Filmtopic (Deel 1)

O ik heb deze film maandag gezien en vond ‘m best wel matig. Wel vermakelijk hoor en wel grappige stukjes met David Duchovny en zo, maar meer tv movie grappig voor mij. Niet heel origineel script etc.

Ik zou hem niet per se in de bios hoeven zien als ik geen abo had.

Kan ook aan mij liggen want een andere vrouw in de bios ging wel stuk (mss was jij het wel haha).

Losse ergernis waar niemand wat mee kan: Anna Faris acteerde zo intens dat haar keel/ nekspieren er echt gespannen/ opgezwollen uitzagen, kreeg er zelf pijn van in m’n nek.

3 likes

Oh echt! Ik vond het echt leuk haha. Had er niet echt een verwachting van en ik was wel aangenaam verrast en vond het zeer vermakelijk. Nou heb ik laatst als bange poeperd Barbarian en Smile gezien dus was ook wel blij dat ik nu gewoon relaxt een film kon kijken :sweat_smile:

Ik was er vandaag dus mij heb je niet gehoord. De paar mensen in de zaal konden de film ook erg waarderen.

En wat je zegt over Anna is wel waar haha. Can’t unseen it now.

Dit heb ik trouwens met veel films xD. Met mijn pathé pas ga ik naar zoveel films. En de meeste daarvan had ik anders nooit in de bios gezien.

1 like

Ik ben gisteren naar Bones and All geweest, zou er normaal niet voor gekozen hebben maar ik vond het wel echt vet eigenlijk! Het deed me ergens aan Only lovers left alive denken. Ik heb ook zin in The Menu en Triangle of Sadness! Goeie tijd voor films is dit wel.

2 likes

Het is een oke film. De humor is flauw en relatief weinig actie. Ik had iets meer actie zoals bij Bullet Train verwacht

3 likes

Ik wil nog even mijn fav ever movie tippen hier

Lachen en huilen deze film :white_heart::white_heart::white_heart: en love Gerard Butler

Ben nu The Vow aan het kijken maar 20 minuten bezig en twijfel al om hem af te zetten en ps I love you voor de 30e keer te kijken

2 likes

Dit vooral!!! Haha nee hele mooie film vind ik dit maar ook echt zo verdrietig, wil ‘m daarom niet vaak kijken omdat ik dan denk muhh dan moet ik weer huilen.

2 likes

Pff ja hartpijn maar wel op een goede manier :sob:
Toen ik in Ierland was ben ik ook naar de Wicklow Mountains, waar zij elkaar ontmoet hebben, geweest :heart_eyes: toen ik er was was het alleen niet zo mooi :joy::sob:

Expectations vs reality

5 likes

Nee geen horror. Het is niet eng.

1 like

Ik vond Good luck to you Leo Grande zo leuk! Ook fijn dat het even wat anders is dan de vorige zielige en dramatische films die ik de afgelopen tijd gezien heb. Moest echt zo hard lachen, en zelfs mn vriend vond m top, terwijl hij films en series meestal uit beleefdheid met me meekijkt.

En nu wil ik heel graag the menu zien!

4 likes

Heb deze tijdens een 8 uur rit in de flixbus gekeken, gejankt poh echt genant

2 likes

Ik wil even The Swimmers tippen, janken geblazen maar zó goed. Staat op Netflix.

4 likes

Ik heb net Bones and All gezien maar ik vond het verhaal echt stom. Zij was wel heel goed en Timothee was zoals altijd ook goed en leuk om naar te kijken. En mooie shots van de VS. Maar dus niet echt een aanrader.

Gisteren naar de menu ik vond hem geweldig!!

2 likes

Ik ben gisteren ook naar The Menu geweest, vond 'm heel tof. Heb 's avonds ook cheeseburgers gemaakt, haha.

9 likes

Haha, wij zijn daarna ook burgers gaan eten :joy:

5 likes

OMG JAAAAAAA :partying_face: :partying_face:

14 likes

ah er staat nu onder dat het niet waar is :cry:

1 like

Gvd wat kut.

Ja maar vergeet het altijd dus no problem

1 like

Omdat ik een abo heb en naar alles ga wat me leuk lijkt, zie ik voor een film begint de trailers, dus uiteindelijk heb ik die dus meestal wel gezien. Vind het ook nooit heel erg als ik wat voorkennis heb.

Had The Menu trailer al 20x gezien, intrigeerde de eerste keer enorm en natuurlijk denk je dan aan bepaalde richtingen, maar zoals de film uiteindelijk ging had ik niet kunnen bedenken, zo goed!

3 likes