The Banshees of Inisherin gezien, erg goed
Ik zou ook zeggen houd het bij de trailer. Enige wat nog beetje goed is . Maar indd wat een blamage. Toen ik hem keek hoorde ik gewoon de zaal op het einde denken van WTF. Je kan je tijd veel nuttiger besteden dan aan deze film. Gelukkig duurt die niet lang al is het nog steeds 1,5uur te lang.
Voor een film met de titel Poker Face kwam er ook maar weinig poker in voor. Maar er was inderdaad niets wat deze film enigszins de moeite maakt. Zwak verhaal, slechte editing, vrijwel geen actie. Dramatisch.
Net Everything Everywhere All At Once gezien en het was gewoon niet zo mijn film? Vond 'm niet slecht en zeker met alle referenties en het einde snap ik dat het in principe een goede film is, en ik snap ook dat het deze veelheid van alles nodig had voor het verhaal maar het was gewoon niet zo mijn ding?
Had ik ook! Beetje te flauwe humor ook
Ja eens! Voor 95% echt niet mijn humor inderdaad, heb misschien een paar keer grinnikt maar meer ook niet. Kan me voorstellen dat ie al heel anders kijkt als het wel je humor is
Faithfully Yours keekt op zich wel lekker weg, maar de muziek vond ik zo dramatisch Nog nooit zo geƫrgerd aan filmmuziek
Net een hele review geschreven maar geen idee waar die gebleven is.
Anyway, conclusie: Ik vond āThe Menuā goed, maar als je eerst āTriangle of Sadnessā gezien hebt valt deze film in t niet.
Als je kan kiezen, kijk ze allebei maar kies vooral āTriangleā¦ā
Zo wat een vernietigende recensie.
Matig
Echt chapeau voor deze review en het feit dat ze de andere medewerkers er niet klakkeloos bij afbrandt.
Ik vind het echt jammer dat Triangle niet draait bij Vue. Ik hoop maar dat hij binnenkort op een streamingdienst komt.
Triangle of Sadness draait deze week wel in āmijnā Vue, als Vue Spotlight film, ik ga er daarom vanavond heen (heb daar een moviepass dus liever geen andere bios). Morgen en dinsdag draait ie ook nog, maar weet niet of dat voor alle vestigingen geldt.
Toevallig zag ik het omdat ik verder naar beneden scrollde in de lijst met films die draaien, hij stond niet bovenaan omdat ie al wat langer uit is.
Ook niet in pathƩ
Oh jawel als āarthouseā. Ik ga maandag
Ah ik zie het, bij best veel bioscopen nog maar helaas niet bij de mijne!
Hier ook alleen maandagavonden. En ik ben dan pas 23.00 thuisss terwijl ik dan al wil slapen want vroege dienst dinsdag⦠Maar wil m wel zien dus twijfel.
Heeft 1 van jullie SkyShowtime? Is het wat qua filmaanbod?
Ik heb net Barbarian gekeken op Disney +. Vind hem echt goed! Heel vermakelijk en vond hem ook niet voorspelbaar. Leuke wendingen in het verhaal!
Dacht aan het begin dat Keith haar iets aan zou doen.
Traingle of Sadness vond ik heel tof, maar ik had wel echt moeite met alle . Ik heb toen het begon oordopjes ingedaan en beetje weggekeken. Vooral dat ze eerst beginnen te kokken, echt brrrr zo naar.
Wist natuurlijk dat het er in zat en het lang zou duren dus was wel voorbereid. Merkte dat het publiek de film ook kon waarderen.
Heeft iemand eigenlijk nog tips voor youtube kanalen waar films worden geanalyseerd? Traingle of Sadness is daar echt een goede film voor haha. Ik volgde ooit een fijne āfilm analistā alleen kan die nergens meer vinden helaas. Wellicht dat iemand hier nog wat aanraders heeft?
Ik was naar de Sneak van Vue en daar zagen we Klem. Ik vond hem echt tenenkrommend en de rest van de zaal volgens mij ook. Uiteindelijk toch blijven zitten omdat ik wel benieuwd was naar het einde. Na de pauze werd hij wel wat spannender, maar ik vond het al met al echt wel een slechte film haha. Dus mocht iemand hem willen zien en geen abonnement hebben zou ik even wachten tot hij ergens online staat.