Filmtopic (Deel 1)

Ja! Hier moest ik ook aan denken. Zijn ook goede films! Gelijk zin om ze ook te kijken

Ik oooook! En iedereen zou deze moeten zien inderdaad :grin:

1 like

ik zou het laatste seizoen in ieder geval niet doen met die ogen en die brekende ledematen brrr

is ook 16+ geloof ik

1 like

Ik ben in de bios naar ‘Faithfully yours’ geweest en ik vond het een aanrader. Een goede Nederlandse thriller.

1 like

Ik zocht een film met vergelijkbare vibes als in de serie Sharp Objects (een van de weinige series die beter is dan het boek, echt geweldig gedaan). Uiteindelijk besloten om Beast te kijken met Jessie Buckley (chef’s kiss) - precies wat ik zocht, echt van genoten. Ook een aanrader voor de mensen die vroeger de hoofdrolspeler van Kruistocht in Spijkerbroek (boek beter dan de film) een hottie vonden

Edit: ik geloof dat ie op Prime en Apple TV staat

8 likes

Ik ook, mee eens!

4 likes

@houseofmemories wat vonden jullie er goed aan? Ik vind de reviews niet echt denderend haha

1 like

Ohh haha, nou ik vind Bracha gewoon een leuke actrice en ik vond 't wel echt spannend. Maar ik kijk niet heel vaak thrillers, dus misschien ben ik snel tevreden hoor :joy:

2 likes

Ik heb een PathĂ© abbo dus ik ben totaal niet kritisch meer want “”gratis naar de film””.
Ik zou het omschrijven als een vermakelijke film, maar niet perse goed

3 likes

Nouja het is geen film waar ik nog weken lang aan zal blijven terugdenken, maar ik vond het een zeer vermakelijke film en binnen het genre van Nedelandse thrillers goed. Ik werd meerdere malen op het verkeerde been gezet, er is een verrassend plot, een aantal spannende scenes. En ik vind Bracha en Elise leuk om naar te kijken.

De film is ook van dezelfde producent als van Loft en dat vind ikzelf ook een leuke film.

2 likes

Ik ben bij het pathe filmfestival en we hebben net till gezien. Echt een hele intense supergoede film

9 likes

Gisteren eindelijk Avatar 2 gezien met mijn broertje en schoonzusje. Die jongen was niet uit de zaal te krijgen :joy:
Snap ik wel. De film was erg mooi (maar voelde ook wel heel erg als een Playstation game) en verhaal vond ik vele malen beter dan deel 1. Het was ook heel druk :open_mouth:

1 like

Leuk!! Veel kijkplezier met de andere films!

2 likes

Dankje! We hebben net Tar gezien, wel een pittige film. Nu even wat luchtigheid met a man called Otto

2 likes

Ik vond Faithfully yours ook spannend. Fijne thriller

1 like

Nou nog even een update

A man called Otto is een fijne film. Feelgood maar wel verdrietig. Aanrader

The Whale vond ik niet zoveel van. Wel interessant ofzo maar ik moet die nog even laten bezinken.

Het was leuk zo, vier voorpremiĂšres op een dag, maar ik vond de pauzes tussendoor wel erg kort.

6 likes

Eindelijk triangle of sadness gezien. Echt vieze stukjes iew. En wat een kut einde. Kan ik niet hendelen. Wel goede film.

1 like

Mijn favo Pathé was een tijdje dicht ivm het IIFR, dus kan vanaf vandaag weer naar de film. Wou eigenlijk naar Plane, maar ben echt verrast dat Puss in Boots nog zo hoog krijgt eigenlijk dat ik twijfel om toch naar deze te gaan haha.

Knock at the cabin is er ook nog, maar weet niet of ik dat trek vandaag.

3 likes

Puss was echt heeel leuk!!

En Plane draait nog wel even. Ik ga vanmiddag toevallig wel naar Plane!

2 likes

Mehh, ik heb een Vue pas want dat is de bioscoop hier in de stad maar het aanbod van films is altijd zoveel minder dan in Pathé. Allemaal films die hierboven genoemd worden die hier helemaal niet draaien.

1 like