Ik ben vandaag voor de tweede keer naar The Menu geweest en ik vind het echt nog steeds een masterpiece
Is er iemand toevallig naar Avatar geweest in 4DX? Of sowieso 4DX? Is het aan te raden/leuk?
Ik heb nog nooit een film gezien in 4DX, maar Avatar leek mij daar wel een goede fillm voor.
Geen ervaring mee maar zag er een paar filmpjes over op tiktok en het leek me echt verschrikkelijk. Beetje het idee 3 uur in een achtbaan zitten zo wild gingen die stoelen heen en weer
4DX lijkt mij ook ene kant verschrikkelijk en andere kant ben ik ook nieuwsgierig. Ik check nu die tiktok filmpjes en het ziet er indd verschrikkelijk uit
Had te snel gedrukt, want wilde er nog bij toevoegen dat ik denk nog even wacht tot ik de juiste film heb voor 4DX (maybe never xD)
Ik ben nu zo’n 5 keer naar 4DX geweest en vind het wel echt zo’n ding dat leuk is om een keer gedaan te hebben! Soms is het ook wel echt een toevoeging maar ik denk dat Avatar wel te lang duurt voor 4DX. Na een tijdje heb je dat bewegen en de effecten ook wel gehad namelijk. Ik zou Avatar in IMAX 100x meer aanraden en dan naar een andere film gaan in 4DX.
Ik heb Harry Potter 2 in 4DX gezien, die vond ik wel leuk! Kreeg wel stompen in mn rug tijdens hun zwerkbalwedstrijd maar verder heeel leuk!
Oh en het is echtttt niet zo heftig als een achtbaan hahaha het valt allemaal hartstikke mee @Echo @Loempia
Jaa! Die had ik ook graag willen zien in 4DX! Kwam daar te laat achter toen dat draaide. Zoiets lijkt mij heel leuk om te zien in 4DX.
@Teigetje vind de tiktoks van Avatar 4DX wel heftig https://vm.tiktok.com/ZMYeegsap/ Maar denk andere films wel minder heftig zullen zijn. Hoop ik tenminste
. Wil dit jaar wel minstes 1x naar 4DX! Moet het toch een x beleven.
Altijd zin in
Omg scream ons steroidss. Love deze trailer!
Hoe was het? Ik twijfel nog omdat 'ie zo lang duurt
Ik vond hem wel tof! Er gebeurt wel mega veel in de film, dus ik denk dat je hem zo nog een keer kan zien en dan allemaal nieuwe dingen ziet. Ik had er nog geen voorstukjes van gezien en ik wist van tevoren niet waar hij over zou gaan, dus dat helpt ook altijd wel. Het is een beetje een ode aan de filmindustrie en hoe alles tot stand is gekomen. Ik vond hem zeker vermakelijk en de speelduur viel me alles mee. Tegen het einde vond ik het wel lang duren, maar dat had ik bij Avatar ook haha.
Hahah ja ik moest wel even acclimatiseren.
Weet iemand een film die een beetje lijkt op The Swimmers? Zulke films vind ik echt fijn.
Ik ben net terug van Babylon en ben er niet zo weg van. Vond de eerste 2-ish uur echt wel goed maar op daarna had ik het wel een beetje gehad. Ik vond de hele extra plotlijn tegen het einde aan redelijk onnodig en het einde lag me er ook te dik bovenop, zo van ‘kijk dit is dus wat we de hele film probeerden te zeggen!!’ en daar ben ik sowieso een beetje allergisch voor :’) Terwijl ik de eerste helft wel echt sterk en goed gepaced vond dus nu heb ik een soort gekke gemengde gevoelens
Is van de maker van We Are Lady Parts, supergoede tv-show. Ben hier idd ook heel benieuwd naar!
Nee, ik ben er ook niet weg van. Ik vond het heel erg Once Upon a Time in Hollywood vibes hebben van Quentin Tarantino. En daar zat Brad Pitt ook al in. Die film vond ik overigens ook te navelstaarderig Hollywood.
Ja en Margot Robbie ook! Het was inderdaad een soort Once Upon a Time in Hollywood 2.0. Dat was ook niet perse mn meest favoriete film ooit maar vond 'm wel beter dan deze
Twijfel of ik vanavond naar Babylon (zoo laat klaar en duurt zo lang) triangle of sadness of terrifier 2 ga
Allemaal vrij lange films maar ook allemaal goed, zou ook niet kunnen kiezen.
Bij Terrifier 2 moet je wel in een bui zijn om een hele hoop zeer extreme gore te kunnen verdragen…die hype is for real het is echt HEEL intens ziek.