Filmtopic (Deel 1)

Reactie Barbie

@soleado oef ja dit was voor mij ook het enige stuk in de film wat ik minder vond! Zo zoetsappig en tegengesteld aan de realiteit én aan wat we eerder in de film al gezien hebben. Terwijl op een ander moment (in die bushalte?) ze wel een diverser beeld kreeg, ik vond het heel vreemd en het haalde me wel even uit het moment.

Ik vond de film verder wel echt leuk en grappig, het heeft voor mij de hoge verwachtingen waar gemaakt!

6 likes

Ja dit dacht ik ook. Dat is toch ook best voor de hand liggend?

Barbie spoilert

Nu Barbie in the real world is en ze straks lekker (vaginale) seks kan/wil hebben

3 likes

Is Oppenheimer spannend of eng? Groetjes van een pussy die met d’r bent mee moet.

Nee het is een soort geschiedenisdocumentaire

3 likes

Oh lord

1 like

Behalve barbie en oppenheimer is er nu echt niet veel soeps in het aanbod :sob:

Ik ga stuk :joy: Echt zo geen zin om deze film te kijken door opmerkingen zoals deze in combinatie met die eindeloze tijdsduur.
Misschien later…als ik een identiteitscrisis heb en docent wordt.

3 likes

Ik kijk echt uit naar Meg2 vanaf donderdag hahaha :shark:.

4 likes

Draait “Talk to me” (horrorfilm) hier in NL al? Die schijnt erg goed te zijn!

3 likes

Nou als je geïnteresseerd bent in de geschiedenis is het gewoon een goede film hoor!

2 likes

Nee 17 augustus

@Bunnyslippers ja die wil ik ook wel zien voor de lol :joy: doggy style ga ik ook wel naartoe denk ik, misschien sympathy for the devil maar dat is allemaal eind augustus en dan in september the equalizer 3 vind ik altijd wel leuk en the nun 2!! :smiling_face_with_three_hearts: ben meest excited voor the nun 2 denk ik.

3 likes

Oh dat geloof ik ook zeker, en ik ga de film ook echt wel een keer kijken maar ik heb tegenwoordig gewoon zin in vermaak, popcorn…het is allemaal al zo intens in t echte leven.

Ik vind dat ze die flauwe humor van de jaren 2000 weer eens terug moeten brengen, van die American Pie meuk.

4 likes

Haha ja aub :joy: heb je house party gezien? Die was wel zo fout leuk

1 like

Barbie

Ik vond hem er ook niet bij passen. Hele andere toon ofzo?

Vrouw naast mij moest huilen, die voor me waren aan het lachen. Kwam bij iedereen anders aan.

2 likes

zo die lijkt me echt eng. zin in

4 likes

oke ik moest ook huilen bij barbie, ik heb vadaag nog een gesprek gehad over dat ik niet goed genoeg ben en toen kwam die scene dat barbie geen piloot is noch president en toen moest ik echt wel een traantje laten :smiling_face_with_tear:

maar ik heb echt genoten van de film moest ook zooo lachen om dat godfather-stuk ik heb dat echt letterlijk meegemaakt.

5 likes

Er draaien hier wel te veel kutkinderfilms. Wie gaat nou in godsnaam naar de Slijmfilm of de fukking Bellinga’s?! Ik wil gewoon leuke films zien

1 like

wtf zijn dat nou weer voor een films :rofl:

3 likes

Ik die met mijn 10 jarige nichtje naar de slijmfilm ging :smiling_face_with_tear: would not recommend

1 like

Ik zou dit echt niet trekken haha

1 like