Vond je nichtje de film wel leuk?
Ja zij wel, dus dat was het belangrijkst haha. Ze wilde er zelf graag heen. Blijkbaar zijn er meer delen van de film gemaakt die ze ook al gezien had, dus ze kende de karakters al
Woooow neee. In het donker ook!!
Ik was in januari op Miami Beach (waar dit blijkbaar is) en zag toen het hele strand bezaaid liggen met Portugese Oorlogsschepen (een kwal-achtig dier met soms meterslange tentakels), waarvan je enorme pijn krijgt als je ze aanraakt. En dan heb je het nog niet eens over haaien.
Samenvatting
De dag erna werd ik op een ander strand in florida door een kwal gestoken, wat een HEL die pijn, moest zelfs naar de ehbo omdat ik bijna flauwviel en de pijn door mân hele lichaam trok. Dus ik kom sowieso niet meer in tropische wateren, laat staan in het donker met zoân film haha.
Ik ga vnv naar de sneaknight in Amersfoort spannend voor t eerst een sneaknight meemaken
Oke ik ben eindelijk ook naar barbie geweest en ik ben zo onder de indruk. Ik wil m nog een keer zien en wauw. Ik had verwacht dat ie leuk zou zijn, maar niet verwacht dat er zoân boodschap in zou zitten. Heel tof gedaan
Ik kom net terug van Barbie en vond er echt niks aan, zat echt uit te rekenen hoe lang het nog zou duren. Vond Ryan Gosling wel geinig maar dat was het dan ook wel. Wel sympathiepunten voor de feministische ââboodschapââ maar is ook niet alsof die op enig vlak vernieuwend of indrukwekkend was imo. Niet dat dat moet met zoân film maar had wel iets beters verwacht na iedereens verhalen over dat ze moesten huilen haha. Vond het niet slecht maar gewoon echt een saaie film.
Oh en ik kan echt niet wachten tot de vakantie voorbij is want man man wat veel vervelende mensen in de bioscoop
Ik ga vanavond naar Barbie en ben echt nog nooit zo excited geweest voor een film. Pls donât dissapoint.
Ik heb hier positieve dingen over beau is afraid gelezen en heb een gratis Pathé thuis film.
Maar nu is onlangs (helemaal niet onlangs eigenlijk, maar zo voelt het wel) mijn vader overleden en ik zie in de beschrijving dat het gaat over een jongen die naar de begrafenis van zijn moeder gaat.
Is het een zware film waar de dood een belangrijke rol heeft of komt dat onderwerp niet super veel aan bod?
Zeker wel een zware film. Ik zou âm voorlopig even skippen als ik jou was.
OkĂ© thanks!! đ«¶đ»
Ik ben net naar sneak night geweest en de film was Gran Turismo
Ik vond het echt leuk, een aanrader! Spannend, grappige momenten, ik heb 2 keer vochtige ogen gehad (maar ik ben een crybaby dus wss ben ik de enige). Camerawerk was goed. Wel een beetje cliché maar met dit soort films vind ik dat echt niet erg.
Ik vind Lady Bird juist een hele goede, leuke film!
Het is een coming of age film over een meisje van rond de 17 begin jaren 2000. Juist omdat het over een redelijk doorsnee leven gaat vond ik het een erg mooie film, goed geschreven en geacteerd.
Ooh zullen we samen nog een keer gaan? I need more Kenergy!
Heel. graag!
Net voor het eerst in 4 jaar naar de bios geweest en Oppenheimer gezien. Ik vond 'm heel goed en geen moment saai (en niet eng).
En cillian murphy
Barbie
Ik vond het eind zo stom! Dat vage handen vast pakken moment ook. Duurde lang, totaal andere sfeer nja ik vond het echt suf. Maar wat jij zegt klinkt Dit klinkt wel als een oké reden voor het einde maar had dan op iets van een seks moment gehint, menstruatien oid ipv die kinder en familie scÚnes. Ik vind het beetje te Amerikaans
Buiten het einde om vind ik het een leuke film! Veel gelachen, leuke kleuren en dat huis van die rare barbie was echt geweldig!
Ik heb alle bekende thrillers wel uitgespeeld dus ben bezig met de B-films op de streamingdiensten. Afgelopen tijd de volgende gekeken:
Triangle (Prime)
Kon op sommige punten beter qua consistentie maar was zeker niet verkeerd. Dit concept (spoiler: loops in tijd) intrigeert me altijd enorm. Er zijn betere films in dit genre (Looper/Twelve Monkeys) maar voor een B-film prima. Ik heb een fijn filmavondje gehad in ieder geval.
Truth or Dare (Prime)
Van de maker van Get Out dus ik had wel wat verwachtingen, maar viel echt tegen. Basic en voorspelbaar en acteerwerk vond ik ook niet geweldig. Het kon me niet genoeg boeien dus niet afgekeken ook. Geen aanrader als je het mij vraagt.
Clock (Disney)
Psychologische thriller met interessante invalshoek. De hoofdpersoon gaat naar een assylum voor behandeling van een niet bestaande kinderwens. Ook wel goed scary en ik bleef tot het einde geboeid. De slotscene begreep ik alleen niet helemaal maar dat kan aan mij liggen.
Insidious The Red Door net gezien en vond het niet geweldig, maar als deel 3 in de Lambert familie trilogie vond ik het erg geslaagd. De horror was minder aanwezig en ik denk dat veel mensen daarop afgeknapt zijn, maar het was een heel logisch soort van epiloog. Vond het onverwachts best emotioneel.
Sterk dat de originele cast terug is en ze niemand hebben vervangen, dat hielp echt bij het gevoel van continuiteit.
Zou zeggen 3.5 van de 5.
Barbie spoilert einde
Samenvatting
Maar een van de allereerste dingen die Barbie benoemd als ze in de real world zijn is het gebrek aan genitaliën (en Ken die dan zegt dat ie plenty of heeft hahaha), dus het eerste wat ze doet in the real world is dat regelen toch? Ik vond dit juist heel leuk gedaan.
Echt jammer dat zoveel mensen er iets anders uithalen? Of er idd zwangerschap mee zou worden bedoeld. Wel een minpuntje van de film imo. Ook omdat je wel geslachtschirurgie kunt laten maar een baarmoeder plaatsen