Filmtopic (Deel 1)

Oeh ik ga hem morgenavond als het goed is kijken. Zin innn

3 likes

Moet je knives out gezien hebben?

1 like

Nee! Komt 1 personage in voor dat ook in Knives Out zit maar dat heel verhaal is verder niet relevant en je mist er niks aan als je die niet gezien hebt. Vond Knives Out wel heel leuk ook haha en staat nu ook op Netflix volgens mij, dus als je tijd over hebt zou ik die ook zeker aanraden

4 likes

Mijn vriend heeft nadat hij bij mij wegging dit weekend bij een Netflix Glass Onion stand in Londen een raadsel opgelost en heeft zo’n grote christmas cracker met een spelletje erin gewonnen, zo leuk. Ben dus zo benieuwd naar de film want hij videobelde met me tijdens dat oplossen van dat raadsel maar moet helaas wachten tot we weer samen zijn en willen eerst dat spelletje doen misschien. Fijn dat de film leuk is haha

6 likes

Ja ik vond Daniel’s rol VEEL leuker dan in het 1e deel, veelzijdiger en vooral erg grappig.
Vond deze niet perse beter of slechter dan de eerste, het was anders. Allebei goeie films.

2 likes

Ik ben gisteren naar Faithfully Yours gegaan. Echt spannend. Aanrader!
Voor de geĆÆnteresseerden: FAITHFULLY YOURS I Trailer I Millstreet Films - YouTube

1 like

Oh nice! Ik ga dinsdag

Ik kom net van The Menu en weet dat er zo’n soort restaurant in Amsterdam zit (boot heen, vier uur eten en dan weer terug)… Nou mij niet gezien hoor :joy:

3 likes

Had zoveel positieve reviews over de nieuwe ā€œMatildaā€ gelezen dat ik t tegen beter weten in geprobeerd heb maar wat een verschrikking. Ik heb zo’n teringhekel aan musicals, dat iemand zomaar in zingen uit barst. Verschrikkelijk. En die kind stemmetjes ook brrr. Het doet zoveel afbreuk aan het verhaal als er om de 5 minuten iemand irritant begint te zingen.
Ook Emma Thompson wordt weer flink overschat door alle critici, ja ze doet het goed en ze is een goeie actrice maar de actrice in het origineel was veel meer intimiderend en had niet 10 lagen prosthetics nodig.
Anyway, originele Matilda >>>>>>>

11 likes

Ik had Falling for Christmas speciaal bewaard voor kerst om te kijken maar de tering wat een kutfilm. Mja had het kunnen weten

Slechte acteurs ook

6 likes

Kleine tip voor als iemand the swimmers wil kijken: kijk niet de trailer!

Ik vond het een ontzettend mooie film en zou hem zeker aanraden, maar eigenlijk was die hele trailer 1 dikke vette spoiler.

3 likes

Ja ze hebben de hoofdrolspeler ook vlg mij gevraagd om alles zo enorm overdreven en theatraal uit te beelden….

1 like

Haha jaa echt. Eerst dacht ik, ah musical leuk. Maar ik vergeet altijd dat het echt kut is met irritante liedjes die veel te lang duren. Heb hem na 20 minuten uit gezet.

Ben blij dat je dit zegt, dan ga ik m niet kijken. Matilda was echt mn lievelingsfilm vroeger maar ik heb ook een schijthekel aan musicals, maar omdat ik er positieve dingen over hoorde zat ik toch heel erg te overwegen m te gaan kijken.

4 likes

Iemand de nieuwe film over Whitney Houston al gezien? Denk erover er volgende week in m’n eentje heen te gaan maar hij scoort niet super hoog op IMDB (6,8).

Ja ik! Het is idd niet een heel sterke film. Willen er teveel in proppen, waardoor het soms van de hak op de tak ging en het was behoorlijk aan de oppervlakte. Vooral bij de moeilijkere delen. Los daarvan ben ik een enorme Whitney liefhebber dus ik heb me prima vermaakt met haar muziek lekker luid en iconische optredens etc. Was ook in m’n eentje gegaan.

Gister Triangle of Sadness gezien en ik had hoge verwachtingen maar vond hem mwah. Hij duurde veel te lang vooral, als het korter was geweest was het beter geweest. Er zaten wel heel toffe elementen in namelijk. Ik had een beetje hetzelfde bij Everything Everywhere All At Once.

Ik heb sowieso het idee dat het nu in is om vooral teringlange films te maken zonder dat het iets toevoegt aan het verhaal.

2 likes

Ben bij faithfully yours geweest. Zesje. Erg voorspelbaar. Wel een leuk idee en ze proberen je vaak op het verkeerde spoor te zetten. Nou bij mij niet gelukt :shushing_face:

2 likes

Oh jammer! Het is van dezelfde maker als Bohemian Rhapsody dus ik zou beter verwachten want die film vond ik heel goed. Maar klinkt alsnog als de moeite waard om voor de muziek te gaan.

1 like

Hij is echt totaal niet te vergelijken met Bohemian Rhapsody idd! Ben echt gek op die film. Ook Elvis vond ik veel leuker, terwijl ik niks met Elvis heb. Dus had verwacht dat ik ook echt zou janken bij Whitney, maar dat had ik dus totaal niet.

Alleen ja, ik vond Stanley Tucci er wel echt leuk in en de muziek bleef leuk. Dus prima middagje met mezelf. Zou ik ā€˜m opnieuw kijken? Nee.

1 like