Filmtopic (Deel 1)

Borgman, knor, instinct

6 likes

Oh en de film kuthoer! Is een tv film, maar mooi gemaakt en grappig. Tis komedie en horror. Maar niet doodeng, eerder ranzig.

2 likes

Prins! Is denk ik mijn lievelings Nederlandse film. En ik wou ook Borgman zeggen maar die is al genoemd zie ik. Ook 100% eens met Lang Leve de Koningin trouwens.

En Take Me Somewhere Nice is een Nederlands/Bosnische film die ik heel fijn vond.

Voor Belgisch vind ik Rundskop een aanrader trouwens en System Crasher voor Duits!

3 likes

Muidhond

2 likes

@morale eens! Heftige film maar wel heel sterk

Oh en De Patrick!

1 like

Oh de loft nog!

Jaa de beentjes van hildegard is leuk! Zo droog. Herman Finkers speelt zijn rol goed.

1 like

Mijn favoriete Nederlandse films zijn:
-Kauwboy
-Jongens

Beetje meer artsy maar oprecht heel mooi!

1 like

Oh Lang Leve de Koningin was ook mijn favoriete film als kind! Die zou ik echt graag weer willen zien. Iemand enig idee waar ik die zou kunnen kijken?

1 like

Ik heb een aantal jaar geleden echt een vreselijke NLse film gezien en wil graag lezen waarom deze in hemelsnaam is gemaakt.

Een vriendengroep(?) is naar een eiland/plaats gegaan waar 1keer per jaar alle vrouwen binnen moeten blijven en de mannen dan buiten zijn met varkensmaskers op. Vervolgens is een van die meisjes aangevallen door haar vriend toen hij nog een masker op had.

Echt een vreselijke walgelijke film was het en was er nog lang naar van dus kan hem ook echt NIET aanraden! Maar ben wel benieuwd hoe die heette

1 like

Klinkt als het echt bestaande feest Sunneklaas
Als ik google op Sunneklaas film vind ik “sunny side up” is dat hem?

2 likes

Hij staat op YouTube

2 likes

Hier :grin: Lang leve de koningin - film - YouTube

1 like

Held!

Ik ben je gaan volgen! Al ben ik dit jaar nog niet zo een actieve filmkijker

Samenvatting

‎lonneket’s profile • Letterboxd

1 like

Pieter Konijn is een leuke film! Beetje in de stijl van Paddington.

Wel minder leuke stemacteur

Net terug van Mafia Mamma. Verstand op nul en lekker kijken

1 like

De kleine zemeermin is echt mijn lievelings prinsessen film, maar wat is dit nou weer :joy:.
Sinds wanneer is sebastian een krab? 🥹

2 likes

Sinds altijd toch?

19 likes

Sebastiaan was altijd al een krab :rofl:
Ik krijg ook error van die zeemeeuw, Jutter. Volgens mij is hij/zij in de remake een Jan van Gent??? Why?!

2 likes