Ik ga met mijn moeder naar klem als een stukje quality time samen. Ik heb alleen de serie niet gezien, hopelijk is dat geen probleem. Het lukt helaas ook niet meer om alle afleveringen er doorheen te jagen vóór aanstaande donderdag haha
Ik wil je wel vertellen wat handig is om te weten?
Ja graag!!
Ik heb de serie ook niet gezien en ik kon de film prima volgen! Dus dat is niet zo erg
Nou ff de basics (het is al lang geleden)
Barry atsma is single dad en belastingadviseur
Jacob derwig + georgina verbaan zijn een koppel en jacob doet criminele zaken
Hun dochters zijn beste vriendinnen en Jacob vraagt Barry een keer om hulp en dan raakt Barry verstrikt in een web want hij heeft de kans om een promotie te maken en dan krijgt ie een hele prominente rol bij de belasting maar hij wil ook jacob helpen (want hij had ooit geslapen met georgina en jacob zat in de bak en toen had hij moeite met zn gezin onderhouden)
Nou dan nog vanalles maar is niet heel relevant
Nouja oke degene die jacob afperst schieten ze dood en begraven ze in de tuin (wally)
En dan krijgt barry een relatie met een jonge meid van de belastingdienst en die mag daar natuurlijk in eerste instantie weinig van weten
Er gebeurt echt nog heel veel maar dit is wel de oorsprong van het verhaal
En dan in de film wil jacob een nieuw leven beginnen in Italië
Ik twijfel of ik deze week naar babylon, the banshees of inisherin of naar triangle of sadness ga, waar zouden jullie naartoe gaan? Ze lijken me allemaal leuk, ik kan mezelf alleen helaas niet in drieën verdelen
- triangle of sadness
- babylon
- banshees of inisherin
0 stemmers
Ik weet niet waarom, maar Babylon trekt me niet zo? Zoals iemand hier al eerder postte, doet de sfeer in de trailer mij ook denken aan Once Upon A Time in Hollywood. Die vond ik ook niet zo goed, ondanks alle lovende kritieken.
Donderdag ga ik normaal Aftersun kijken met mijn vriend. Kijk er al naar uit! Paul Mescal is echt een goede acteur.
Net naar ‘Living’ geweest met Bill Nighy, fantastisch! Echt een mooie film. Voor de liefhebbers van About Time (ik) al helemaal!
Heb ‘When the crawdads sing’ gezien op Netflix en ik vond het echt een mooie film. Heb het boek verder niet gelezen, maar was best onder de indruk van de film.
Bedankt voor het stemmen iedereen! Vanwege het overweldigende aantal stemmen op triangle of sadness ga ik naar… the banshees of inisherin
Ahw zo lief dit!! Dankjewel. In grote lijnen wist ik wel van de belastingadviseur en de crimi. Maar het slapen met georgina enzo wist ik nog niet. Thanks!
Ik ga morgenavond!!! Ben erg benieuwd
Ja echt? Ik had hem in de bios gezien en ik vond hem best wel slecht juist.
Ik irriteerde me sowieso aan dat zij zo wonderbaarlijke schoon en mooi was continu. Ik - wonend in een huis - heb gemiddeld meer vlekken op kleding dan zij wonend in een moeras. Maar ik vond heel veel dingen ook slecht uitgewerkt, bv de dynamiek thuis. De dynamiek met haar vader. Dat soort dingen. Ik vond het ook ongeloofwaardig dat ik - wonend in een stad - nooit geen mannen tegen komen, en zij - wonend in een moeras - twee hunks heeft die interesse hebben. Nu is het een poosje geleden dat ik de film heb gezien, maar zo had ik eigenlijk veel dingen waar ik me aan irriteerde! Ik zou me kunnen voorstellen dat dit in het boek (heb ik niet gelezen) beter tot zijn recht komt en overal uitgebreider bij stil gestaan wordt dan nu
Ik ook haha!
Ik vind dit eigenlijk best een goede keuze
Ik heb net gereserveerd voor vrijdagavond About Time is een van m’n favoriete films
Even verwachtingsmanagement hoor: living is m.i. totaal niet te vergelijken met about time. Ik vond hem best wel saai!
Nee, zo verwacht ik 'm ook niet Ik ben gewoon Nill Nighy fan. Gezien het verhaal van de film klinkt het ook als iets zwaarders
Ik heb net banshees of inisherin gezien en spoiler ik heb echt haaaard gejankt toen zijn ezel dood ging tranen met tuiten, snotteren. Echt die hele bios muisstil en ik daar aan het janken. Denk dat ik echt de enige ter weteld ben dir daarom jankt
Eerlijk ik had het daar ook even moeilijk mee