Ik houd het op de films die ik in de bios gezien heb:
Slechtste film (op de valreep): Poker face
Wat een zwak plot. Ik voelde gewoon dat iedereen nadat de film afgelopen dacht “WTF”. Om in het poker thema te blijven kon de film zich er niet door heen bluffen. Wat een uitermate teleurstellende film.
Ik zou zeggen houd het bij de trailer.
Vond Thor trouwens ook niet zo goed, al hou ik echt van Taika Waititi. Maar het viel echt tegen.
Oja Jurassic vond ik ook slecht. I love Jurassic! Maar verdomme dat einde van de laatste sloeg nergens op het haalt de eerste film onderuit.
Raarste: Barbarian! Maar niet omdat het een rare film was. Was gewoon wel echt typische (maar wel echt goede!) horrorfilm. Maar het uiteindelijk plot was wel echt zo van WTF (goede wtf). Absurd, bizar, viezig en raar, maar wel gewoon goed raar haha.
De raarste film die ik ooit heb gezien is Kynodontas / Dogtooth van de regisseur Yorgos Lanthimos. Hij is ook van The Lobster. Hij staat ook bekend om zijn nogal absurde films. Maar Dogtooth is wel echt mega raar, absurd en ongemakkelijk. Dus nu vind ik andere films ook niet persé snel raar ![]()
Beste: Saai, maar ik ga ook voor The Menu. Het is gewoon zo slimme film. En wordt beter hoe vaker je het kijkt. Ja love it! Echt genoten!
Maar ik wil ook graag The unbearable weight of massive talent erbij toevoegen!! Vond dit ook echt een goede film met leuke humor. En love Pedro Pascal! Ook echt zo genoten! ![]()
En wil nog ff kwijt ik heb gewoon 3 horrorfims gezien in de bioscoop als bange poeperd. Ik schrok mijn vaak de tering en keek vaak weg, maar toch wel van genoten haha. Ik zag Barbarian, Smile en The Offering!
Edit: Jezus wat een laptekst. Excuses voor de woorden kost! Maar ik word zo enthousiast van films, maar in mijn omgeving heb ik geen gelijkgestemden.