Filmtopic (Deel 1)

Haar rol is denk ik klein, want ik spotte haar niet in de fantastische nieuwe trailer:

8 likes

Barbie x Sex Education cross over :sweat_smile:

Misschien unpopulaire mening maar ik vind Ryan Gosling dus niet de beste acteur voor de rol van Ken.

13 likes

Jaaa love de nieuwe trailer van Barbie. Die eerste clip was ook zo goed met die creepy voeten uit die hakken.

Love deze meme ook. Barbie x Succession

8 likes

Zin innnn
En ik zie ook veel outfit inspo :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Jaa hier heb ik ook zoveel zin in!! Ik vond de trailer echt leuk, grappig en een heel maf sfeertje op een goeie manier :smile:

2 likes

Ben ook heel benieuwd naar Barbie!

Was gisteren maar Dungeons & Dragons, echt een aanrader wat mij betreft. Lekker fantasy-adventure, en ook heel grappig, heb echt regelmatig hardop gelachen!

7 likes

Ja ik vond Dungeons & Dragons ook erg leuk!

4 likes

Hebben jullie deze nieuwe trailer van Wes Anderson al gezien? Ben erg benieuwd! Ziet er zo tof uit.

12 likes

Ziet eruit zoals al zijn andere films :sweat_smile: Vast weer vermakelijk, maar het is wel altijd meer van hetzelfde.

3 likes

Zo, ze hebben wel even een A-list sterrencast opgetrommeld hier. Trailer ziet er wel interessant uit, originele film denk ik.

1 like

Ik vind zijn films vaak heel mooi qua beelden/kleuren/stijl maar toch vaak een beetje inhoudsloos :smiling_face_with_tear: Maar ga deze wel kijken weer!

2 likes

Ik ben met mijn neefje naar Mario geweest, hij was echt ontzettend leuk!!

10 likes

Ja ik vond hem ook verrassend leuk!

Ik vond Mario ook echt heel leuk. De film was voorbij voor ik het door had. Had geen hoge verwachtingen, dus ben positief verrast!

1 like

Jaa ik ben heel benieuwd! En ik ben juist gek op Wes Anderson films! Net absurdistisch genoeg om als een soort alternatieve realiteit aan te voelen maar ook weer niet zo absurdistisch dat het als satire aanvoelt, vaak eigenlijk best sneu en verdrietig en ongemakkelijk maar tegelijkertijd heel warm en comforting, en de dosering van humor zit eigenlijk ook altijd precies goed voor mij. En visueel natuurlijk ook gewoon heel fijn, en qua timing/ritme wat mij betreft vaak echt wel sterk. Het zijn niet perse films die ik kijk voor de superinnovatieve slimme plots dus in die zin snap ik wat @kika en @ciselering zeggen wel een beetje maar ik word er toch altijd heel gelukkig van, echt films waar ik helemaal ingezogen kan worden qua sfeer en wereld :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ja klopt mee eens! Visueel zo goed!

In other news… Er komt nog een nieuwe Wes Anderson uit later, maar er is nog geen trailer.

Alleen jammer dat Benedict een lead role heeft ben geen groot fan van hem maar wie weet :stuck_out_tongue: Wel blij met Dev Patel hehe

4 likes

Ohh dit had ik helemaal gemist maar ik ben mega fan van Roald Dahl’s korte verhalen dus ik ben hier heel excited voor!

1 like

Het verschilt bij mij bij Wes Anderson enorm per film, sommige vind ik echt heel leuk in alle dingen zoals The Grand Budapest Hotel of Moonrise Kingdom en kan ik ook vaker kijken. En bij sommige kan ik het gewoon bijna niet kijken, zoals The French Dispatch. Toen ben ik echt bijna uit de bios gestapt, wat een draak van een film vond ik dat (ook nog in zwartwit terwijl zijn kleuren zo mooi zijn aargh! :P). Maar visueel altijd geweldig, en dat is waarom ik toch altijd kijk (en hoop dat dit er weer 1 is die ik wél leuk vind). Heb met geen enkele maker zo’n haat/liefde-verhouding als met Wes Anderson :’)

2 likes

Ik heb hem ook gekeken en ben ook vaker in slaap gevallen, mijn vriend probeerde me wakker te houden😂 Nee ik vond het ook echt geen topper

1 like

Oeh heb je tips voor Almodóvar films (of @morale of iemand anders)? Ik heb nog nooit iets van hem gezien en ik wil wel maar weet nooit waar ik moet beginnen

1 like