Ik twijfel om zo naar The Menu te gaan, maar ik kan wel slecht tegen vieze horrors (kotsen ed, of heel vies eten en zo. Kan iemand mij dan vertellen of het dan wel of niet een goed idee is om te gaan haha.
Ben net geweest, en ik vond ‘m geweldig. Wist niet wat ik ervan moest verwachten, maar ben heel aangenaam verrast. Snap nu wat je bedoelt @Luzarl
Echt vaak moeten lachen ook.
Oh ik ben nu ook heel benieuwd door jullie!! Ik ga dit weekend.
The Menu is idd heel goed!
Ik ook, ben echt heel benieuwd!
Ik ben net naar Emily geweest en vond het echt een mooi kostuumdrama. Morgen ga ik denk ik naar She Said.
Ik ga ook vnv, heel benieuwd!!
Heb ook Amsterdam gezien, wat een chaotische film zeg. En jammer ook dat ie best lang duurde, maar het plot in een kringetje verteld werd wel goede acteurs, Christian Bale was
Boiling point was zo goed! En heel vet dat het maar in 1 take is gefilmd, net een toneelstuk is het dan
Via rente punten van ing kan je weer Pathé abbo (gold) afsluiten!
Oh leuk! Ga ik het weer proberen
Ik ben ook net naar Emily geweest. Vond hem erg mooi! Ik ga komende week nog gauw even naar Zee van tijd voor die niet meer draait en ook zeker naar She said
Vandaag ook naar The Menu geweest, en wat een geweldige film! Mocht iemand nog twijfelen, echt gaan!
Ik kom ook net terug van deze! Echt heel vet.
Plek voor Violent Night gereserveerd. Ben benieuwd!
2 maanden gratis () unlimited. Volgens mij kan je na 4(?) maanden opzeggen. Dus met deze actie heb je 4 maanden unlimited met 50% korting. Ook mogelijk met Gold.
Ja dit is de actie van duodagen!
Oh super! Dat heb ik even totaal gemist. Leuke actie
Is dat alleen voor nieuwe leden?
O is voor de studenten
Najaarsdip actie niet hoor. Denk ook geen duodagen actie is. Daar had je wel dezelfde korting maar wel met een andere actiecode (duodagen). Ik zie het in elkgeval nergens staan dat alleen voor studenten. En ja alleen nieuwe leden . Ik weet ook niet tot hoelang deze actie duurt. Ik heb eerder dus mijn limited abo opgezegd en toen via ING spaarpunten met korting een nieuwe abo genomen. Dat kon toen wel, maar toen wist ik wel tot wanneer ik de korting geldig was.
De film The Estate is echt geweldig! Echt een top cast! Anna Faris met Toni Collette is een meesterlijk duo. Hardop gelachen. Heb zo genoten van de film. Een dikke aanrader!! De film draait nu in de bios.