Filmtopic (Deel 1)

Barbarian

hahaha ja klopt goed punt, dat was allemaal zo bizar dat ik dacht ja het zal wel. Ik vond het in het begin ook goed gedaan trouwens dat je dacht dat die man de engerd was maar dat dat niet zo bleek te zijn. Ik heb dat in ieder geval tot zijn dood ongeveer wel gedacht!

4 likes

Ik zag trouwens twee fascinerende trailers vandaag

Deze, vaag maar ben er toch door geintrigeerd want waar gaat dit naartoe?

Deze is echt… geen woorden voor haha maar misschien wel leuk als het midden in de nacht is en je met vrienden aan het chillen bent en uit verveling een slechte film opzet

__

@Woodkid Jaa dat vond ik ook heel goed gedaan, ik dacht dat ook echt

5 likes

Hahaha die cocaïne bear, wat in de sharknado is dat voor film. Wil ‘m nu eigenlijk ook kijken.

7 likes

Huh hoe is ‘cocaine bear’ based on true events dan :joy:

2 likes

:frowning::frowning::disappointed_relieved: sad

4 likes

Ik heb net The Wonder gekeken (staat op Netflix) en vond het echte een hele mooie film! En Florence Pugh is eigenlijk altijd gewoon goed (:

5 likes

Ik ben net naar operation fortune geweest en ik vond het echt een hele leuke film! Hugh Grant deed het echt heerlijk

3 likes

Het wordt erger: “The bear was found dead in northern Georgia, United States, and was later stuffed and displayed at a shopping mall in the state of Kentucky.”

1 like

Oke we gaan nu naar poker face. Lekker filmavondje

2 likes

Nou geen aanrader

1 like

Ik heb Catch me if you can net voor het eerst gekeken :pleading_face: zoo goed

4 likes

Ik heb M3gam net gezien. Goede film, mooi gemaakt maar soms wel een beetje over de top

4 likes

Ik ook net! Vond hem best leuk en grappig, totaaaal niet eng maar zeker gaan als je een pathe pas hebt.

6 likes

Net ook the menu gezien na de vele lovende reacties. Ik vond ‘m leuk, maar was niet echt weggeblazen ofzo. Het plot lag er echt zo dik bovenop vond ik.

Edit: had vorige week triangle of sadness gezien in de bios dus misschien vergelijk ik ‘m daar onbewust mee maar vond die echt zó veel beter. Veel meer lagen en meer maatschappijkritisch ook. Dat zat er bij the menu ook wel in maar dan heel expliciet uitgesproken haast

4 likes

Vandaag naar Whitney Houston gegaan en per ongeluk tegen een vriendin gespoilerd: dat ze én een verslaving had én inmiddels al dood was.

Maar man man man wat was die film slecht zeg. Echt elke verhaallijn was slecht uitgewerkt gewoon

1 like

Dit had ik ook! Denk dat ik de Scandinavische cynische zwarte humor miste. De enige die dat had was Elsa.

2 likes

Nu ben ik nog meer benieuwd naar Triangle of Sadness! Hoop dat die volgende week nog ergens draait op een fijne tijd, want ik vind de bios deze week echt kut door de vakantie haha. Zo druk.

2 likes

Vandaag laten ze wat goeie films uit 2022 zien en ik kan niet kiezen tussen Hytti Nro 6 of the Worst Person in the World. Iemand toevallig beide gezien?

1 like

Jeej nieuwe film van Downton Abbey staat inmiddels op SkyShowtime

Mocht je zoiets hebben van “Ik ga naar Poker Face want dat lijkt me supertof!” niet doen. Wat een blamage.

3 likes