Ik ga vandaag naar Babylon!
Hoe was het? Ik twijfel nog omdat 'ie zo lang duurt
Ik heb me vermaakt maar het was nou niet dat ik dacht waaaaauw
Ik vond hem wel tof! Er gebeurt wel mega veel in de film, dus ik denk dat je hem zo nog een keer kan zien en dan allemaal nieuwe dingen ziet. Ik had er nog geen voorstukjes van gezien en ik wist van tevoren niet waar hij over zou gaan, dus dat helpt ook altijd wel. Het is een beetje een ode aan de filmindustrie en hoe alles tot stand is gekomen. Ik vond hem zeker vermakelijk en de speelduur viel me alles mee. Tegen het einde vond ik het wel lang duren, maar dat had ik bij Avatar ook haha.
Ja poeh die eerste scènes waren ZO druk ik was een beetje bang dat de hele film zo zou zijn, dat had ik niet getrokken haha.
Hahah ja ik moest wel even acclimatiseren.
Weet iemand een film die een beetje lijkt op The Swimmers? Zulke films vind ik echt fijn.
Ik ben net terug van Babylon en ben er niet zo weg van. Vond de eerste 2-ish uur echt wel goed maar op daarna had ik het wel een beetje gehad. Ik vond de hele extra plotlijn tegen het einde aan redelijk onnodig en het einde lag me er ook te dik bovenop, zo van ‘kijk dit is dus wat we de hele film probeerden te zeggen!!’ en daar ben ik sowieso een beetje allergisch voor :’) Terwijl ik de eerste helft wel echt sterk en goed gepaced vond dus nu heb ik een soort gekke gemengde gevoelens
Is van de maker van We Are Lady Parts, supergoede tv-show. Ben hier idd ook heel benieuwd naar!
Nee, ik ben er ook niet weg van. Ik vond het heel erg Once Upon a Time in Hollywood vibes hebben van Quentin Tarantino. En daar zat Brad Pitt ook al in. Die film vond ik overigens ook te navelstaarderig Hollywood.
Ja en Margot Robbie ook! Het was inderdaad een soort Once Upon a Time in Hollywood 2.0. Dat was ook niet perse mn meest favoriete film ooit maar vond 'm wel beter dan deze
Twijfel of ik vanavond naar Babylon (zoo laat klaar en duurt zo lang) triangle of sadness of terrifier 2 ga
Allemaal vrij lange films maar ook allemaal goed, zou ook niet kunnen kiezen.
Bij Terrifier 2 moet je wel in een bui zijn om een hele hoop zeer extreme gore te kunnen verdragen…die hype is for real het is echt HEEL intens ziek.
Ik heb the Banshees of Inisherin gezien bij de sneak peek. Ik vond er eigenlijk niks van. Er liepen vrij veel mensen weg en dat snap ik wel.
Haha, ik heb precies bij dat stukje ook gehuild van het lachen en begin gelijk weer als ik dit lees.
Ah ik wil hier straks heen denk ik! Ben benieuwd haha
Offff ik ga naar trois couleurs: bleu
Ik zag 'm gister en vond het echt geweldig! Ik zei achteraf tegen de vriendin met wie ik was dat ik het zo gek vond dat mensen wegliepen, vond het juist helemaal geen wegloopfilm, haha
Ik dacht dat The Menu op Amazon stond, maar kennelijk niet?
Disney!