Filmtopic (Deel 1)

Ook niet in spam ofzo ?

Potverdorie! Die zit hier niet :smiling_face_with_tear:
Die doen toch ook aan pauze? M’n droom!

Ik kijk nu voor het eerst ā€œWhat’s love got to do with itā€. Echt zo’n typische keuze om na de dood van een celebrity opeens alles te gaan checken maarja, dat is gewoon hoe t gaat.
Had er stukjes van gezien op tv vroeger, en ik kende haar (Tina Turner) verhaal globaal wel, maar nooit deze film gezien.

Sterke film, vooral op acteergebied. Angela is ijzersterk en Laurence is te geloofwaardig pfff, precies zo’n rol waardoor je de acteur zelf heel naar gaat vinden. Knap van beiden om zulke intense rollen te spelen.

5 likes

Die worden wel langzaamaan overgenomen door pathƩ :frowning:

Hahaha ja! Door deze film vind ik hem een enge acteur. Categorie David Tennant, die ook zulke enge rollen speelt

@Luzarl noooo! Red onze blaas en leuke popcorn buckets!

3 likes

Ja echt de kriebels van deze gozer

2 likes

Ja, als Kilgrave was hij idd echt extreem creepy. Maar voor mij blijft hij toch altijd The Doctor :hearts: :hearts:

5 likes

Jaaaa, seizoen 2 komt in juli eindelijk :partying_face:

Edit: om maar even ontopic te gaan: ik was van de week naar Guardians of the Galaxy 3 en vond hem wel ok. Deed wat het moest doen (entertainen), maar behalve toen Rocket weer beter was en Nebula (ha, nog een Doctor Who link :grin: ) daarop reageerde vond ik echt geen moment echt emotioneel. Vond die andere dieren echt te creepy. Lila dan nog het minste, maar die robothanden… huu. En Chris Pratt roept gewoon alleen maar ergernis op. Vond het wel chill dat Gamora ook niet met hem eindigde, Zoe SaldaƱa can do so much better

6 likes

Ja, ik weet dat hij ook normale rollen speelt, maar ik vermijd dan echt BBC First lol :stuck_out_tongue_closed_eyes:
@esperanza Ja omg die acteur die Fisk speelt vind ik ook eng. Terwijl ik vroeger wel die politieserie met hem keek

2 likes

Gister Little Mermaid gezien en eerlijk, vond het de beste live action remake tot nu toe.
Behoorlijk trouw aan t origineel met hier en daar een aanpassing om t fris te houden. Film zag er prachtig uit en Halle was A+ geweldig. Echt zo van haar genoten.
Ook Melissa vond ik het heel goed doen.
Er waren eigenlijk maar 2 kleine dingetjes die ik jammer vond. De transformatie van Ursula naar Vanessa en andersom. Die vond ik lui en saai gedaan, terwijl dat in t origineel zulke intense en epische momenten zijn.
Climax vond ik ook helemaal prima.

6 likes

Ik hou van de Jumanji films met de Rock. Zo blij dat er een deel 3 komt. Gewoon lekker lachen en chillen

8 likes

Ik heb laatst Dear God, it’s me Margaret gezien. Leuke film! Zo leuk dat Rachel McAdams weer te zien is :smile:

3 likes

Kijk ook echt uit naar de Live action van Moana!

Vandaag naar Renfield geweest, wist niet zo goed wat ik moest verwachten maar ik vond hem echt heel erg leuk! Grappig, bloederig, over de top en leuke acteurs (love Akwafina, en heb een kleine crush op Nicholas Hoult, vraag me niet waarom want tegenovergestelde van mijn type normaal haha.) 8/10. Denk wel dat het zo een hate it or love it film is.

5 likes

Ik wil daar nog heen, maar die draait hier niet :smiling_face_with_tear:
Hopelijk binnenkort wel

1 like

Gisteren was er een Movie Pass exclusive voor de film Kandahar, nieuwe actiefilm met Gerard Butler. Hij doet undercover klussen voor de CIA in het midden-oosten, waaronder het opblazen van een kernreactor in Iran. Zijn cover/foto lekt uit en dus moet hij vluchten met zijn tolk, naar een vliegveld in Kandahar. Dwars door Afghanistan met Taliban, IS en andere gezellige mensen achter ze aan.

Vond hem niet heel goed, maar prima tussendoortje. Vind de andere recente actiefilms met Butler wel wat spannender. Wel interessant dat het zich afspeelt na het hele terugtrekken van de VS uit Afghanistan en wat de gevolgen daarvan zijn.

4 likes

Ik heb me rot gegoogled naar die film, maar kan het nergens vinden. Bios of online. Mag ik vragen waar je 'm gezien hebt?

Hij heet Are You There God? It’s Me, Margaret, misschien kom je daar verder mee

I know, ik bedoelde ook niet de titel maar waar te zien :wink:

Ik zit nu bij Across the Spider-Verse enne… WTF is dit einde??? Bijna iedereen zat verbaasd naar het scherm te roepen

Als deze film geen Oscar wint, weet ik het ook niet meer

4 likes