Filmtopic (Deel 1)

Ja same HAHAHA maar vond het wel een leuk element.

Ook mee eens. In eerste instantie dacht ik “nah dit is geen eric”. Maar moet wel zeggen dat toen de film vorderde, het mij minder stoorde ofzo.

Ja scuttle was zo grappig. Maar sebastian ook hahaha. Echt hardop gelachen soms. Ik vond triton ook wel prima gecast. En vanessa! Haar vond ik wel heel goed gecast, en zo mooi ook! Ik werd ook helemaal sentimenteel, kleine zeemeermin was altijd mijn lievelingsfilm en heb die echt inmens vaak gekeken. Mijn innerlijke kind was echt gelukkig tijdens het kijken 🥹

2 likes

Nee joh, Triton had echt de range van een aardappel (ok niet echt, maar hij miste iets). Maar komt denk ik ook door de aanpassingen aan het originele verhaal.

Geen concert, waardoor hij niet “voor schut stond” en de discussie tussen hem en Ariël minder intens was. Einde dat aangepast was, waardoor hij minder snel inzag dat mensen niet slecht zijn.
Maar dat vind ik ook bij de zussen. Door de aanpassingen missen ze voor mijn gevoel net de sprankel die de originele film heeft.

2 likes

Ik bedacht me ineens, weet je wie een geweldige Triton was geweest (maar dan wel met verplicht groots nummer): Tom Jones. Weet niet of hij inmiddels een onderwaterrollator nodig heeft, maar ik zou het kijken.

2 likes

Hahaha dat zou geweldig zijn!!! En in een harnas hoef je toch niet te lopen :joy:

3 likes

De nieuwe trailer voor The Barbie Movie is echt geweldig. Ben ook zo benieuwd naar de soundtrack!

5 likes

Thanks! Heb ze gister meteen besteld(6 keer😅) maar nog steeds niet binnen pfff. Zou er binnen 3uur zijn

3 likes

Duurde bij mij ook wel even. Volgens mij smiddags besteld en had ze savonds

1 like

Ik vind het echt jammer dat je in Nederland geen speciale popcorn buckets kan kopen in de bios :sob:

1 like

Ik heb ze inmiddels!

1 like

Bij kinepolis wel!

1 like

Ook niet in spam ofzo ?

Potverdorie! Die zit hier niet :smiling_face_with_tear:
Die doen toch ook aan pauze? M’n droom!

Ik kijk nu voor het eerst “What’s love got to do with it”. Echt zo’n typische keuze om na de dood van een celebrity opeens alles te gaan checken maarja, dat is gewoon hoe t gaat.
Had er stukjes van gezien op tv vroeger, en ik kende haar (Tina Turner) verhaal globaal wel, maar nooit deze film gezien.

Sterke film, vooral op acteergebied. Angela is ijzersterk en Laurence is te geloofwaardig pfff, precies zo’n rol waardoor je de acteur zelf heel naar gaat vinden. Knap van beiden om zulke intense rollen te spelen.

5 likes

Die worden wel langzaamaan overgenomen door pathé :frowning:

Hahaha ja! Door deze film vind ik hem een enge acteur. Categorie David Tennant, die ook zulke enge rollen speelt

@Luzarl noooo! Red onze blaas en leuke popcorn buckets!

3 likes

Ja echt de kriebels van deze gozer

2 likes

Ja, als Kilgrave was hij idd echt extreem creepy. Maar voor mij blijft hij toch altijd The Doctor :hearts: :hearts:

5 likes

Jaaaa, seizoen 2 komt in juli eindelijk :partying_face:

Edit: om maar even ontopic te gaan: ik was van de week naar Guardians of the Galaxy 3 en vond hem wel ok. Deed wat het moest doen (entertainen), maar behalve toen Rocket weer beter was en Nebula (ha, nog een Doctor Who link :grin: ) daarop reageerde vond ik echt geen moment echt emotioneel. Vond die andere dieren echt te creepy. Lila dan nog het minste, maar die robothanden… huu. En Chris Pratt roept gewoon alleen maar ergernis op. Vond het wel chill dat Gamora ook niet met hem eindigde, Zoe Saldaña can do so much better

6 likes

Ja, ik weet dat hij ook normale rollen speelt, maar ik vermijd dan echt BBC First lol :stuck_out_tongue_closed_eyes:
@esperanza Ja omg die acteur die Fisk speelt vind ik ook eng. Terwijl ik vroeger wel die politieserie met hem keek

2 likes