Nou mijn moeder en stiefvader ook. Ik zei dat ze het moesten kijken en mijn moeder zei ‘wat een vreselijke film, saai, sloeg nergens op, slecht acteerwerk’
Ik vond hem niet saai, maar een beetje too much. En ja ik snap dat het juist zo bedoeld is om het snobbistische bloot te leggen, maar vond de uitwerking niet helemaal mijn ding.
Haha mooi dat je je hiervan afvraagt of je het goed hebt gezien, maar de hyper moderne boot voor lief neemt
‘M3gan’ was goed. Ik was het vooral met haar eens gedurende de film.
Voor de horror fans, “Sick” is een aanrader als je van 90’s slashers houdt.
Haha ik weet niks van boten, dacht zal wel Maar bleek achteraf dat ik er sowieso veel had gemist
Hahaha nee deze film zou ik ook niet snel aan mijn ouders aanraden, hun boomerhumor is daar niet geschikt voor. Mss zijn ze zelfs beledigd aan het eind.
Ik had het ook niet gezien hoor haha! Het is dat mijn moeder het benoemde. Ik had ook zo ongeveer alles gemist
Pff avatar. Niks voor mij, echt een lala verhaaltje. Wel mooi beeld
Ik ben vandaag voor de tweede keer naar The Menu geweest en ik vind het echt nog steeds een masterpiece
Is er iemand toevallig naar Avatar geweest in 4DX? Of sowieso 4DX? Is het aan te raden/leuk?
Ik heb nog nooit een film gezien in 4DX, maar Avatar leek mij daar wel een goede fillm voor.
Geen ervaring mee maar zag er een paar filmpjes over op tiktok en het leek me echt verschrikkelijk. Beetje het idee 3 uur in een achtbaan zitten zo wild gingen die stoelen heen en weer
4DX lijkt mij ook ene kant verschrikkelijk en andere kant ben ik ook nieuwsgierig. Ik check nu die tiktok filmpjes en het ziet er indd verschrikkelijk uit
Had te snel gedrukt, want wilde er nog bij toevoegen dat ik denk nog even wacht tot ik de juiste film heb voor 4DX (maybe never xD)
Ik ben nu zo’n 5 keer naar 4DX geweest en vind het wel echt zo’n ding dat leuk is om een keer gedaan te hebben! Soms is het ook wel echt een toevoeging maar ik denk dat Avatar wel te lang duurt voor 4DX. Na een tijdje heb je dat bewegen en de effecten ook wel gehad namelijk. Ik zou Avatar in IMAX 100x meer aanraden en dan naar een andere film gaan in 4DX.
Ik heb Harry Potter 2 in 4DX gezien, die vond ik wel leuk! Kreeg wel stompen in mn rug tijdens hun zwerkbalwedstrijd maar verder heeel leuk!
Oh en het is echtttt niet zo heftig als een achtbaan hahaha het valt allemaal hartstikke mee @Echo @Loempia
Jaa! Die had ik ook graag willen zien in 4DX! Kwam daar te laat achter toen dat draaide. Zoiets lijkt mij heel leuk om te zien in 4DX.
@Teigetje vind de tiktoks van Avatar 4DX wel heftig https://vm.tiktok.com/ZMYeegsap/ Maar denk andere films wel minder heftig zullen zijn. Hoop ik tenminste
. Wil dit jaar wel minstes 1x naar 4DX! Moet het toch een x beleven.
Altijd zin in
Omg scream ons steroidss. Love deze trailer!