Gister Oppenheimer gezien, echt zo goed! Ben er nog helemaal van onder de indruk. Zo mooi in beeld gebracht, de film had nog wel langer mogen zijn. Toen Trinity op 't punt stond af te gaan zat ik op 't puntje van mijn stoel. En de cast was echt geweldig, ik hoop dat Cylian Murphy een Oscar krijgt voor deze rol. Moet wel zeggen dat ik weinig kennis had over het onderwerp, ben benieuwd in hoeverre het stand houd met het ‘echte’ verhaal. Ga er nog wel meer over lezen.
Gister naar barbie geweest en heb me vreselijk zitten ergeren aan het publiek. Eigenlijk dezelfde ervaring als @Luzarl
Continue hysterisch, overdreven gegiebel en gegil om niets en als ik nog 1 keer iemand HI BARBIE hoor gillen ram ik een kledinghanger door mn trommelvlies. Het leek meer op een toppers concert dan een filmvertoning
De film pakte mij ook niet, maar dat kan dus aan de situatie liggen en misschien ook een beetje aan het feit dat ik door hysterische, maandenlange guerrilla marketing de film eigenlijk al een beetje zat was voor ik hem gezien had…
Kijk 'm zeker nog wel een keertje thuis, het is toch geen film die je perse in de bios moet te zien.
Ga vanmiddag naar Oppenheimer, verwacht een iets rustiger publiek
Zie een beetje op tegen de lange speelduur ( en geen pauze, mn arme slappe blaas) maar dit is dus wel zo’n film die je op het grote scherm moet zien.
Vanavond Barbie met mijn partner ben benieuwd, en dan zondag in mn uppie naar Oppenheimer.
Als Cillian geen Oscar krijgt, vreet ik m’n hele schoenencollectie op. Tering, wat een meesterwerk.
Samenvatting
De scène met Kitty, die na het verstrijken van de jaren nog steeds weigert om Teller zn hand te schudden, pff. Zo sterk.
De laatste scène met Oppenheimer en Einstein vat eigenlijk de hele film samen.
En moest je nog plassen tussendoor?
Ik heb mezelf zowat uitgedroogd van te voren. Heb echt een vreselijke blaas, als ik iets drink valt het er aan de onderkant direct weer uit
Bij barbie lukte het net, maar met Oppenheimer heb ik toch een keertje moeten rennen, haha.
Ik vond Barbie kapot grappig hahah Ryan Gosling was zoo hilarisch
Ik ben einde van de middag naar Barbie geweest en een grietje voor me heeft driekwart van de film zitten filmen?!!?? En soms ook foto’s met flits maken. Ze filmde niet eens recht. Ik werd echt schijtziek van haar. Jong meisje ook.
Ik snap dit echt niet. Hoe moeilijk is het om rekening te houden met je omgeving
Bij mij net ook hysterische mensen in de zaal die aan het klappen en schreeuwen waren. Het meisje naast mij was alleen in slaap gevallen en lag te snurken
Barbie 10/10
Ja, hij is echt heel leuk!
Baal ervan dat het hysterische ‘lekker gek met de meiduh!1!1 jowhooee BARBIE!’ publiek er voor zorgde dat ik een negatief gevoel heb over gehouden aan de film, want het is echt heel goed gemaakt.
Het is echt met vlag en wimpel de aller, aller kutste bios ervaring ooit.
Oh door jullie berichten wacht ik nog maar even en ga ik op een onpopulaire tijd haha geen zin in vervelende mensen
Ik ben ook gisteren naar Barbie geweest en vond het echt een hele leuke film. Bij mij zat ook de hele zaal vol, maar iedereen was juist heel stil? Ik had naar aanleiding van reacties hier en van anderen ook wel wat hysterie verwacht. Maar voelde soms juist ongemakkelijk als ik hardop zat te lachen
Ging dus gister naar Oppenheimer en ben echt geërgerd. De film zelf was waanzinnig goed, maar sommige keuzes zijn zeker in deze tijd echt heel dubieus.
Op de valreep nog naar Asteroid City geweest maar omg, wat een kutfilm
Snap de hype echt niet maar misschien ben ik gewoon niet artsy genoeg om dit te snappen
Het is ook geen film. Het is cinema:sparkles:
Vandaag Oppenheimer gezien en hij was goed. Het enige wat ik jammer vond is dat ik zelf te weinig over het onderwerp wist.
Wil je in spoiler uitleggen welke keuzes?
Samenvatting
Primair: ik snap dat de film over de persoon Oppenheimer gaat en vind dat de film hem ook goed van meerdere kanten belicht. Ik heb alleen echt moeite met het in deze tijd maken van een film over oorlog, terrorisme, slavernij vanuit een westers perspectief zonder expliciet de slachtoffers te belichten. In Oppenheimer is letterlijk geen enkele Japanner of inwoner van New Mexico te zien. Die film duurt 3(!) uur. In de film zeggen ze daarnaast meermaals dat de plek waarop de bom getest werd niet bewoond werd, las daar later over dat er gewoon mensen woonden die tot de dag van de vandaag de gevolgen merken (een hele generatie met allerlei verschillende vormen kanker). Vind dat gewoon kwaadaardig.