan tot een bepaalde hoogte wel meegaan in de suspension of disbelief, maar een aantal dingen waren wel echt te veel van het goede.

Samenvatting

Vond idd de vraag mbt Keith heel goed gedaan en de jump naar de verhaallijn met die acteur. Maar dat bedrijf heeft bijv nooit gereageerd op die voicemail met die dubbele booking (ze hadden dus dubbel geboekt via 2 verschillende platformen) vond ik stom. En waarom zou je ooit in die buurt boeken? Iedereen kijkt toch even waar die zit voor je boekt?

Die superpowers vond ik ook heel lastig om in mee te gaan, zeker bij iemand die zo zwaar ondervoed zou moeten zijn. En hoezo kan zij borstvoeding geven? Wat is er gebeurd met al die mensen in de tape? Zijn zij dood, zo ja waar zijn de lijken?

Die oude schoot zichzelf denk ik dood omdat hij nu betrapt was door die man. En jaa ik zou lekker voor mezelf kiezen en wegblijven, maar ja dan is er geen film natuurlijk :innocent:

3 likes
Samenvatting

Hahaha nou dit vond ik nog wel enigszins te geloven. Deed me denken aan toen mijn moeder en ik naar Londen gingen en ze de goedkoopste optie had geboekt zonder even de buurt te googelen. Toen mensen hoorden waar we verbleven reageerden ze verbaasd waarom we daar verbleven ‘it’s very grim and rough’ net zoals die vrouw van dat sollicitatiegesprek :rofl:

3 likes

Elvis staat op HBO Max zie ik, ga er nu aan beginnen. Heel benieuwd naar, heb bewust recensies enzo vermeden omdat ik er blanco in wil gaan

3 likes

Ik vond The School of Good and Evil echt heerlijk. Beetje kinderlijk voor de meeste hier gok ik, maar ik vond ‘m erg leuk.

3 likes

Deze net ook gezien! Wel leuk maar ik misss toch een beetje de spanning die de vorige films wel hadden met al die achtervolgingen etc. Vind het geen top afsluiter van de reeks maar op zichzelf een ok film.