Filmtopic (Deel 1)

Ik heb ant-man and the wasp quantumania in de bios gezien en mwah matige film. Het is al heel lang geleden dat ik 1 en 2 had gezien en die vond ik wel leuk weet ik nog. Dit was wel een ander soort verhaal, minder grappig ook. Die Darren was echt heel raar en er waren veel zijplotten die aangestipt werden maar niet uitgewerkt. Ik vind het hele verhaal van het personage van Michelle Pfeiffer nog het interessants.

1 like

Ik wou heel graag naar Broker en ik dacht dat deze draaide om 12:50, maar dat bleek helaas 12:15 te zijn. Dus zei, geef me maar kaartje voor de film die nu draait. Was blijkbaar Magic Mike. En nu verwacht ik echt geen Oscarwaardige film, maar omg mn ogen en oren bloeden nog. Ik weet gewoon niet wat ik gezien heb, maar kon ook niet weglopen van deze train wreck. Was ook gewoon niet sexy, gleed alleen van m’n stoel van schaamte.

6 likes

Hij krijgt ook echt slechte reviews. Jammer, want de eerste twee waren op hun eigen manier allebei heel goed. Wilde eigenlijk met vriendinnen een avondje doen met uit eten en dan naar die film en dan uit, maar denk dat we de film er maar uit snijden, kijk hem wel eens als hij te streamen is

2 likes

Het is marketing voor die show in londen. Slim gedaan maar echt zonde van het geld ja

1 like

zin in

4 likes

Ja echt teleurstellend!
Maar heb nu wel zin om het boek van Scott te pre-orderen :sweat_smile:

1 like

Mijn mening over Magic Mike: Last Dance en Plane. Zonder spoilers

Magic Mike: Last Dance

Jezus wat slecht. Twee eerdere films vond ik wel echt leuk. Met het 2e deel als favoriet. Maar dit 3e deel is zo slecht. Gewoon zo raar verhaal. Mega overvlakkig voelt bijna als een slechte parodie.

Maar om toch iets positiefs te zeggen
 Er zit een scùne in waar hij aan het videobellen is en dit is heel realistisch gedaan. Dit zie je niet vaak ik films. Dan hebben ze altijd perfecte verbinding zonder enige vertraging :sweat_smile:

Ik zou deze film overslaan

Plane

Ik zag een insta story van iemand met “ga niet naar deze film”. Dus ik verwachtte iets heel slechts.
Maar Plane is gewoon een goede typische Gerard Butler actie film. Als je de trailer leuk vond dat ga je de film ook leuk vinden. Zit goed in elkaar. Goede spanning en actie. Ik zat vaak op het puntje van m’n stoel. Echt genoten van de film. Echt een prima actie film om in de bios te zien.

Dus kan je een een typische Gerard Butler actiefilm waarderen, dan is deze zeker aan te raden.

3 likes

Ik ben vandaag naar A Man Called Otto geweest. Was een beetje bang voor nog een post-covid Tom Hanks film, maar ben positief verrast. Ik had mezelf beloofd niet te huilen, want huilen in de bios is zo kut. Maar toen hoorde ik naast me iemand snotteren en zag ik voor me iemand een traantje wegpinken en toen ging ik ook huilen.

5 likes

Ik heb echt ugly cry gedaan na de film haha. Ik was tijdens de film ook al aan het wenen maar ik probeerde het nog in te houden. Daar betaalde ik na de film (nog Ă­n de bioscoopzaal) de rekening voor. Ik hoorde zelfs andere mensen zeggen: ah kijk nou!!! (Wijzend naar mij) :smiling_face_with_tear:

1 like

Heb je de Zweedse ook gezien? A man called ove heet die. A man called otto is de Amerikaanse remake. Welke vind je het beste? Ik heb vaak het idee dat die remakes tegenvallen.

4 likes

Ik vond het origineel heel mooi! Ook wel zin in die met Tom Hanks als ik die gratis ergens kan kijken.

1 like

Nee nog niet! Kan je die ergens streamen? Anders koop ik hem bij Pathe

1 like

ik heb net the whale gezien, zo mooi :pleading_face: 5/5
klein beetje gehuild ook

5 likes

Vanaf het moment dat die Cocaine bear trailer hier werd geplaatst wilde ik ‘m al zien, dus vanmiddag gelijk mijn kans gegrepen.

Hij krijgt volgens mij echt heel wisselende reviews, ook veel 1 sterren zag ik haha. Het was grappig, de muziek was leuk, er zaten een paar echt leuke acteurs in. En eindelijk eens een film die niet 100 uur duurt. Had het verhaal beter uitgewerkt kunnen zijn? Ja natuurlijk, maar ik heb echt een prima middag gehad. Echt prima film voor wat hersenloos vermaak. Nu was mijn vorige film natuurlijk Magic Mike dus de lat lag niet erg hoog haha.

Zat wel wat gore in. Kreeg echt een beetje zo een throwback naar die simpele slasherfilms van vroeger, maar dan met een beer (en niet echt eng).

En ook wel apart om toch Ray Liotta nog te zien.

8 likes

Ik ben naar the missing gegaan ik vond hem ZO goed. Echt super goed in elkaar gezet maar ook echt een supergoed verhaal. Meer wil er niet over zeggen maar Ă©cht een aanrader

7 likes

Ik kan de laatste tijd erg genieten van matige dramafilms die geen complete tranentrekkers zijn; gewoon een beetje dommig, soapy en luchtig. Iemand tips voor dit soort films op Netflix of Videoland?

Deze heb ik afgelopen maand gekeken (alle drie gebaseerd op waargebeurde shizzle blijkbaar):

The Vow gaat over een getrouwd stel dat een auto-ongeluk krijgt, waarna de vrouw zich haar man en hun huwelijk niet meer herinnert. Leuke acteurs (Rachel McAdams + Channing Tatum) en nostalgische styling. Heb echt gelachen om de outfits en kapsels. Het voelt allemaal heel zero’s, ook al is de film uit 2012.

In Love’s Complicated (een topper van Hallmark) volg je een schrijfster die nogal conflictvermijdend is en dan van haar vriend een cursus ‘omgaan met conflict’ cadeau krijgt (waar ze iemand van vroeger tegenkomt).

Het plot van The Client List kon gewoon niet tegenvallen: vrouw (of eigenlijk ‘mother of two’) zit in geldnood en gaat bij een massagesalon werken. Maar dan blijkt het om een happy-endings-situatie te gaan. (Fun fact: er is ook een serie gemaakt dezelfde premisse, exact dezelfde titel Ă©n dezelfde actrice in de hoofdrol.)

5 likes

Ik weet niet helemaal zeker of het aansluit, maar ik vond het meer drama dan verwacht: ben net op Videoland met A million little things begonnen

1 like

Oh ik had hem tijdens de sneak en ik vond het zo irritant gefilmd met facetime de hele tijd dat ik in de pauze naar huis ben gegaan. Ik hoorde wel al dat er nog een plot twist komt, dus misschien thuis een keertje verder kijken.

Heb je searching ook gezien? Van dezelfde makers, uit 2018. Zelfde concept maar andere verhaallijn, met imo iets sterker plot & overtuigendere acteurs. Maar vond missing ook heel tof, bizar hoe gedetailleerd ze alles opzetten.

1 like

Wel over gelezen dus ik weet het plot enzo en ik herkende het ook in het begin van missing maar niet gezien. Ja ik ben zelf ook wel ‘goed’ in googelen zegmaar hahaha dus ik vond het wel heel leuk. Maar ik had wel nog wat vraagtekens hier en daar bij het verhaal dat ik wel wat meer wilde weten.

1 like