Filmtopic (Deel 1)

Ik was bij de sneak peek dus daar is het percentage weglopers sowieso hoger natuurlijk want je weet van te voren niet waar je heen gaat

Ik ben net terug van house party en zoo wat was dit slecht :joy: als je van hiphop of basketbal houdt is het hoge aantal cameo’s en gastrollen wel heel leuk maar het ging echt he le maal nergens over

3 likes

Net eindelijk M3gan gezien. Veel leuker dan verwacht en ik zag dat er een deel 2 komt. Zin in!

6 likes

Ik ben net bij fijn weekend geweest. Opzich wel een oke film maar hij greep me niet echt ergens aan ofzo

Babylon duurde zooo lang. Na de eerste 2 uur had ik het wel gehad. Wel echt goed acteerwerk, goede muziek. Een goede film, maar niet voor mij. Zijn ook wel een paar mensen de zaal uit gelopen na 2 uur ofzo. Ik vond Nellie wel echt geweldig loved her.

3 likes

Eindelijk The Menu kunnen kijken. Vond het wel een goede film, zeker een 7 waard maar sommige zaken lagen er te dik op en ik had soms het gevoel alsof we als kijker wat onderschat werden.

2 likes

Heel erg genoten van Babylon! Voelde voor mij ook niet super lang. Helaas zat er wel iemand naast mij die na 2u ofzo op z’n telefoon begon te kijken, facking irritant.
De eindscène (met die beelden van Avatar etc.) had van mij wel weggelaten mogen worden, voegde weinig toe.

3 likes

Dit is zoo irritant. Ik had keer twee meiden voor mij die de hele film (Wakanda forever) aan het snapchatten waren en flits/zaklamp gebruikte. Iedereen werd er gek van. Ik en iemand anders zeiden er wat van maar ze hadden schijt -.-. Echt ga lekker weg en kijk thuis op de bank een filmpje.
Ik kan ook echt niet meer genieten van de film als iemand voor mjj steeds op z’n telefoon zit. Erger mij te veel aan om te kunnen ontspannen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Dat is echt waardeloos. Heeft jullie bioscoop geen telefoonnummer waar je een bericht naar kan doen zodat zij verhaal komen halen? Zoiets heb ik hier wel eens gezien. Moet je nog wel zelf je telefoon pakken dan maar goed dat is dan voor het goede doel.

1 like

Ja zeker, maar wist het nummer niet meer. Achteraf had ik het waarschijnlijk wel kunnen opzoeken. Alleen daar dacht ik toen niet aan. Was wel blij dat ik de film toen voor de 2e zag. Maar het was wel echt ontzettend aso

2 likes

Ja dan komt er een jongetje van 17 die zegt dat ze moeten stoppen. Heeft hier nog nooit iets uitgehaald

2 likes

Wat balen dat er dan niet naar geluisterd word! Echt asociaal net wat jij ook zegt @Loempia
Ik was laatst bij een gratis concert, klassieke muziek en toen zaten er ook twee vrouwen super aso door heen te praten en op de telefoon met geluid bij het tikken. Er was uiteindelijk een man die iets deed van hé psst en toen gingen de weg. Maar ja dat was ook wel een leraartype dus misschien dat je zo iemand dan in je zaal moet hebben.

Ik begrijp er ook niks van btw als je op je telefoon gaat zitten waarom zou je dan naar de bios of een concert of wat dan ook gaan

2 likes

Ik vind juist zo chill aan de bioscoop dat ik even niet vastgeplakt zit aan mijn mobiel en een soort van de tijd vergeet.

10 likes

Dit zou ik ook nooit begrijpen. Weet dat het irritante gepraat bij concerten dus een een term heeft en dat het ‘Dutch’ in de naam heeft. Dus is denk blijkbaar iets typisch Nederlands is. Vind dat met concerten ook zo aso. Echt ga lekker naar de kroeg.

3 likes

Ja dit. Naast dat het super afleidend kan zijn vind ik het ook best wel triest dat sommige mensen niet even 2-3u zonder hun telefoon kunnen en even ‘in het moment’ kunnen zijn om die film/dat concert echt te ervaren.

2 likes

Haha god zo zat ik ooit eens in de bios, toen de mobiel afging van zo’n boomer. Ipv dat ze snel het geluod uitdeed nam ze op! Haha wth

@Luzarl ik heb wel eens in pathe gezeten, en toen was er ook zo’n groepje dat ah snapchatten enzo waren. Ze werden eerst aangesproken, maar er uiteindelijk wel uitgezet. Was wel bewaking die erbij kwam, niet een 17jarige baliemedewerker.

2 likes

Het is eigenlijk wel een dieptepunt als de bios beveiligers in dienst heeft

1 like

Haha ja dat is waar. Dit was in Amsterdam, in de Munt. Volgens mij hebben alle Pathe’s daar beveiliging. Ik weet het iig van meerdere vestigingen

Nou dat is ook niet zomaar, ik heb serieus wel eens meegemaakt dat er een vechtpartij uitbrak in een zaal daar :smiling_face_with_tear:

Ik ben gisteren eindelijk naar triangle of sadness geweest en er zat een gast naast me tijdens de gehele gore kots/poep scene gewoon lekker smakelijk chips te eten :smiling_face_with_tear:

1 like

In Rotterdam schouwburgplein werden uit de vele tassen die op de vloer lagen de telefoons en of portemonnees gejat, was tijdens een mr Bean film en opeens stond er ook beveiliging overal :sleepy: Echt naar

1 like