Leuke aflevering van nooit gezien over the devil wears prada maar ik ben het niet eens met de eindconclusie. namelijk zonder deze film kan je leven. Ik vind het een beetje suf dat we nu namelijk gezegd word van ja tis een formule film en niet bijzonder genoeg en blabla terwijl andere formule films wel een kan je niet zonder leven. Onder de romcom/chickflick geen idee hoe je het moet typeren is het wel echt een van de films die je moet zien van het gerne. Vind ik dan, ben benieuwd naar jullie idee.
Niet de podcast geluisterd, maar The Devil Wears Prada is gewoon een classic die iedereen gezien moet hebben. Boeiend dat het kennelijk niet vernieuwend/bijzonder is. Dat is wat de kijkers ervan maken.
Soms denk ik bij films (bijvoorbeeld The Godfather) ook: is het echt een geweldige film qua verhaal en alles of hebben we als filmkijkers ooit besloten dat het een goede film is en gaan we volgende generaties hersenspoelen en laten geloven dat deze films geweldig zijn?
Anyway, deel 2 van The Devil Wears Prada letâs gooo!
Ja klassiekers zijn klassiekers.
Net zoals er een periode was dat iedereen âJawsâ kut vond omdat haaien heus niet zo gevaarlijk zijn. Nee duh, het is een film, geen documentaire.
Net the boogeyman in de bios gezien! Ik las op fb dat ie saai zou zijn maar ik vond hem echt wel leuk hoor! Spannend genoeg ook. Niet conjuring/insidious level goed maar wel Smile goed ofzo.
Heb tickets voor de Barbie night bij Pathé. Wel een beetje medelijden met mijn pa, want die gaat mee hahaha
Is hier iemand die De Kleine Zeemeermin al heeft gezien in de bios? Mijn dochter is bijna 5 en niet snel bang, maar de film is vanaf 9 jaar⊠Zitten er hele enge scÚnes in? Ze wil echt heel graag de film zien maar ik twijfel.
Er waren wel stukken bij die ik zelf nog best spannend vond haha maar niet zo zeer eng. Denk dat 5 wel te jong zal zijn. Er is op die momenten echt heel veel lawaai en lichtflitsen in de zaal. Denk dat die binnenkort ook wel op Disney+ komt, dan zou je bijv het geluid zachter kunnen zetten om het minder spannend te maken.
Dank voor het delen van je ervaring. Daar was ik al bang voor. Als er nu films zijn van 6+ durf ik het wel aan, maar 9 is wel erg ver van 5 af natuurlijk.
Dan ga ik wachten tot hij op Disney+ is, en kijk ik hem eerst zelf zodat ik de engere stukken kan doorspoelen en het geluid zacht kan zetten.
Ik ben net ook eindelijk geweest en we zijn het eindelijk eens eens Goddamn wat een goede film. Wel idd bizar dat einde, wij waren ook extreem verbaasd
Nu wachten tot maart volgend jaar
Gelukkig! Al moet je volgens mij gek zijn om deze film niet te waarderen. Al is het voor de stijl
Ik kijk overdag weleens een film uit de jaren 30/40/50 tijdens het haken en ik vind het oprecht jammer dat sommige acteurs niet nu leven (en veel ook geen kinderen hebben die nu in het vak zitten).
Stel je voor⊠een film die nu uit zou komen waar Merle Oberon in speelt. Die vrouw is zo charismatisch. Of Claudette Colbert die in een moderne romantische comedy speelt.
Ik vroeg me trouwens of films in Duitsland nog steeds altijd nagesynchroniseerd worden? En zo ja: went dat? Lijkt me écht niks.
Je kan in de bioscoop kiezen of je ondertiteling of nagesynchroniseerd wil kijken
Oooh! Oké. Wat leuk.
Bijna alles draait wel (ook) nagesynchroniseerd, maar gelukkig is er ook genoeg in OV (Originalversion) of OmU (Original mit Untertitel) te vinden. Iig in Berlijn, neem aan in andere grote steden ook wel.
Net terug van The Flash. Erg leuke film! Zeker een aanrader. Zelfs als je (net als ik) niet helemaal into DC bent zul je alle easter eggs wel snappen.
Oh leuk, ik ga straks, ben benieuwd!
Ik heb gister Beau is Afraid gezien en ik vond het echt waanzinnig. Had het totaal niet verwacht maar het greep me ontzettend aan, zijn personage. En wat genot voor het oog zeg, alles ziet er prachtig uit.
Gaaf is ie he!
Ja geweldig! Ik zag echt op tegen die fucking 3 uur maar toen het afgelopen was had ik echt totaal niet het idee dat het zo lang duurde, het vloog voorbij omdat er gewoon constant âietsâ gebeurde, het bleef maar verrassen.