Filmtopic (Deel 1)

Maar je opent toch alleen een spoiler over een film als je bereid bent om spoilers over de film te lezen? Waarom zou je het anders openen? Wat denk je anders dat er geheimzinnig verborgen onder een spoiler is? :stuck_out_tongue:

25 likes

Net naar Dungeons & Dragons geweest, ik vond hem echt leuk! Leuke cast, humor en ondanks dat ie vrij lang is bleef ik vermaakt.

7 likes

Oh dan snap ik je vraag niet denk ik

2 likes

Ik zag de tekst vanmorgen gewoon, niet geblurred! Vandaar. Maar nu zie ik de blur wel (dacht dat je hem later had toegevoegd maar dan heb ik er misschien met het scrollen op geklikt)

Ohh, vreemd, ja ik zie hem wel in spoiler, dus dan zal dat het geweest zijn! Kan gebeuren.
Het was uiteraard niet mijn bedoeling om nog meer te spoileren. :stuck_out_tongue:

Ik snap je punt helemaal en vind het wel echt afdoen aan de film als je van te voren min of meer al weet wat er gaat gebeuren… Maar triggerwarnings zijn wel goed dus ik vind het een lastige… Maar hoorde je die warning dan ergens anders? Want het filmhuis zet dat er meestal niet bij toch?

2 likes

ja eens, bij sommige onderwerpen snap ik echt wel dat een tw fijn is, maar als het zoveel verklapt over een film denk ik dat we het doel voorbij gaat. Aangeven dat de categorie een drama is lijkt me in dit geval voldoende. En waar stopt het dan? Als je een oorlogsfilm kijkt weet je toch dat er mensen dood gaan of bij een slasher dat er veel bloed in voor kom? Oh en de tw was in een reclame over deze film in de damn honey podcast. Ik kende de film al en wilde hem al zien, maar ik vind het echt zonde dat ze dat erbij zeggen.

1 like

Pathé abonnement prijzen verhoogd met 2 euro. :smiling_face_with_tear:

1 like

jammer weer, maar was te verwachten. Vergeleken met alles wat de laatste tijd omhoog is gegaan vind ik de bios eigenlijk nog meevallen :sweat_smile: Volgens mij heb ik sinds 2011 een abo en is het in die tijd van 18 naar 23 gegaan?

1 like

Als je vaak genoeg gaat kun je regelmatig zo’n cadeaubon kopen met € 10 korting. Ik betaal om de maand maar het normale tarief. Ik ga de laatste tijd wel echt minder dus twijfel wat ik met mijn abonnement wil doen

2 likes

Mijn all stars worden echt nooit doorgezet ook haha elke keer gezeikkk

1 like

Koop je dan ook drinken of eten ofzo? Mijn all stars gaan nooit zo hard namelijk :sweat_smile:

Hebben jullie trouwens ook dat je elke keer in beide apps en op de website opnieuw moet inloggen ook al klikt je ingelogd blijven of ligt dat aan mij? Echt irritant als je stoelen hebt gekozen en dan ineens weer moet inloggen want dan zijn die stoelen ineens 15 min bezet

2 likes

Ja moet ik ook altijd idd… irritant

Ja ik koop altijd voor iedereen eten en drinken. Dan tikt het heel snel aan.

2 likes

ahh ja ik neem altijd skeer snacks mee in mn tas :joy: Maar zie nu ook dat ik sinds Top Gun al geen stars meer heb ontvangen terwijl ik nog wel 20 keer naar de film ben geweest ofzo dus zal wel nie werken

1 like

Nee volgens mij krijg je geen stars als je gewoon een kaartje boekt met je abonnement. Ik krijg wel stars als ik bijvoorbeeld voor extra mensen boek of een 3D bril erbij ofzo

2 likes

ahhhh oke, dat klinkt wel logisch met de films die er wel in staan idd. Helaas heeft iedereen met wie ik ga ook unlimited dus dan gaat het lang duren haha

1 like

Ik was naar 65… hahahhah wat een slechte film

3 likes

Echt?! Oh no vond de trailer heel vet haha

2 likes

Ja de effecten waren top hoor. Maar het verhaal is zo slecht en oppervlakkig en saai

2 likes

Ja jezus, ik heb deze dit weekend ook gezien. Verschrikkelijk. Zelfs de dino’s vond ik tegenvallen.

2 likes