Filmtopic (Deel 1)

Haha ja tuurlijk.
(Maar als je je ooit verveeld en niet weet wat voor film te kijken, probeer het nog eens. Of niet:P

Ik ga zo voor de 2e keer naar Scream 6, dit keer in 3d.
3d zal wel niks toevoegen maar ik ben vooral excited om de film weer te zien nu ik weet hoe alles in elkaar zit.

1 like

Heb The Boston Strangler gekeken op Disney+ en weet eigenlijk niet heel goed wat ik ervan vind. Het begon best spannend maar op het laatst moest ik moeite doen om mijn aandacht bij de film te houden.

Ik ben gisteren ook naar EEAAO geweest en we hebben ook serieus overwogen om weg te gaan! Er zijn ook meerdere mensen vertrokken tijdens de film. Ik snap al de bombarie erover ook niet maar zal aan mij liggen haha. Vond het echt totaal geen speciale film!

8 likes

Same. Het is dat ik na de film nog met mijn moeder naar een andere film zou gaan, anders was ik ook weggelopen.
Blijf erbij dat die scene met stenen ook nergens op slaat en een last minute toevoeging is om het verhaal tot een einde te brengen

2 likes

Echt grappig hoe verschillend er op EEAAO gereageerd wordt. Ik vond hem echt geweldig, het absurdistische en het verhaal vond ik super, en de acteerprestaties echt :star_struck: chef’s kiss :star_struck:

7 likes

Ik zoek een leuke thriller om met een date te kijken. Mag lekker spannend en eng hoor zijn zodat ik lekker tegen hem aan kan kruipen! Hbo, Netflix, Disney of Videoland.

Ik ben meerdere keren in slaap gevallen tijdens eeaao, serieus

7 likes

Get out, us, midsommar, Life, don’t breathe, haunting of hill house is een hele toffe serie, the guilty (allemaal netflix)

2 likes

@Neusklem Ik vond Get Out ook heel tof! Echt een goede spannende film met een plot wat je niet helemaal zou verwachten. Aanrader!

3 likes

En bodies bodies bodies @Neusklem staat op netflix, sowieso aanrader

5 likes

Fractured!

3 likes

Jesus…ik heb net “Skinamarink” gezien en ik verwachtte echt de meest saaie, overhypte meuk.
Vond het doodeng, ging echt helemaal kapot van ellende.
Toen de film begon geloofde ik niet dat het echt “zo” zou blijven voor 100 minuten maar dat was het dus wel.
Hoe ze dit voor elkaar gekregen hebben geen idee, maar vond het werkelijk de engste film die ik in tijden gezien heb.

Snap ook wel dat veel mensen het dus helemaal niks vinden, maar ze hebben een bepaalde angst vast weten te liggen die voor mij heel herkenbaar voelt. Het idee dat je om 3 uur s’nachts wakker raakt uit een nachtmerrie en alles om je heen eng, donker en surrealistisch voelt.

4 likes

Ik was naar de Whale en heb niet gehuild. Ik merkte toch dat ik iets te analytisch naar de film keek. Ik dacht regelmatig: ‘Is deze performance best actor waardig?’
Op zich een prima film, maar niet uitzonderlijk goed. Hij was gewoon goed.

1 like

Ik heb hem net gekeken (banshees of Inisherin) en ben er helemaal kapot van
Wat een geweldige film zeg

5 likes

Gisteren met vrienden close gezien. Heel mooie film, maar

Ik wist dus al dat er suïcide in voor kwam omdat ze bij de damn honey een suicide tw gaven. Ik vond dat zooo kut want daardoor keek ik de film toch anders dan mijn vrienden die daarna helemaal uit het veld geslagen waren. :sweat_smile:Wat vinden jullie van TW als het een spoiler is? Ik vind dat namelijk echt niet nodig en jammer.

1 like

Je spoilert nu zelf ook zonder waarschuwing :grimacing:

5 likes

Huh het is toch in spoiler?

2 likes

maar de spoiler zegt niet waar het overgaat

2 likes

Maar dat is het hele punt van @Sjern toch. Als je erbij zet waar het over gaat spoil je de film. :sweat_smile:

Edit: dus eigenlijk moet hier de tw over de spoiler in een spoiler. Soort spoilception.

6 likes