Filmtopic (Deel 1)

Ik was in de bios naar deze film en een vriendin zei: ow was echt een leuke film đŸ« 
Ik voel me dan echt een ontzettende zuurpruim maar ik kan gewoon niks met dit soort films. Dus ik nog mild (omdat ik weet hoe ik kan zijn) dat ik heb niet zo heel goed vond. En dan vraagt ze ‘waarom dan’ en dan krijgt ze een rant van me omdat ik zo cringe van dit soort films & dan is ze vervolgens weer geïrriteerd dat ik het zo afzeik haha

Deze film sloeg echt werkelijk waar nergens op en was ook nog eens tering voorspelbaar. toen zij begon te klagen over het huwelijk zei ik al: ze heeft zelf haar verdwijning geregeld . Inderdaad wat jij zegt, Nederlandse films werken gewoonweg niet met dit soort producties. Probeer het gewoonweg ooo niet

2 likes

Ik ben vandaag naar Fast X geweest en ik vond hem echt heel leuk haha. Ik snap juist die reviews niet. Je gaat naar een Fast & the Furious film. Hij heeft explosies, geweld, wapens, duizend (verrassings) A-list sterren, 20 x het woord family, lekkere mannen en vrouwen wat had je dan verwacht? Ik ga niet voor de diepgaande dialogen of geloofwaardigheid naar dit soort actiefilms hoor haha.

Die villain role vond ik echt 10/10 haha. Had haast wel een beetje The Joker vibes.

5 likes

Deze net bekeken, was goed!

2 likes

Ik heb deel 9 nog niet gezien, moet dat nog wel eerst? Of kan ik hem ook zo los kijken?

Ik was naar Guardians of the Galaxy, best geinig maar het verhaal was wel een beetje slap. Ben wel benieuwd wat de scĂšne zou zijn waarbij mensen moesten huilen. Ik las het op het forum en normaal kan ik echt snel huilen bij een film, dus ik had me al voorbereid, maar het deed me niets haha.

1 like

Idd net the Joker ja! Heb hem ook alsnog gewoon 3,5/5 gegeven hoor, hij geeft wat ik verwacht. Had nu alleen wel voor het eerst (de 9 films ervoor niet) dat het me bij heel veel dialogen echt opviel hoe slecht het was. Natuurlijk zijn die nooit heel diep geweest, maar nu was het soms niveau ‘o nee!! als we deze bom niet onschadelijk maken gaan er heel veel mensen dood!!’
En omdat ze elke keer zichzelf weer moeten toppen wordt het steeds crazier, want je bent al in de fucking ruimte geweest met een auto, door een gebouw gereden/gevlogen, die onderzeeër etc. dus je komt er haast niet overheen. Maar goed, de rollende bom was wel weer een leuke vondst :joy:

1 like

Hij is best los te kijken, het is een opzet van een trilogie. Volgens mij zijn bijna alle karakters al eerder dan 9 geĂŻntroduceerd.

De scĂšne bij Guardians is denk ik dat de 3 proefdieren doodgingen. Vond ze wel echt heeel cute gemaakt maar ik zat er ook niet genoeg in om zelf mee te huilen haha.

2 likes

Oh ik vond dat konijn echt heel creepy haha, dus dat hielp ook niet!

4 likes

Haha ja precies, ben heel benieuwd hoe ze dit gaan proberen te toppen. Zit ook een beetje tegen een 7/7,5 rating aan.

Misschien toch een crossover met Marvel en een soort F&F multiverse.

1 like

Omg Floor :sob::sob::sob:

Toen ze zo paniekerig ging roepen, werd ik zo naar. Arm beessie!

No. De MCU is tegenwoordig al prut. Verpest het niet nog meer :joy:

2 likes

Ik wil Léon zien maar nérgens te kijken op geen enkele streamingdienst potverdorie :rage:

1 like

Ik kan eindelijk mijn jeugd favos kijken: the sisterhood of the traveling pants op Apple TV. Heerlijk! (Wel extra betaald want keuze huren of kopen).

2 likes

Oh ja die is leuk! Veel. Plezier! Ga je daarna deel 2 kijken?

1 like

Absoluut! Ook gelijk gekocht. Ik ben het type dat graag duizend keer dezelfde films kijkt dus het het geld waard om deze twee te kopen :joy:

1 like

Vanmiddag Love Again gezien. Een oké film als je ff het huis uit wil, maar was beter als film voor Netflix geweest.

1 like

Ik ben ook vandaag geweest! Had een beetje hetzelfde, had meer ingezeten, maar moet zeggen dat ik alle Celine Dion nummers keihard in biosgeluid wel kon waarderen. Plus voor mij nog klein pluspuntje dat Priyanka de hoofdrol had ipv weer een standaard blondine.

2 likes

Bij kruidvat zijn weer de bioscoop kaartjes 1+1.

8 likes

Ik was vanavond naar Het Geheugenspel. Als je het boek hebt gelezen is er vast niks aan. Vond m wel vermakelijk. 6/10

4 likes

Bedankt voor deze tip! Dan gaan we een keertje wat verder weg (hier in de buurt is alleen Vue/Kinepolis) en dan een avondje Pathé meepakken. Scheelt weer. :sunglasses: Ga ik eindelijk naar Guardians 3.

2 likes

Ik ben naar The Little Mermaid geweest!
Hij is echt heel leuk!

spoilers

Heel leuk dat Eric ook een grotere bijdrage kreeg door zÚlf nummers te zingen. Wel miste ik de scene waarin Ariël aan tafel zat te eten in het kasteel, en Sebastian in de keuken aan het vluchten was voor de kok.

3 likes

Same, ik herken me echt niet in eerdere wat meer negatieve reviews op het forum. Ik vond Triton ook niet echt slecht gecast eigenlijk. Alleen Eric z’n lied vond ik wel echt cringe en tuurlijk mis je altijd een paar favo scùnes maar was echt entertained.

Eric mocht wel wat geiler van me, maar zij was echt prachtig. Ik vond Awkwafina echt 1 van de leukste, zaal ging regelmatig stuk. Maar vind haar sowieso heel leuk dus haha. Werd er wel beetje sentimenteel van dus ga binnenkort weer even Ariël opnieuw kijken, is echt jaaaaren geleden.