Ja, zo’n tegenvaller!! Ik dacht wow, dino’s en Adam Driver, what could go wrong. Nou, alles blijkbaar. Zo jammer, het leek me een goed verhaal.
Ooh noo al die slechte reviews van jullie🥲
Haha ik heb al kaartjes gekocht voor het weekend. Oh well dan ben ik in elk geval voorbereid haha
Adam speelt wel goed en er gebeurt genoeg om je niet te vervelen hoor, dus je vermaakt je vast wel (hij duurt ook helemaal niet lang). Maar geen hoogstandje verwachten idd.
Ik heb deze week zowel the Whale als Aftersun gezien en moet zeggen dat beiden wat tegenvielen… The Whale was echt niet mijn film, ik moest me inhouden om niet op mijn horloge te kijken of hij eindelijk al afgelopen was, en de laatste scene voelde ook als een opluchting dat ik eindelijk de zaal uit mocht.
Bij Aftersun denk ik te zien wat mensen er zo goed aan vinden, maar het deed het hem gewoon niet voor mij? Moet zeggen dat de verwachtingen ook echt hoog waren, ik ‘mocht’ hem zelfs van mijn moeder niet in mijn eentje zien omdat het emotioneel zoveel met haar had gedaan.
Jaaa, zin in.
Oh nooo die heeft geen charisma. Aardige meid, maar niks bijzonders verder
Barbie x Sex Education cross over
Misschien unpopulaire mening maar ik vind Ryan Gosling dus niet de beste acteur voor de rol van Ken.
Jaaa love de nieuwe trailer van Barbie. Die eerste clip was ook zo goed met die creepy voeten uit die hakken.
Love deze meme ook. Barbie x Succession
Zin innnn
En ik zie ook veel outfit inspo
Jaa hier heb ik ook zoveel zin in!! Ik vond de trailer echt leuk, grappig en een heel maf sfeertje op een goeie manier
Ben ook heel benieuwd naar Barbie!
Was gisteren maar Dungeons & Dragons, echt een aanrader wat mij betreft. Lekker fantasy-adventure, en ook heel grappig, heb echt regelmatig hardop gelachen!
Ja ik vond Dungeons & Dragons ook erg leuk!
Ziet eruit zoals al zijn andere films Vast weer vermakelijk, maar het is wel altijd meer van hetzelfde.
Zo, ze hebben wel even een A-list sterrencast opgetrommeld hier. Trailer ziet er wel interessant uit, originele film denk ik.
Ik vind zijn films vaak heel mooi qua beelden/kleuren/stijl maar toch vaak een beetje inhoudsloos Maar ga deze wel kijken weer!
Ik ben met mijn neefje naar Mario geweest, hij was echt ontzettend leuk!!