Filmtopic (Deel 1)

Oh leuk, Booksmart staat ook nog op mijn lijstje. Eighth Grade vond ik ook heel leuk en heel goed die awkwardness van het tiener zijn gevangen. Lady Bird als je die nog niet gezien hebt misschien ook leuk.

Edit o sorry even over het 90s heen gelezen, dat zijn deze niet.

3 likes

Cruel intensions en 10 thing I hate about you
En recent: Do revenge

7 likes

The girl next door, she’s all that, save the last dance!

2 likes

Ik dacht over de 3 uur

1 like

Naast wat al genoemd is denk ik ook gelijk aan: Girl, Interrupted, Jawbreaker, But I’m a cheerleader, Drive me crazy, Romy and Michele’s High School Reunion. Iets ouder: Heathers.

Mulholland Drive in Tuschinski was trouwens awesome. Zaal was praktisch leeg dus dat was ook fijn :sunglasses:

2 likes

Bring it On, al is die geloof ik net uit de 00s, maar wel amazing. En The Craft uiteraard :hearts:

5 likes

Kom er net vandaan en vond het echt de moeite waard om in de bioscoop te kijken!

1 like

Nou, The Menu staat op Disney+ dus gekeken vanavond. En ik vond het echt niet zo goed? Ik had hele hoge verwachtingen door de recensies hier, maar vond het teleurstellend.

6 likes

Is glass onion een vervolg of een hele nieuwe film? Ik heb de eerste niet gezien, maar wil graag weten of ik glass onion wel gewoon kan kijken zonder de eerste te hebben gezien. Of snap ik er dan geen reet van?

Kun je gewoon kijken, is een hele nieuwe film

Edit: de eerste is ook wel echt de moeite waard. Maar je kunt ook eerst Glass Onion en dan Knives Out kijken als je wilt.

1 like

Ik ben net terug van Bones and All en ik vond het een hele mooie film, echt goed! Voor het grootste deel (naast het daadwerkelijke kannibalisme-ding lol) ook heel fijne/chille vibes, verrassend genoeg. En visueel ook prachtig maar dat had ik wel verwacht met Luca Guadagnino. Ik geloof dat iemand anders in dit topic niet zo enthousiast was maar ik vind het echt een aanrader wel (als je een beetje gore kan hebben)

5 likes

Nou mijn moeder en stiefvader ook. Ik zei dat ze het moesten kijken en mijn moeder zei ā€˜wat een vreselijke film, saai, sloeg nergens op, slecht acteerwerk’ :joy:

4 likes

Ik vond hem niet saai, maar een beetje too much. En ja ik snap dat het juist zo bedoeld is om het snobbistische bloot te leggen, maar vond de uitwerking niet helemaal mijn ding.

1 like

Haha mooi dat je je hiervan afvraagt of je het goed hebt gezien, maar de hyper moderne boot voor lief neemt

1 like

ā€˜M3gan’ was goed. Ik was het vooral met haar eens gedurende de film.

2 likes

Voor de horror fans, ā€œSickā€ is een aanrader als je van 90’s slashers houdt.

2 likes

Haha ik weet niks van boten, dacht zal wel :joy: Maar bleek achteraf dat ik er sowieso veel had gemist

1 like

Hahaha nee deze film zou ik ook niet snel aan mijn ouders aanraden, hun boomerhumor is daar niet geschikt voor. Mss zijn ze zelfs beledigd aan het eind.

1 like

Ik had het ook niet gezien hoor haha! Het is dat mijn moeder het benoemde. Ik had ook zo ongeveer alles gemist

1 like

Pff avatar. Niks voor mij, echt een lala verhaaltje. Wel mooi beeld

5 likes