Dankjewel! Ik ga me er binnenkort eens op storten
Dankjewel!
The Skin I Live In is een absolute aanrader maar je moet er wel een beetje lekker voor in je eigen velletje zitten vind ik
Ik moet opeens denken aan Todos Lo Saben (denk door Penelope Cruz haha) heb je die gezien? Geen Almodovar film maar zo goed!
Heb nu al acuut geen zin om dit te kijken door deze beschrijving.
Ik heb net Creed 3 gekeken en ik vond m zooo leuk weer echt geweldig krijg er helemaal adrenaline van!! Love it. De gevechten, de muziek, toch wel wat rocky references ondanks dat hij dit keer geen rol heeft.
Is bij jullie de Pathé ook zo saai qua films? Het is dat het een uur fietsen is, anders zou ik standaard naar Den Haag fietsen.
Ja echt balen aangezien ik een abo heb! En als er wel een leuke film is, is hij gevoelsmatig maar super kort in de bios
Bij Vue helaas ook! Nieuwe films zijn maar super kort in de bios of op hele onhandige tijden zoals 16:40 op een doordeweekse dag?!
Ik heb gisteren Call me Chihiro gekeken (Netflix) en ik vond het echt een fijne film! Absoluut niet plot-driven, hij kabbelt heel rustig voort, dus daar moet je van houden maar als je dat kan waarderen is ie heel fijn.
Het is vooral ook ‘mijn’ filiaal. Deze zit op 5 minuten lopen, maar degene waar ik het ov voor moet pakken heeft meer films en chillere tijden. Twijfel soms ook om een Cineville pas te nemen want dan kan ik naar bioscopen die ook wat meer aparte films draaien. Alleen dit is voor nu wel zo makkelijk.
Ik ben gisteren naar de Super Mario Bros movie geweest en ik vond hem tegenvallen. Ik vond The Lego Movie echt heel leuk dus had zoiets verwacht (dus animatie met dubbele laag voor volwassenen), maar het is echt een kinderfilm. Wel grappig hoor en je herkent natuurlijk veel dingen, maar hier had echt zoveel meer in gezeten. Gewoon een vrij saai avontuur en heel voorspelbaar en zo. Eerder een film om thuis een x op te zetten dan om in de bios te zien (tenzij je met kinderen gaat).
Morgen gaat er in Ypenburg een nieuwe Pathe open, misschien is die dichterbij?
Ik ga dus vrijwel altijd in Den Haag en een enkele keer in Scheveningen en vind het aanbod dus best prima. En omdat ik dus uit 3 bioscopen kan kiezen, zit er vaak wel een tijd tussen dat we kunnen.
Welke ga je normaal dan?
Oh ja dat had ik gelezen! Ff kijken waar die zit
Ik ga altijd naar Delft
Ik kijk voor de zoveelste keer the shape of water en het blijft een hele goede film! Mooie muziek, vet kleurgebruik, tof verhaal en goed geacteerd. Als je deze nog nooit gezien hebt, zeker eens doen.
Ik vond die ook echt heel leuk, terwijl ik niet van dat soort films hou, ook nooit het spel heb gespeeld of de tv serie gezien
Die is leuk!
En Chris Pine is zoo knap met die ogennn
Ik verveel me dus ik ga nu naar maybe I do
Edit: ugh saaie kut film
Net terug van Air
Interessante film, maar ik heb 1 vraagje: heeft Ben Affleck in het echt ook zulke erge O-benen?
Ik heb de laatste tijd zulke vage horror/thrillers gekeken en ze zijn me bijgebleven, dus deel ze graag met jullie
Books of Blood (Disney):
Drie verhaallijnen door elkaar, verrassende plottwist, goeie combi van gore en suspense.
Bad Times at the El Royale (Amazon):
Begint wat langzaam maar is de moeite waard. Ook meerdere verhaallijnen en tijden die door elkaar lopen waardoor het boeiend blijft. Heeft qua stijl wel wat weg van Quentin Tarantino films.