Gisteravond Everything Everywhere All at Once eindelijk bekeken. Wat een goede film!
Ik had wat schrik dat het door al de buzz errond en de bijkomende hogere verwachtingen enkel kon tegenvallen, maar ik heb gisteren de hele film uitgekeken zonder op mijn gsm te kijken. Meestal een goede graadmeter voor mij haha.
Snap je avatar 2 voldoende als je 1 niet hebt gezien? Mijn vriend probeert me over te halen om vanmiddag naar de bioscoop te gaan maar ik twijfel
Ja hoor je mist niet zoveel. Het is een heel simpel basic verhaal. Ongeveer dit
Witte man, stoer en Amerikaans gaat zich voordoen als zo’n blauw poppetje. Gaat spioneren, krijgt spijt maar is te laat met waarschuwen. Die vrouw uit het oorspronkelijke volk die verliefd op hem is geworden is woest op hem maar later niet meer. Hij word ook uiteindelijk zo’n blauw figuur en leeft dan verder daar. Eind goed al goed. Oh en het kwaad is natuurlijk vermorzeld.
Beetje pocahontas achtig en verder veel dingen die ook wel in andere films voorkomen. Er is ook wel ene prima introductie aan het begin hoor voor hoe de verhoudingen wat zijn. Je kunt nog wat Googlen op recaps maar is niet perse nodig.
Het is wel echt heel mooi gemaakt en super vet om in de bios te zien!
Film duurt wel echt heel erg lang begreep ik
Ja klopt duurt wel lang maar ik heb mij geen moment verveeld. De mensen met wie ik was ook niet. Er is heel veel te zien.
Ja klopt, bijna 3 uur maar hoor in mn omgeving dat ze het wel moeite waard vonden dus ik ga het toch proberen!
Ik heb gisteren Causeway gekeken en vond het een mooie film. Echt zo’n rustige “slice of life” film waarin niet echt heel veel gebeurd maar daar houd ik van dus kon het wel waarderen.
Ik heb dit weekend Clueless, New York Minute en Booksmart gekeken Zit helemaal in de teenage 90’s vibe, iemand nog een vergelijkbare tip??
Oh leuk, Booksmart staat ook nog op mijn lijstje. Eighth Grade vond ik ook heel leuk en heel goed die awkwardness van het tiener zijn gevangen. Lady Bird als je die nog niet gezien hebt misschien ook leuk.
Edit o sorry even over het 90s heen gelezen, dat zijn deze niet.
Cruel intensions en 10 thing I hate about you
En recent: Do revenge
The girl next door, she’s all that, save the last dance!
Ik dacht over de 3 uur
Naast wat al genoemd is denk ik ook gelijk aan: Girl, Interrupted, Jawbreaker, But I’m a cheerleader, Drive me crazy, Romy and Michele’s High School Reunion. Iets ouder: Heathers.
Mulholland Drive in Tuschinski was trouwens awesome. Zaal was praktisch leeg dus dat was ook fijn
Bring it On, al is die geloof ik net uit de 00s, maar wel amazing. En The Craft uiteraard
Kom er net vandaan en vond het echt de moeite waard om in de bioscoop te kijken!
Nou, The Menu staat op Disney+ dus gekeken vanavond. En ik vond het echt niet zo goed? Ik had hele hoge verwachtingen door de recensies hier, maar vond het teleurstellend.
Is glass onion een vervolg of een hele nieuwe film? Ik heb de eerste niet gezien, maar wil graag weten of ik glass onion wel gewoon kan kijken zonder de eerste te hebben gezien. Of snap ik er dan geen reet van?
Kun je gewoon kijken, is een hele nieuwe film
Edit: de eerste is ook wel echt de moeite waard. Maar je kunt ook eerst Glass Onion en dan Knives Out kijken als je wilt.
Ik ben net terug van Bones and All en ik vond het een hele mooie film, echt goed! Voor het grootste deel (naast het daadwerkelijke kannibalisme-ding lol) ook heel fijne/chille vibes, verrassend genoeg. En visueel ook prachtig maar dat had ik wel verwacht met Luca Guadagnino. Ik geloof dat iemand anders in dit topic niet zo enthousiast was maar ik vind het echt een aanrader wel (als je een beetje gore kan hebben)