Gister Little Mermaid gezien en eerlijk, vond het de beste live action remake tot nu toe.
Behoorlijk trouw aan t origineel met hier en daar een aanpassing om t fris te houden. Film zag er prachtig uit en Halle was A+ geweldig. Echt zo van haar genoten.
Ook Melissa vond ik het heel goed doen.
Er waren eigenlijk maar 2 kleine dingetjes die ik jammer vond. De transformatie van Ursula naar Vanessa en andersom. Die vond ik lui en saai gedaan, terwijl dat in t origineel zulke intense en epische momenten zijn.
Climax vond ik ook helemaal prima.
Ik hou van de Jumanji films met de Rock. Zo blij dat er een deel 3 komt. Gewoon lekker lachen en chillen
Ik heb laatst Dear God, itâs me Margaret gezien. Leuke film! Zo leuk dat Rachel McAdams weer te zien is
Kijk ook echt uit naar de Live action van Moana!
Vandaag naar Renfield geweest, wist niet zo goed wat ik moest verwachten maar ik vond hem echt heel erg leuk! Grappig, bloederig, over de top en leuke acteurs (love Akwafina, en heb een kleine crush op Nicholas Hoult, vraag me niet waarom want tegenovergestelde van mijn type normaal haha.) 8/10. Denk wel dat het zo een hate it or love it film is.
Ik wil daar nog heen, maar die draait hier niet
Hopelijk binnenkort wel
Gisteren was er een Movie Pass exclusive voor de film Kandahar, nieuwe actiefilm met Gerard Butler. Hij doet undercover klussen voor de CIA in het midden-oosten, waaronder het opblazen van een kernreactor in Iran. Zijn cover/foto lekt uit en dus moet hij vluchten met zijn tolk, naar een vliegveld in Kandahar. Dwars door Afghanistan met Taliban, IS en andere gezellige mensen achter ze aan.
Vond hem niet heel goed, maar prima tussendoortje. Vind de andere recente actiefilms met Butler wel wat spannender. Wel interessant dat het zich afspeelt na het hele terugtrekken van de VS uit Afghanistan en wat de gevolgen daarvan zijn.
Ik heb me rot gegoogled naar die film, maar kan het nergens vinden. Bios of online. Mag ik vragen waar je 'm gezien hebt?
Hij heet Are You There God? Itâs Me, Margaret, misschien kom je daar verder mee
I know, ik bedoelde ook niet de titel maar waar te zien
Ik zit nu bij Across the Spider-Verse enne⊠WTF is dit einde??? Bijna iedereen zat verbaasd naar het scherm te roepen
Als deze film geen Oscar wint, weet ik het ook niet meer
Leuke aflevering van nooit gezien over the devil wears prada maar ik ben het niet eens met de eindconclusie. namelijk zonder deze film kan je leven. Ik vind het een beetje suf dat we nu namelijk gezegd word van ja tis een formule film en niet bijzonder genoeg en blabla terwijl andere formule films wel een kan je niet zonder leven. Onder de romcom/chickflick geen idee hoe je het moet typeren is het wel echt een van de films die je moet zien van het gerne. Vind ik dan, ben benieuwd naar jullie idee.
Niet de podcast geluisterd, maar The Devil Wears Prada is gewoon een classic die iedereen gezien moet hebben. Boeiend dat het kennelijk niet vernieuwend/bijzonder is. Dat is wat de kijkers ervan maken.
Soms denk ik bij films (bijvoorbeeld The Godfather) ook: is het echt een geweldige film qua verhaal en alles of hebben we als filmkijkers ooit besloten dat het een goede film is en gaan we volgende generaties hersenspoelen en laten geloven dat deze films geweldig zijn?
Anyway, deel 2 van The Devil Wears Prada letâs gooo!
Ja klassiekers zijn klassiekers.
Net zoals er een periode was dat iedereen âJawsâ kut vond omdat haaien heus niet zo gevaarlijk zijn. Nee duh, het is een film, geen documentaire.
Net the boogeyman in de bios gezien! Ik las op fb dat ie saai zou zijn maar ik vond hem echt wel leuk hoor! Spannend genoeg ook. Niet conjuring/insidious level goed maar wel Smile goed ofzo.
Heb tickets voor de Barbie night bij Pathé. Wel een beetje medelijden met mijn pa, want die gaat mee hahaha
Is hier iemand die De Kleine Zeemeermin al heeft gezien in de bios? Mijn dochter is bijna 5 en niet snel bang, maar de film is vanaf 9 jaar⊠Zitten er hele enge scÚnes in? Ze wil echt heel graag de film zien maar ik twijfel.
Er waren wel stukken bij die ik zelf nog best spannend vond haha maar niet zo zeer eng. Denk dat 5 wel te jong zal zijn. Er is op die momenten echt heel veel lawaai en lichtflitsen in de zaal. Denk dat die binnenkort ook wel op Disney+ komt, dan zou je bijv het geluid zachter kunnen zetten om het minder spannend te maken.
Dank voor het delen van je ervaring. Daar was ik al bang voor. Als er nu films zijn van 6+ durf ik het wel aan, maar 9 is wel erg ver van 5 af natuurlijk.
Dan ga ik wachten tot hij op Disney+ is, en kijk ik hem eerst zelf zodat ik de engere stukken kan doorspoelen en het geluid zacht kan zetten.
Ik ben net ook eindelijk geweest en we zijn het eindelijk eens eens Goddamn wat een goede film. Wel idd bizar dat einde, wij waren ook extreem verbaasd
Nu wachten tot maart volgend jaar
Gelukkig! Al moet je volgens mij gek zijn om deze film niet te waarderen. Al is het voor de stijl