Echt hartpijn. Ben nog steeds sad.
Ik na weken ook
Nelly
Hier ook hoor.
Keek die week ook Aftersun en Marcel the Shell With Shoes On en was emotioneel gebroken.
Oh, ik heb Aftersun ook gezien en dat einde, gecombineerd met Under Pressure van Bowie en Queen. Wat een mooie film, al kom je helemaal niet vrolijk uit de zaal.
Ik 12! Ben ik wel blij mee, hoop dat ik het de komende tijd een beetje vast kan houden want ik vind het eigenlijk veel chiller om om de paar dagen een film te kijken dan dat ik elke avond een serie opzet. Jij?
7 in de bioscoop, thuis niet bijgehouden maar niet veel
In de bios 6. Thuis kijk ik geen films.
12! Waarvan 4 Cary Grant films, heb er nog een stuk of 10 waar ik de komende maanden zoet mee ben.
Samenvatting
Arsenic And Old Lace
To Catch A Thief
Notorious
The Mummy
Okko’s Inn
Dragonslayer
See How They Run
War of The Worlds
The Menu
Jin-Roh The Wolf Brigade
Flesh & Blood
The Philadelphia Story
7 in de bioscoop. Thuis 1 film, volgens mij Ik heb echt een te korte spanningsboog om thuis een film te kijken.
Welke film?
Naar huis gaan?
Toevallig The Fabelmans?
Goed bezig! Welke films heb je gekeken en wat was je favoriete?
@Calypso ik had exact hetzelfde. Echt elk half uur kijken hoe lang we nog moeten. Ik vond het verhaal ook vreselijk voorspelbaar. Het enige wat ik fout had was dat ik dacht dat die turkun dood zou gaan ipv die zoon/broer
Stranger things misschien? sorry ik weet niet of dit slecht advies is want ik ben niet zo thuis met kinderen maar de hoofdpersonages zijn ook zo rond de 12 jaar dus misschien is dat wel leuk?
Als hij 11 is en n.a.v. Wednesday meer wil kijken zou ik niet meteen voor echte full on horror gaan maar eerder iets met een horror randje wat ook nog grappig is zoals bv oudere Tim Burton films en kijken hoe hij daarop reageert.
Aanraders: Beetlejuice, The Witches, Gremlins, Ghost Busters, Coraline, Hocus Pocus
The Addams Family (1991) en Addams Family Values (1993) zijn ook echt superleuke films trouwens, zeker de moeite waard om te kijken.
Ik denk dat stranger things wel best heftig is voor een kind, misschien ook omdat het een beetje ongrijpbaar is door die ‘onder’wereld. En daarnaast nogal veel schrikmomenten met die enge demodogs haha (maar goed ik heb ook geen kind van die leeftijd dus misschien kunnen ze dat prima hebben)
Ja ik twijfel er ook om hoor! Maar ik dacht misschien kan het omdat zij zelf ook 12 moeten voorstellen