Hahaha oke dan moet je ook zeker nooit me you and everyone we know kijken
ik loop nog liever een halve marathon over lego steentjes
Ik vind haar heel erg hit or miss. Kajillionaire is een van mijn lievelingsfilms maar een andere film van haar The Future is echt een van mijn meest gehate films ever
Gisteravond “Knock at the cabin” gezien en ik weet eigenlijk niet waar ik naar heb zitten kijken. Vond het een soort lange, slechte, American Horror Story aflevering.
Het blijft me verbazen hoe Shyamalan tergend slechte films uitpompt maar dan af en toe opeens een hele sterke film maakt (Split en The Visit vind ik zijn meest recente voltreffers).
Vond Old ook wel goed hoor! Ben toch heel benieuwd hiernaar.
Wie heeft er scream btw al gezien? Ik ga dit weekend
Ik! Vond hem wel leuk en absoluut spannende momenten, maar met momenten dacht ik ook wel ‘serieus?’.
Oh en Old vond ik heeeel slecht. Knock at the cabin vond ik wel ok!
Haha wat een spanning… mn vraag is uiteraard wat je ervan vond!
Hahahaha dat had ik al gepost hier geloof ik, mixed feelings, tsja, ik weet het niet zo goed. Hij begon goed verrassend en vermakelijk maar verder vond ik het niet heel interessant om eerlijk te zijn
Vond de film best wel tegenvallen helaas. Serie is echt top! (Luther)
‘Cocaine Bear’ is…een film.
Ah dit lijkt me ook leuk. Toen de film uitkwam was ik 11 en onwijze Leo fan. Kan me nog zo goed herinneren dat ik 'm toen in de bios zag en het zoveel indruk op me maakte.
Ik kom net terug van aftersun en heb echt de hele weg terug gehuild. Een van de laatste scene’s raakte me zo erg. Er zaten zoveel dingen in die me aan mijn eigen jeugd deed denken.
Er was ook een hele lieve vrouw van het filmhuis dor nog ging vragen wat ik er van vond en of ik er wel met mensen over kan praten, omdat ik zo verdrietig was.
Net naar ‘missing’ geweest, maar wat een gruwelijk slechte film zeg. Ik vond het zelfs zonde, ondanks dat ik een Pathé abbo heb
Huh echt? Ik las zulke goede dingen en hij heeft een vrij hoge rating! Wat vond je er zo slecht aan?
Nou vrijwel alles haha.
Ten eerste vond ik de manier van filmen ontzettend tenenkrommend! Álles was via schermen. Dus via FaceTime, Twitter, smsjes, beveiligingscamera’s: noem maar op. Ik vond het niet lekker weg kijken, ik miste echt de normale interactie tussen de personages. Daarnaast vond ik het ook een hopeloos slechte poging om “vernieuwend” te zijn en aan te sluiten bij de jongere generatie.
Daarnaast vond ik het plot vreselijk slecht. Heel voorspelbaar en ontzettend ver gezocht. Echt zo niets is wat het lijkt
, maar dan lag het er enorm dik bovenop weetjewel. Ze hadden ook veel te veel (ongeloofwaardige) plottwists waardoor de verhaallijnen welke gestart werden, veel te snel weer werden afgekapt om
Door te gaan met een ander ongeloofwaardig verhaallijn. En ook al veel te vroeg in de film, waardoor je dacht: het zal wel, we moeten nog 90 minuten: ga maar door want dit wordt hem natuurlijk niet.
Tevens was de film gewoonweg ook erg ongeloofwaardig. Nu kijk ik films niet altijd omdat het zo geloofwaardig moet zijn, maar in deze film irriteerde het me wel.
En ook enorm voorspelbaar in bepaalde scènes. Bv onnodig veel aandacht vestigen op fluffy pantoffels (bij wijze van spreken) en dan ópeens waren de fluffy pantoffels van levensbelang verderop in de film.
En ik vond de acteurs eigenlijk ook niet al te best.
Vond t een goeie film juist, maar ik snap dat als de stijl je ding niet is, je t ruk vind.
Ja het hele punt van die film is eigenlijk de manier waarop het gefilmd is, daarnaast is het ook niet perse vernieuwend want dit is de tweede film van deze makers op deze manier (searching was de eerste). Maarja als dat je niet ligt is deze film inderdaad niet je ding. Ik vind het juist een ontzettend gave manier van films maken en ik ben niet perse de jongere generatie ofzo
Ik ken alleen de YouTube filmpjes die de film bespreken en dat heeft me overtuigd om het NIET te kijken
Ik vond Missing leuk. Wel veel wat in het begin op je afkomt, maar verder leuk. Enige ongeloofwaardige vond ik al die open tabs, maar kan ook de autist in mij zijn.
En mijn hemel Daniel Henney is zoooo knap. Die stem. Was een fijne verrassing dat hij meespeelde
Haha ja ik had hem vorige maand in de sneak en ik ben in de pauze naar huis gegaan. De manier van filmen vond ik heel irritant.