Volgens internet wel inderdaad, is het misschien afhankelijk van je locatie?
Vanaf 11 jan!
Ja dat dacht ik ook even, maar ik las het als eerst in een Nederlands artikel, en vervolgens stond het op allerlei sites. Raar⊠hopelijk komt hij binnenkort nog dan.
Edit: oh kijk aan @Nysmn heeft betere intel dan ik. Thanks!
Haha bizar. Ik ben jarenlang uitgelachen omdat ik er vanuitging dat je zijn naam uitsprak als Fi-jenne(s), op zijn Frans dus. Blijkt âFinesâ op zân Engels te zijn. Vind ik ook heel irritant
Vanaf morgen staat The Menu op Disney+!
M3gane gezien! Ik vond de film leuker dan gedacht. Had het niet verwacht, maar het is ook satire. Dus er zat ook wel echt humor in. Moest ook zo lachen toen M3gane Titanium ging zingen. Houd wel van die humor. Het is geen horror vol met jumpscares. De enkele jumpscares die er in zaten zie je aankomen en valt allemaal mee. Dat vind ik als bange poeperd wel fijn. Dus ook als geen horrorliefhebber is de film aan te raden. Ik las dat er dus misschien een vervolg komt. Het einde van de film was wel echt zo goed âooeeeehâ einde, dus denk dat ze zeker een tweede kunnen maken De trailer laat wel echt alles zowat zien qua actiescenes. De dansscene is trouwens ook in de film nog steeds vreemd
Laat Pokerface links liggen (zonde van je tijd) en ga maar M3gane.
Spoiler M3GAN:
Hahaha ja ik hĂĄd het niet meer bij het Titanium stukje, geweldig.
Vond het erg leuk dat de film eigenlijk zelfbewust is en daardoor niet flauw maar juist grappig en inderdaad gewoon satire. Zeker niet echt typisch horror.
Wel grappig gegeven dat waar Chucky nog op een soort magische manier levend en evil werd, is dat nu eigenlijk een veel realistischer scenario door AI.
Hahaha dit is precies wat ik zelf geschreven zou kunnen hebben idd
The Banshees of Inisherin gezien gisteren. Ik weet niet wat ik er van moet vinden haha. Met momenten absurd, wel goede acteerprestaties en de shots van het Ierse landschap waren prachtig, maar ik weet niet of ik het een 6 of een 8 zou geven.
Hij heeft ook best veel Golden globes nominaties voor de acteurs en actrices!
Zo heeft fabelmans Golden globes voor beste drama gewonnen, maar ik heb echt nog nooit van die film gehoord
Golden Globes bedoel je denk ik?
Fabelmans is die film over Steven Spielbergs familie (van Spielberg zelf), maar dan gedramatiseerd. Is ook nog niet heel lang uit volgens mij
Oh ik wel een 8! Feck mate
De dieren, omg dat EZELTJE, de rol van de zus vond ik heel chill, hoe dramatisch die twee mannen zijn, de rol van Barry Keoghan vond ik ook heel raak, hoe het verhaal bij vlagen komisch is en ook heel droevig, het acteertalent van de wenkbrauwen van Colin Farrell
Vanavond The Menu met mijn moeder kijken. Hopelijk vindt ze het net zo goed
Haha, Jenny was wel een leuke toevoeging idd. Als ik de reviews wat lees, heb ik wel wat zaken gemist zoals bv dat de ruzie een metafoor is voor de Ierse burgeroorlog. Maar ik heb wel genoten van de film, dus zou inderdaad ook meer naar een 8 neigen.
Die vond ik heel apart idd. Vind the Fabelmans ook niet een Golden Globe winnaar. Het is wel echt een Oscar film.
Ik had ook een paar essentiele dingen niet door. Mijn vriend moest me over de burger oorlog / politieke bijpraten.
Maar vond de pacing van de film perfect en de chemie. De twee hoofdpersonen waren ook in In Bruges van dezelfde maker, dat was voor mij al een plus punt
Ja, was daardoor dat ik zeker deze film ook wou zien omdat Gleeson en Farrell goed naast elkaar acteren!
Ja eens met je reactie. In het filmclub topic is dezs film laatst gekeken en ook besproken. Als je nog benieuwd bent naar andere reacties.
Gaat er iemand naar de horror night vanavond bij Pathé? Terrifier 2 haha. Ik heb wel kaartjes (unlimited pas) maar twijfel om te gaan.
Ik ga best lekker met mân goede voornemen! Heb sinds 1 januari 7 films gezien en ga zondag naar Bones and All in de bioscoop.
Verder niet zoveel interessants te melden over wat ik de afgelopen dagen heb gezien, Knives Out is beter dan Glass Onion als murder mystery maar Glass Onion vond ik leuker, en Ghostbusters: Afterlife was zoals verwacht prima maar niet meer dan dat.