Ik ga morgen! Ook zin in en outfit ligt klaar Ben benieuwd.
Hij is leuk! Wel jammer van de vele spoilers. Goodiebag is niks bijzonders. Wat snoep en een Barbie Tshirt in 2XL die ik 2 keer nu heb
O ik wil er wel een dat is mijn maat
Ik ga kijken of mn fam hem wil en anders stuur ik je wel een bericht
Sorry voor de asociaalheid en bedankt
Hahaha nee joh! Niet geschoten is altijd mis. Je hebt alleen pech. Mijn moeder heeft hem geclaimd
Geweldig! Ik wist echt helemaal niks van tevoren en was blij verrast!
Dit was echt onmogelijk in de bios. Heb de trailer wel 20x gezien hahaha
Ik vond Barbie ook echt top! Decor, outfits, acteurs, muziek allemaal fantastisch.
Maaaaaake your own kind of music
Ik heb ook alles weten te ontwijken tot nu toe, maar ga pas volgende week donderdag. Hoop dat ik het kan volhouden
Vond Barbie echt een meesterwerk! Het deed me ook echt wel iets, heb non-stop met een lach (of traan) gekeken.
En heb nu al de hele dag de neiging om tegen alle vrouwen ‘Hi Barbie!’ te roepen.
Hmm ik vond hem eigenlijk niet zo. Heel flauw. Het pakte me niet echt? Mensen in de zaal waren ook de hele tijd aan het klappen, schreeuwen, lachen en knippen met de vingers. Misschien moet ik nog een keer gaan als het rustiger is
Oh, het lijkt me echt vreselijk om tussen zo’n publiek te zitten
Het was wel heel leuk voor hun, dus ik ga niet lopen zuchten of zo, maar ik ben er zelf ook niet zo’n fan van
Ik ga ook nog een keer wanneer het rustiger is. Hoop dat ik dan meer meekrijg
Aah ik vond Barbie heel erg leuk! Had heel hoge verwachtingen door de trailer maar die zijn meer dan waar gemaakt. Was met mijn bestie en we hebben echt zitten gieren en janken. En nog een paar meiden die de hele tijd op hun telefoon zaten vinnig op de vingers getikt, ze gingen zelfs foto’s met flits maken - tyf een eind op, ik heb een jaar op die film gewacht.
Wel echt heel erg leuk gehad en mega zin om ‘m met mijn vriend opnieuw te kijken
Ik ben zooo benieuwd, ik kan hopelijk volgende week
Maar wat is het toch met Nederlands bioscooppubliek. Ik heb nu ook al 2 x gehad dat mensen ook gewoon hun telefoon opnamen tijdens de film en uitgebreid gingen bellen??
Ja mijn vriendin zei dat dit corona kiddo’s zijn, nooit eerder zelfstandig naar een film screening geweest en gewoon totaal niet gevoelig voor het feit dat iedereen je KAPOT vervelend vindt. Ik kreeg wel bijstand van de mensen die dichtbij hen zaten, ik zat een paar stoelen verderop. Als ik ernaast of erachter had gezeten had ik er meteen wat van gezegd ipv in de pauze, wat bloed asociaal zeg.