Ja ze hebben de hoofdrolspeler ook vlg mij gevraagd om alles zo enorm overdreven en theatraal uit te beelden….
Haha jaa echt. Eerst dacht ik, ah musical leuk. Maar ik vergeet altijd dat het echt kut is met irritante liedjes die veel te lang duren. Heb hem na 20 minuten uit gezet.
Ben blij dat je dit zegt, dan ga ik m niet kijken. Matilda was echt mn lievelingsfilm vroeger maar ik heb ook een schijthekel aan musicals, maar omdat ik er positieve dingen over hoorde zat ik toch heel erg te overwegen m te gaan kijken.
Iemand de nieuwe film over Whitney Houston al gezien? Denk erover er volgende week in m’n eentje heen te gaan maar hij scoort niet super hoog op IMDB (6,8).
Ja ik! Het is idd niet een heel sterke film. Willen er teveel in proppen, waardoor het soms van de hak op de tak ging en het was behoorlijk aan de oppervlakte. Vooral bij de moeilijkere delen. Los daarvan ben ik een enorme Whitney liefhebber dus ik heb me prima vermaakt met haar muziek lekker luid en iconische optredens etc. Was ook in m’n eentje gegaan.
Gister Triangle of Sadness gezien en ik had hoge verwachtingen maar vond hem mwah. Hij duurde veel te lang vooral, als het korter was geweest was het beter geweest. Er zaten wel heel toffe elementen in namelijk. Ik had een beetje hetzelfde bij Everything Everywhere All At Once.
Ik heb sowieso het idee dat het nu in is om vooral teringlange films te maken zonder dat het iets toevoegt aan het verhaal.
Ben bij faithfully yours geweest. Zesje. Erg voorspelbaar. Wel een leuk idee en ze proberen je vaak op het verkeerde spoor te zetten. Nou bij mij niet gelukt ![]()
Oh jammer! Het is van dezelfde maker als Bohemian Rhapsody dus ik zou beter verwachten want die film vond ik heel goed. Maar klinkt alsnog als de moeite waard om voor de muziek te gaan.
Hij is echt totaal niet te vergelijken met Bohemian Rhapsody idd! Ben echt gek op die film. Ook Elvis vond ik veel leuker, terwijl ik niks met Elvis heb. Dus had verwacht dat ik ook echt zou janken bij Whitney, maar dat had ik dus totaal niet.
Alleen ja, ik vond Stanley Tucci er wel echt leuk in en de muziek bleef leuk. Dus prima middagje met mezelf. Zou ik ‘m opnieuw kijken? Nee.
Wat valt Glass Onion tegen zeg! Een BBC First serie is leuker. Misschien had ik deze film ook niet moeten kijken na de Death in Paradise kerstspecial.
Als bbc first fan heerlijk deze review ![]()
Ik hoorde op de radio dat er aan deze film veel familie heeft meegewerkt en ze daarom niet zo erg op de negatieve kanten van haar leven mochten ingaan. Daardoor werd er voornamelijk reeds bekend materiaal gebruikt en bij Bohemian was het juist veel nieuw materiaal. Dus dat verklaart denk ik al een hoop.
Ja Elvis vond ik ook heel mooi (en zo tragisch, wist niet dat het zó erg was en dat hij nooit buiten Amerika op heeft getreden etc.) De film over Elton John vond ik ook super.
@George Ah ja dat verklaart het een en ander inderdaad.
Glass Onion gezien. Leuk, maar niet het niveau van Knives Out helaas. Vond hem minder plosttwisterig, einde wat matig. 7/10
Ik ben nu avatar 1 aan het kijken omdat ik met mijn Pathé abbo gold graag naar avatar 2 wil (niet omdat de films me aanspreken, maar omdat ik als een echte tatta alles eruit wil halen wat erin zit). Ik ben nu +/- op 30 minuten maar
amai, dit is niet het soort films wat ik normaliter graag kijk ![]()
Ja BBC First is mijn leven en de enige reden waarom ik later een tv abbo neem
Daarom heb ik NLZIET extra, hiervoor moest ik steeds voor mijn series naar mijn ouders ![]()
In het boekentopic werd het ook gevraagd, dus dacht dat kan hier ook. Wat was jullie favoriete film van dit jaar? Die je dit jaar gezien hebt, hoeft niet uitgebracht te zijn dit jaar. En natuurlijk ook de slechtste.
Ik ben ook wel benieuwd welke film je het raarste vond. Niet perse goed of slecht maar gewoon raar.
Ik kan even niet zo goed bedenken wat ik allemaal heb gezien, maar the menu is me wel ontzettend bijgebleven!
Mijn favorieten zijn Nine days, Top Gun en 107 mothers! Lekker uiteenlopend ![]()