Filmtopic (Deel 1)

Hahahah mijn nichtje (met wie ik hem opnieuw keek) had precies hetzelfde met searching :joy:

1 like

Haha chill. Ik dacht ook ja ik ken het concept wel maar ik herken het vast van die ene Modern Family aflevering!! Wel een leuke aflevering is dat trouwens.

1 like

Welke aflevering is dat?

1 like

Connection Lost heet ie, Season 6 Episode 16

1 like

Ik wil even mijn favoriete romcom hier pluggen:
Ben jij opzoek naar een luchtige, verstand op nul en leuke film met ook een fantastische soundtrack, dan raad ik Music & Lyrics aan!

De dvd ervan heb ik grijsgedraaid, maar gelukkig kan je het nu streamen op Videoland.

De hoofdrollen worden vertolkt door Drew Berrymore en Hugh Grant. Ik vind de film zo vermakelijk en ook grappig. Ook de chemie tussen Drew en Hugh is erg leuk.

Zoals elke romcom trailer bevat de trailer de hele film, maar het is nog steeds leuk om te kijken!

Geen Trailer, maar na dit wil je de film zien :relieved: (of niet haha)

14 likes

Hahaha ohhh dit nummer heb ik nog wel eens in mijn hoofd, zo goed! :rofl:

HOE leuk moet dit ook zijn geweest om deze clip te maken?

4 likes

Heeft iemand al een van de restauraties van Alejandro Jodorowsky gezien? Ik wil volgende week naar The Holy Mountain. Ben heel benieuwd.

1 like

Ik ga morgen naar Aftersun! Is iemand daar al naartoe geweest? (Hij draait pas een paar dagen).

In de serie Normal People zette Paul Mescal heel erg sterk een complex personage neer (vond ik) dus ik ben heel benieuwd om hem in deze film te zien. Ik heb zo’n vermoeden dat ik niet heel vrolijk de bioscoopzaal ga verlaten :relieved:

4 likes

Deze wil ik nog zo graag zien!

1 like

die wil ik volgende week ook gaan zien! heel benieuwd naar

2 likes

Ik ga morgen!

2 likes

Ik vond Plane een hele leuke film. Niet per se mega spannend, maar kijkt lekker weg

Heeft iemand nog MUBI tips?
Zelf vnv The Green Butchers en Drive gezien, allebei erg goed. Bonusfoto van Mads Mikkelsen in de eerste titel:

4 likes

Ohhh deze heb ik denk ik nog in de bios gezien vroeger! Heb direct weer ā€˜and then pop goes my heaaart’ in m’n hoofd. Goeie tip!

6 likes

Oh wat jammer :slightly_frowning_face:. Ik laat vanavond weten of ik er net zo over denk!

2 likes

Ik vond het een heel mooie film. Geen film om vrolijk uit de zaal te komen, maar heel pakkend en Mescal speelde de rol van getormenteerde vader erg goed.

3 likes

Ik heb hem in de voorpremiere gezien vorige week, vond hem heel erg mooi! En verdrietig ook. Vond de acteurs (vader en dochter) heel erg goed!

3 likes

Nou, ik heb Aftersun inmiddels gezien en ik vond hem ontzettend indrukwekkend en goed. Dus ik sluit me bij jullie aan @Kahlo en @jasmijntheetje. Het raakte me echt (heb achteraf nog lekker lopen janken op het toilet haha). Er wordt veel aan eigen interpretatie over gelaten en is hier en daar erg subtiel, waardoor ik veel dingen dacht te herkennen of interpreteerde vanuit mijn eigen ervaring met depressie. Dat vond ik best heftig. Het is lang geleden dat een film zoveel indruk op mij maakte.

Maar ik hoorde wel wisselende reacties uit de zaal, aansluitend op die van @Ster Misschien is het een beetje een you hate it or you love it film? Ik weet ook niet hoe ik de film had gevonden als ik niet mijn depressie als interpretatie instrument had gehad (ik heb een beetje moeite om mij in andere zaken te verplaatsen en daar wat bij te voelen).

8 likes

Ik ben ook net terug en ik ben een stuk minder enthousiast dan jij haha. Vond hem prima maar niet geweldig.

Ah ja zo zie je maar weer! :worried:

2 likes