Filmtopic (Deel 1)

Ahh ik had echt hoge verwachtingen. Vond de serie ook zo leuk. Jammer

Korrrrtingggg

2 likes

Ik heb dit weekend Knives Out en Glass Onion allebei gekeken, maar m’n vriend en ik vonden Glass Onion allebei eigenlijk leuker. Heb hier veel gelezen dat men Glass Onion toch tegen vond vallen in vergelijking met Knives Out.

3 likes

Pohhh die blauwwit gestreepte zwemoutfit met sjaaltje ook loved it

4 likes

Ja dit! En natuurlijk de Angela Lansbury cameo!
Maar verder vond ik het verhaal iets zwakker

2 likes

Vond knives out 10 x beter dan glass onion, maar madeline kline :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: dayuumn

1 like

Woensdag Mulholland Drive (weer) in de bios zien. Benieuwd of ik 'm nu ook weer anders ga opvatten :rofl:

2 likes

Morgen naar M3gan! Ik vond de trailer vooral lachwekkend en dacht wat in-the-name-of-chucky is dit, maar de film heeft goede reviews! Ben nu wel benieuwd. Had de film trouwens ook gezien als het slechte reviews had.

3 likes

Ben benieuwd! Laat weten of het wat is!

5 likes

Daar was ik ook naar op zoek maar kon niks vinden. Hoop dat er wat meer aandacht komt voor deze film.

1 like

Ik vond “The Menu” na een 2e keer gezien te hebben beter. Ik zat misschien teveel in een vergelijkingsmodus de eerste keer.
Deze film leent zich ook wel voor een rewatch, vooral het eerste half uur.

5 likes

Ja hij was wel goed hoor! Spannend en tof in elkaar gezet

1 like

Lichtelijk offtopic, maar ik had net een “discussie” met iemand over het uitspreken van Ralph Fiennes NAV 'The Menu.
Ik dacht de hele tijd waarom zeg je Ray? Hij heet Ralph. Blijkbaar heeft hij in een interview jaren geleden uitgelegd dat je het uitspreekt als Ray of Rayf.
Ik vind dat altijd zo… :dizzy: Ik heet Anita maar je spreekt het uit als Unit :roll_eyes:
Maarja aan de andere kant, in Ierland is het helemaal een soort cryptische puzzel.

3 likes

Ik wil graag naar The Menu, maar weet niet of ik het aankan omdat het een horrorfilm is. Ben echt een schijterd… Maar volgens mij valt deze mee als ik het zo lees, of niet?

Nee is geen horror, eerder zwarte komedie, met mss 2 wat meer bloederige momenten maar die zijn vrij kort en niet heel grafisch.

5 likes

Het is niet echt horrorhorror! Ik vond m wel spannend maar niet creepy zoals Smile of zo

4 likes

Echt niet horror

2 likes

Ik lees dit artikel echt door een heel andere bril sinds het zien van The Menu. Zelfs het interieur lijkt op de set van de film als je het mij vraagt. En kijk dan die foto’s van de gerechten. :joy: :cry: :popcorn:

12 likes

Het is gebaseerd op een restaurant op een eiland vlakbij Bergen! Bien heet het.

Wel jammer van Noma :frowning:

2 likes

Die tafels voor het raam, de gerechten, uitbuiting, ik zie het ook idd!

Nav jouw bericht ging ik googelen en kwam ineens overal tegen dat The Menu op HBO Max zou staan, maar ik kan hem helemaal niet vinden. Wil 'm nog een keer zien met mijn bioscoophatende man. Kijk ik verkeerd of staat ie er gewoon niet op?

2 likes